We zijn er heel blij mee MM! Vind de stof ook super, goede kwaliteit. Dus als je knappe dame weer uit haar kleding groeit..
Dani
Geplaatst: 28-04-19 11:28
Uhh tita ik ging dat broekje voor je zoeken bij goodmorningsunshine.nl, wist dat ze 'm daar laatst nog hadden in die maat. Maar toen zei vriendje 'ja tof, bestellen!' en nu is hij uitverkocht in 74-80. Dus, sorry.
tita
Geplaatst: 28-04-19 11:43
Zien jullie wat ik zie
Zucht
Keet Hier 3e x schijtebroek ik maak ze niet meer schoon laat badje Ff vol lopen zet Sam erin en zo kan ik nu zijn billetjes schoonhouden zonder gekrijs.
De kleertjes spaar ik nu maar op heb al 2x gewassen met 1romoer en broekje.
Laatst bijgewerkt door tita op 28-04-19 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-19 11:48
Mooooi Jits! Die Mingo rokjes zijn goud. Hier een 1-2 die Juul al ruim 1,5 jaar draagt. Blijft mooi en kan overal bij.
Dat Emile jurkje is zo mooi Tita En Sam vindt baby zijn stom en wil gewoon gaan lopen
I like the banana’s Giolli!!
Hier gaan we voor Juul ook naar kledingset twee. Die heeft gezwommen met papa en daarna moet ze altijd vreselijk plassen. En is duur doorweekt
tita
Geplaatst: 28-04-19 11:52
@dani uughhhhh niet aardig
Maar dankzij MM heb ik maat groter besteld en helaas ook gelijk jurkje voor N erbij Maar ik ben bang dat ie te klein is voor N Is een rylee kaftan 2-3Y Liti Lau hoe valt dat merk?
Mijn kikkerbroek komt de verkoop in 62/68 en amazing topkwaliteit niet pillig of vlekken
@ keet zo hou ik de billen ook schoon. Hup zsm het bad in. Goed drogen en lading sudo erop. Meestal blijft alles wel heel vaak wel erg rood. Het is gewoon zielig
Als de billetjes echt kapot zijn gebruik ik geen doekjes maar spray ik amandelolie erop en en dan met zo n babywatje schoonmaken. Ik gebruik ook vnl waterwipes. Daarna insmeren met bepanthen of sudocrem.
Hier jasje en sjaaltje besteld voor de zomer En zomersetje
Vandaag haartjes even ingevlochten (en in jurkje van Frugi)
Leuk Cemlys! Ik ben net leuk geslaagd bij de WE daar ging mijn voornemen
Emoe
Geplaatst: 28-04-19 14:31
Leuk die vlechtjes Cemlys, en leuke kleur van dat jasje.
Kapotte billetjes weet ik hier helaas ook alles van. Dl poept makkelijk 4 x per dag (standaard) en op t kinderdagverblijf zijn ze er niet altijd op bedacht om dr even extra te checken. Is altijd zo zielig als het zo pijnlijk is met verschonen, ik doe t zo voorzichtig en goed mogelijk schoonmaken, daarna goed sudocreme erop.
Gisteren op de rommelmarkt nog een 3wieler met duwstang gekocht, en die moest even getest worden natuurlijk. Leek me zo ideaal, kan haar niet meer zo goed tillen nu tijdens zwangerschap. En dl vindt het geweldig! Even bij de koeien wezen kijken op mijn werk en dl is helemaal niet bang, 'aaie, aaie, aaie' zegt ze altijd
Winterjasje van esprit (hele seizoen gedragen maar mouwen beginnen wat kort te worden), legging van Jula en dr blauwe donsjes.
Trouwens Tita ik heb dit jurkje van de Zeeman, lijkt best veel op die van jouw dochter vind ik.
Laatst bijgewerkt door Emoe op 28-04-19 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Cemlys
Geplaatst: 28-04-19 14:33
Ik bekijk geen webshops meer haha. Wat ons betreft is onze zomercollectie af
Emoe heeft wel wat weg van mijn enfant jurkje die is precies zelfde model. Jurkje van Ida loopt het helemaal naar boven.... dus er hoeft bv geen shirt onder in de zomer
Ach zo heeft ie alles een keer aangehad Ik heb net 3 joggings erbij gehaald voor gup..... wasmachine kon het niet aan en spijkerbroeken zitten niet lekker als je ziek bent
Maar iemand schreef hier ooit, zoveel broeken niet nodig kan er maar 1 aan die vond 5 geloof ik genoeg. Dit is de 5e en vast niet de laatste van vandaag
Dat dacht ik ook nog, heb um ook nog in 1-2 en 2-3 Toen ik het shirtje zag wist ik al dat ie goed te combineren is vooral op alle joggers. Op mingo legging vind ik het ook heel mooi staan
Met 5 had ik het ook niet gered dit weekend. Heb net 3 joggings voor gup erbij gehaald en 2 joggings en 2 leggings voor mup. Kan het niet bij wassen dit weekend.
Hier zitten ze inderdaad 2/3 keer per dag in bad met hun billen. Zo min mogelijk doekjes. Smeer van de kleine keuken. Hopelijk wordt het beter als ze weer wat gaan eten. Gup al een week niet en mup sinds woensdag niet.