Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 10:21

Hier ook een groot fietskrat, daar gaan de boodschappen in en kind achterop. Het gewicht ben ik inmiddels wel aan gewend en ik heb mijn fiets ook op stabiliteit uitgekozen (daarbij wel de draaicirkel van een kleine vrachtwagen gekregen, maar soit, je kunt niet alles hebben).

Mooie foto Lau en leuk dat we je hebben weten te inspireren tot een fietstochtje.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:01

Limoen schreef:
Oh wauw Michelle wat een mooie fiets!

Ik heb gisteren ook een fiets gekocht! Suuuuuper blij mee, nu wachten tot hij klaar is. (Tweedehands en niet zo mooi als die van Michelle), maar heel bij mee <3 Kan niet wachten tot we kunnen fietsen!

Haha deze is ook 2e hands hoor!

Van mn zus geweest, maar ik denk dat als er 20x mee gefietst is het veel is... :D banden zijn nog origineel en niets van slijtage te zien haha

Bedankt meiden!

Krat zie ik niet zitten icm kleine. Zit klein mandje op.

Denk wel dat ik tassen ga kopen, even kijken welke (heb bijpassende gevonden, dus die MOET ik natuurlijk hebben haha, allee twijfel tussen een enkele of dubbele)

Kaka

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:06

Krat kon bij mij ook niet met voorzitje, dan kwamen Gups voetjes ertegenaan in de bochten. Toen hij nog voorop zat heb ik het krat achterop bevestigd met tie-rips.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:09

Het krat is zo bevestigd dat Oot er niet bij kan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 11:17

Lie: Voordeel van een meisje he die mag je vlechten <3

Liezel: Nog maar 13 weken, maar zit sinds deze week in de ziektewet omdat ik hele erge last heb van harde buiken, mijn bekken en rug. Komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon vrijwel niks kan. Ga dus ook veel naar mijn moeder zodat die kan helpen met Juul terwijl ik dus lig.
Voor Julia ook verre van leuk zo.
Vanmiddag maar naar een peuter speeltuin waar ik kan zitten en zij uitrazen

Ohhh Ralph Lauren heeft alles voor 50%. En is allemaal zo zoet.

Afbeelding
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:46

Wat vervelend Lau, had je dat bij Julia ook?

Kleertjes zijn lief <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:04

Dat is knap beroerd Laura, het is nog een end. Hopelijk trekt het wat bij maar ik weet helaas uit ervaring hoe het is om bijna de volledige zwangerschap eruit te liggen en ik kon de mensen die goed bedoelde adviezen gaven op den duur wel schieten dus dat doe ik niet ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 12:55

Ja maar wel pas later. Met 24 weken toen gestopt. Begreep dat het kan dat het een volgende keer sneller komt. En ook weer grotere kans dat het echt overgaat in vroeggeboorte.

Ja die goedbedoelde adviezen: gewoon je kind niet tillen hoor (leg dat aan een bijna 2jarige uit). Oh wat heerlijk hele dagen met pootjes in de zon (euhhh heerlijk idd als je niet zwanger bent en geen peuter hebt lopen.)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:58

Je weet waar mijn huis woont, drop Julia af dan kan ik flaneren met twéé beeldschone kindertjes.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 13:01

Hahahah misschien dat ik t nog een keer doe ;)
Haarlem toch? Wel hele mooie stad.
Ga nu regelmatig naar mijn moeder. Woon vlakbij het strand. Dat is ook ideaal. Hebben ze peuterspeeltoestellen op het stand. Daar even rauzen. Dan naar strandtent wat drinken en ijsje eten en weer naar huis. Peuter dag van dr leven.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:02

Pff, vervelend Lau, het is dat je weet dat er een eind aan komt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:05

_lautje_ schreef:
Hahahah misschien dat ik t nog een keer doe ;)
Haarlem toch? Wel hele mooie stad.
Ga nu regelmatig naar mijn moeder. Woon vlakbij het strand. Dat is ook ideaal. Hebben ze peuterspeeltoestellen op het stand. Daar even rauzen. Dan naar strandtent wat drinken en ijsje eten en weer naar huis. Peuter dag van dr leven.

