Maar maakt niet uit, de vraag was of het verplicht is, niet of het verstandig is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoTwixLeft schreef:Ik zoek bij iedereen die op visite komt iets wat past bij z'n leefstijl/dieet.
Nu is een vriendin van me pasgeleden gediagnosticeerd met diabetes, nog niet alles is onder controle qua waardes maar gaat steeds beter. Nu komt ze binnenkort gezellig een kopje thee drinken. Normaal komt daar altijd wat te snacken bij, maar zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik denk/snap dat suikerbommetjes niet zo handig zijn, maar met diabetes ben ik totaal niet bekend.
_Penotti schreef:Werkt zo'n lamp op zonnenergie?
In het fietsenschuurtje lijkt ons dat handig en dan het paneel buiten op de zonkant.
https://www.amazon.nl/Zonnelampen-zonne ... ent&sr=1-2
NoTwixLeft schreef:Ik zoek bij iedereen die op visite komt iets wat past bij z'n leefstijl/dieet.
Nu is een vriendin van me pasgeleden gediagnosticeerd met diabetes, nog niet alles is onder controle qua waardes maar gaat steeds beter. Nu komt ze binnenkort gezellig een kopje thee drinken. Normaal komt daar altijd wat te snacken bij, maar zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik denk/snap dat suikerbommetjes niet zo handig zijn, maar met diabetes ben ik totaal niet bekend.
_lauraaa_ schreef:Wat ik mij nu afvraag: afgelopen week de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en de vorige bewoners hebben onderstaand plantje nagelaten. Veel wortels zijn volgens mij afgestorven en potgrond is niet te bekennen. Maar toch leeft het nog.
Wat is het en heeft het nog zin om dit om te poten?
[ [url=m/zzUjaW.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Beetje gekke vraag, maar na hoevoel dagen obstipatie wordt het tijd voor de huisarts?![]()