Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:mingming schreef:Zo ziet die van mij eruit, insta heeft de layout van mijn profiel aangepast?
[ [url=m/xQALnF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanaf iemand anders zijn account ziet mijn profiel er zo uit:Spoiler:
[ [url=m/vGhxdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Qua posten ben ik niet zo constistent, soms om de 2 à 3 dagen. Maar nu ben ik geblesseerd dus heb geen nieuw materiaal om te postenDan kan er ook best 2 weken tussen zitten.
Tip van mij. Gebruik geen lettertypes, ik en vele andere kunnen dit niet lezen.
Ik zie dit bij jou.
[ [url=m/LZNxnH.png]Afbeelding[/url] ]
mingming schreef:@xU_Blinghx, ik krijg het ook vaak. Vooral van ene pineapple sports weardie sturen echt 100x met verschillende accounts. Ik doe het ook niet, want dat levert toch niks op en zo groot is mijn account niet.
Joscaa schreef:Ik doe het niet als ik korting krijg op het product. Als hun willen dat ik het post, sturen ze het maar op. Zo doe ik dat altijd en gaat prima. Ik zorg voor mooie foto's, zet het in mn story, tag ze in de foto en in de caption. Als ze daarbij een kortingscode geven is het leuk, maar ik doe niks als ik het product eerst zelf moet kopen ( korting of geen korting).
Joscaa schreef:Ik doe het niet als ik korting krijg op het product. Als hun willen dat ik het post, sturen ze het maar op. Zo doe ik dat altijd en gaat prima. Ik zorg voor mooie foto's, zet het in mn story, tag ze in de foto en in de caption. Als ze daarbij een kortingscode geven is het leuk, maar ik doe niks als ik het product eerst zelf moet kopen ( korting of geen korting).
Granoek schreef:Volgens mij moet je tegenwoordig je beschrijving dan beginnen met een waarschuwing dat er reclame volgt? Ik lees toch vaak op die Duitse pagina's 'Werbung' oid.
Dan lees ik de posts dus al niet. Heb een paar kleinere accounts gehad die vroegen of ik wilde samenwerken, manenclips, hoofdstelhangers enzo. Maar ik ben altijd alleen en zo vaak rij ik niet, dus die dingen zouden gewoon verstoffen.
Touwhalsters gebruik ik zelden en vind ik niet echt een meerwaarde aan foto's, dus daar zou ik niet speciaal foto's van gaan maken.
Al bij al, als het dingen zijn die ik zou gebruiken en we kunnen elkaar helpen zou ik het overwegen, maar ik zou geen sponsors aannemen om er maar te hebben.