Alkmaar, ook vlakbij strand. En altijd welkom hoor, kunnen wij een beetje wennen aan een peuter :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:06

Oh ellende, nu al. Echt balen als je niks meer kan in je zwangerschap. Weet er alles van aangezien ik met week 5 al voor pampus in het ziekenhuis lag :roll:

Is het bekkeninstabiliteit? Of iets wat nog beter gaat worden gedurende je zwangerschap?
Lijkt me wel zwaar ellendig met een 2 jarige peuter erbij :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 13:28

Nee bekkeninstabiliteit. Had ik met Juul ook. Alleen met fysio is dat nog wel redelijk onder controle te houden. Het is vooral harde buiken die echt opbreken.

Ben gelukkig niet zoveel aan het spugen als bij Juul. Wel misselijk, maar niet zo dat ik 40/50x spuug op een dag.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:31

Wat een gezeik Lau. Je weet waar je het voor doet maar maakt het niet minder vervelend. :n

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:37

Verschrikkelijk... je moet het inderdaad door, er is geen andere manier...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:38

Jeetje Lau waf heftig. Ik was gezegend met een op zich makkelijke zwangerschap. Niet misselijk (op 1 week na) of bekkeninstabiliteit. Wel zwaar opspelende reuma en groeiachterstand zoon. Mijn zusje heeft 9 maanden gespuugd.
Lijkt mij zo zwaar en zeker al zo in het begin. Hopelijk trekt de misselijkheid snel weg.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:15

_lautje_ schreef:
Ja heb deze romper ook nog in het wit. Heb ze in Roermond bij Ralph Lauren vandaan. Waren nu een leuk prijsje (ipv van 40€ normaal 8)7 )

Koop ze niet te groot!

Ik had wat rompers vooruit en op de groei gekocht en ineens was ze zindelijk.. gezien de leeftijd van jouw meisje duurt dat mogelijk niet te lang meer en dan kan ze de mooie rompers niet meer dragen..

En sterkte, hopelijk wordt het niet erger dan nu!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:30

Hier draagt Isabelle nu al geen rompers meer ondanks dat ze nog wel een luier draagt. Gewoon lekker een broek en shirt of jurkje. Veel koeler voor haar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:59

lizy29 schreef:
Hier draagt Isabelle nu al geen rompers meer ondanks dat ze nog wel een luier draagt. Gewoon lekker een broek en shirt of jurkje. Veel koeler voor haar.

Mupje hier ook. Veel te strak om haar lijf. Zweet zich rot

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:07

Bij het zindelijk worden is het ook makkelijker.

Onderbroekjes over haar luier zorgde ervoor dat de luier afzakte.. smal kindje.. ;-)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:19

IMJ schreef:
Bij het zindelijk worden is het ook makkelijker.

Onderbroekjes over haar luier zorgde ervoor dat de luier afzakte.. smal kindje.. ;-)

Wasbare luiers :Y). Met wel iets van een broekje er over ondanks de leuke prints want mevrouw maakt ze zelf los :roll:

En die luiers zorgen er ook nog voor dat de slimfit broeken ten minste blijven hangen..... :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:39

Zitten die strakker? Die wasbare? Niet dat ik er nog wta aan heb, ben al even uit de luiers gelukkig :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:40

Ik heb mijn zoon altijd een romper aan. Ik weet niet waarom maar zodra de romper uit is gaat hij als een malle zijn buik krabben. Aan zijn buik is niks te zien

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 16:41

Deze passen nu precies mooi. Koop nu idd geen hele grote hoeveelheden rompers meer. Alleen wat simpele van de Hema. Ze begint idd zindelijk te worden. Althans ze komt vertellen als ze gepoept heeft en vindt het potje erg interessant.

Maar deze rompers zijn ook meer een shirtje dan echt een romper. Zitten ook mooi los en blousen echt een beetje.
Gewoon ondergoed begin ik niet aan nog. Ze trekt alles los aan luiers. Ze haat luiers.