Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:08

De belachelijk lage straffen voor dierenmishandeling. Kom op zeg.. -:(-
Je bind een hond aan een boom, laat hem achter, beestje moet onnodig lijden en sterft vervolgens in de hete zon (Hond Batman).
Daders hebben een taakstraf van 80 en 100 uur en 2 jaar een verbod op het houden van honden.. Beestje is gewoon vermoord, en dan zo’n lachertje van een straf. En zo zijn er nog tientallen voorbeelden (egel als voetbal, katten verzuipen en ga zo maar door). Waardeloos rechtssysteem.. Om te kotsen gewoon! :r
Laatst bijgewerkt door charrr91 op 18-09-19 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Darah3

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:14

Dat ik een enge serie heb gekeken en nu dus niet kan slapen :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:15

Darah3 schreef:
Dat ik een enge serie heb gekeken en nu dus niet kan slapen :')

Grappige filmpjes kijken op YouTube. Dat helpt mij altijd :D

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:21

Deze keer toch wat meer last van mijn koppijn. Gewoon misselijk van.. Lag even laat als de kinderen op bed 19.00. Voel me iets beter. Leuk die maandelijkse feestjes

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:27

Het einde van Elite :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:43

Dit ik net klaar ben met werken en nog te hyper ben om te slapen. Ik kan morgen uitslapen voor mijn andere dienst. Maar ik verveel mij nu :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 23:51

Dat alles oliebol gaat vandaag.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 01:41

Dat ik werkelijk overal de schuld van krijg. Top kan dr ook nog wel bij.. :n

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 06:27

Aan dat elke keer als mijn ouders op vakantie zijn mijn broertje het hele huis overneemt (dus asociaal harde muziek, wietjes roken daar waar niet gerookt mag worden, mij 10 dagen lang naar mijn slaapkamer verbannen ect)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 06:47

Dat ik vreselijke keelpijn heb, alles gezwollen is daar en geen stem heb. En ik moet naar mijn werk wat de hele dag met mensen praten is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 07:27

Aan een bericht op facebook over een hond. Dier is hoogbejaard, vol van de artrose, kan niet zelfstandig op staan. Loopt dus 24/7 met een tuig rond om haar recht te hijsen. Nog een hoop andere mankementen. Wordt dat dier eindelijk afgestaan en gaat de organisatie er rustig aan dokteren met een hoop medicatie om haar nog een zo mooi en pijnvrij mogelijk leven te geven. Komop, ze geraakt zelfs niet recht, ze is niet pijnvrij. Laat dat dier toch gaan. Waarom zijn er mensen die altijd alles tot het in het oneindige rekken zodat een dier toch maar leeft...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:04

DeMolenhoek schreef:
Aan een bericht op facebook over een hond. Dier is hoogbejaard, vol van de artrose, kan niet zelfstandig op staan. Loopt dus 24/7 met een tuig rond om haar recht te hijsen. Nog een hoop andere mankementen. Wordt dat dier eindelijk afgestaan en gaat de organisatie er rustig aan dokteren met een hoop medicatie om haar nog een zo mooi en pijnvrij mogelijk leven te geven. Komop, ze geraakt zelfs niet recht, ze is niet pijnvrij. Laat dat dier toch gaan. Waarom zijn er mensen die altijd alles tot het in het oneindige rekken zodat een dier toch maar leeft...

Ik had zo’n beestje al in laten slapen voordat ze in een tuigje moest lopen -O- op is op

Dat ik nu op mijn stage ben en er niemand is van de afdeling en ik klaar ven met hetgeen wat ik moest doen en geen idee heb wat ik kan en mag doen

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:20

Aan het feit dat ik vorige week donderdag mn vriend zn cadeautje besteld heb, hij dus gisteren jarig was en zn cadeau er niet was...
& dat de afzender niet te bereiken is, er een onderzoek is gestart over waar t pakket is gebleven maar t was nog best duur ook dus hoop dat ik in elk geval mn geld terug krijg

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:56

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Gaat over dierenleed. ;(
Sommige mensen zouden beter eerst eens de hand in eigen boezem steken...

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:38

CandyArmando schreef:
Caitlin_K schreef:
Aan mijn vermoeidheid, deze dag...
Lange dag gehad op werk, nu pony met koliek. :(

Sterkte hopelijk alles ok met pony

Ja gelukkig wel, ze doet het inmiddels een stuk beter na pijnstillers en darmontspanners.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:00

Huisgenoot die vannacht om half 12 nog besloot te gaan afwassen met een hoop herrie. Eer dat ik hem niet zo vriendelijk had verzocht daarmee te kappen, was het 12 uur geweest en was ik zo opgefokt dat van slapen niet veel meer terechtkwam.

Hallo werkdag, waar is de koffie :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:06

Ik heb een dekje verkocht. Duidelijk gezegd dat ik pas volgende week zaterdag kan verzenden.

Vervolgens maakt ze geld over, en gaat ze vragen waar hij blijft en opeens moeilijk doen.
Nu wil ze haar geld terug.
Ik heb van tevoren gezegd dat ik het pas laat kan verzenden, maar het geld wel meteen ergens voor nodig had.

Stop met zeuren, het is niet mijn probleem dat je niet goed kan lezen. Of wat de reden ook mag zijn dat ze nu er vanaf ziet. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:17

Fijn dat een school me laat kiezen tussen mijn gezondheid of studie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:02

Dat mijn klas mij constant telefoonverslaafd noemt. Ik zit niet constant op mijn telefoon omdat ik niet zonder kan, maar omdat ik mij doodverveel op school. :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:45

Dat ik al best wat dingen gedaan heb wat ik moest doen qua poetsen enz. maar de lijst van wat ik nog moet doen vandaag nog steeds oneindig is. Erg demotiverend dit -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:45

Dat iedereen in mijn omgeving kinderen krijgt, nu alweer 3 in 1 maand tijd. Ja gefeliciteerd, nee ik wil hem niet vasthouden, veel plezier ermee en waarschijnlijk tot veel minder ziens omdat je het nu te druk hebt met je nakomeling :evaw:

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:49

Zou anderzijds ook niet goed zijn als ze niet druk zouden zijn met hun nakomeling natuurlijk haha. Als je dan kiest voor een kind, moet je er natuurlijk ook voor zorgen ;)

Maar ook ik als zelf mama zijnde vind het niet prettig als elke baby me maar in de armen geduwd wordt. Ik vind dat helemaal niet fijn. Baby's, behalve m'n toen eigen baby, huilen altijd bij mij omdat ik volgens mij automatisch heel krampachtig zit als ze in m'n armen geschoven worden :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:57

cursebreaker schreef:
Zou anderzijds ook niet goed zijn als ze niet druk zouden zijn met hun nakomeling natuurlijk haha. Als je dan kiest voor een kind, moet je er natuurlijk ook voor zorgen ;)

Klopt, maar ik vind het storend dat veel nieuwe moeders, in mijn omgeving dan toch, ineens niets anders meer kunnen en willen dan moeder zijn. Dan zie je ze ineens niet meer, en als ik ze al zie gaat het enkel en alleen nog over het kind. Grote ergernis voor iemand die kinderen niet leuk vindt en ze al zeker niet zelf wil :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:01

Ja snap ik wel, dat dat irritaties opwekt haha. Maar heb je ook met mensen die een nieuwe relatie krijgen, dan verwaterd het contact ook vaak met vrienden onder elkaar. Erg jammer zulke dingen. Ik vind het als mama zijnde juist fijn om ook met vriendinnen over dingen te praten die niks met mijn kind te maken hebben haha! Lekker kletsen over boeken, dieren en andere dingen bv. En op verjaardagen van familie enz hoeft het van mij ook zeker niet constant over kids te gaan. Dan klets ik weer graag over de Formule 1 bv. en andere onderwerpen. Ben al genoeg met m'n kind bezig (met liefde ook hoor hihi). Maar bestaat ook nog iets als 'mezelf blijven' buiten m'n kind om hihi. Morgen 4 dagen met vriendinnen naar London, even niet denken aan m'n verantwoordelijkheden thuis (wel medelijden hebben met manlief dat hij moet zorgen voor zoon, puppy en kitten :')

Maar niet alleen met kids krijgen hoor. Toen ik m'n paard had, merkte ik ook dat ik nog maar weinig tijd had voor vrienden buiten het paarden wereldje omdat ik ook nog werkte enz. Of het nu door kids komt of wat anders, dat blijft helaas toch vaak gebeuren dat situaties zodanig veranderen dat je vriendschappen minder aandacht kunt geven - kan ook erna weer bijtrekken. In principe kan een goede vriendschap ook wel wat getouwtrek hebben maar het moet idd niet zo zijn dat alles nog maar van 1 kant blijft komen en je echt niet meer gezien wordt als iemand anders een kind krijgt ofzo.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 19-09-19 12:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:02

Dat er gewoon niks te doen is op kantoor maar ik wel doodmoe ben en hoofdpijn heb.