Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:45

karev schreef:
Sure_lee schreef:
Zwaai! Voor degene die het leuk vinden om een update te krijgen....
We hebben net gehoord dat ons bod op een huis is geaccepteerd. 1-9 staat de overdracht gepland.
We zijn zo gelukkig samen. Echt heel bijzonder.
Dus dames en heren.... Heb hoop. Ze zitten er echt tussen op Tinder...

Zwaai! Wij ook! Ons bod is ook geaccepteerd en 1/8 de sleutel! Veel geluk!

Ahh superleuk voor jullie beide! Gefeliciteerd! Hoop dat het bij ons ook ooit op dat punt komt maar daar heb ik vertrouwen in. :)

Ik vind het opzich niet erg dat mijn vriend veel werkt, als hij maar wel tijd voor mij vrij blijft maken. Nou is het ook wel anders omdat zijn werk direct ook zijn hobby is dus hij wordt er ook gelukkig van. En dan komt de tijd die hij aan zijn werk besteed op hetzelfde neer als iemand die naast zijn 'gewone' werk nog 3x per week sport ofzo.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:00

Mijn man werkt in ploegendiensten, zo fijn! Want als hij er 's nachts niet is vind ik dat prima, dan is hij lekker overdag thuis. Zelfde wanneer hij om 5 uur begint, dan hebben we de middag samen.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:22

Colien schreef:
Hij heeft laatst wel vakantie aangevraagd in de week dat ik ook vakantie heb zodat we samen een weekje/midweekje weg kunnen :D Zijn baas heeft de vakantie zo ongeveer direct toegezegd toen hij zei dat hij ondertussen een vriendin had opgedaan en daarom dus graag die week vakantie wilde :')

Leuk he als de omgeving net zo enthousiast is! De mijne vroeg vanmorgen ook ineens of ik nog zomervakantie heb en of we dan niet even wat op elkaar kunnen afstemmen zodat we samen weg kunnen. Dus morgen (als ik weer 2 uur die kant op rijd om daar zo'n 12 uur te zijn... hahaha) maar even een vakantie plannen!

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:19

*kruipt onder meelees-steen vandaan*

Ik heb momenteel een leuke match met een aardige jongen. We hebben leuke gesprekken en op sommige momenten lijkt hij enthousiaster dan ik, haha. Maar als ik niet het initiatief neem om een gesprek te starten blijft het ook stil vanaf zijn kant. Nu zijn er dus al 2 dagen voorbij zonder dat ik wat van hem heb gehoord. Dan ben ik het gesprek dus weer begonnen en dan is hij weer super enthousiast. Soms snap ik niet hoe het brein van het mannelijke geslacht in elkaar steekt :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:22

Bridleless schreef:
*kruipt onder meelees-steen vandaan*

Ik heb momenteel een leuke match met een aardige jongen. We hebben leuke gesprekken en op sommige momenten lijkt hij enthousiaster dan ik, haha. Maar als ik niet het initiatief neem om een gesprek te starten blijft het ook stil vanaf zijn kant. Nu zijn er dus al 2 dagen voorbij zonder dat ik wat van hem heb gehoord. Dan ben ik het gesprek dus weer begonnen en dan is hij weer super enthousiast. Soms snap ik niet hoe het brein van het mannelijke geslacht in elkaar steekt :')

Hetzelfde als het vrouwelijke brein denk ik aangezien ik een vrouw ken die net zo is :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:26

Just not into you gevalletjes

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:33

Dat dacht ik dus ook, maar omdat hij wel gelijk reageert en ook moeite doet om het gesprek op gang te houden twijfel ik daardoor dus weer haha. Jongens... :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:48

Ik ben ook zo met appen...
Kan er echt niks aan doen maar het overkomt me gewoon :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:06

Alja schreef:
Ik ben ook zo met appen...
Kan er echt niks aan doen maar het overkomt me gewoon :+

Hoe is het met jou Alja, al wat leuks aan de haak geslagen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 23:11

Super leuk :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 23:27

Geen details?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 00:47

Wait whut? Begrijp ik nou goed dat sure_lee een huis heeft gekocht met haar lover? Damn man, jullie gaan echt hard... :wow:!

Ach, ja die just not that into you dingen gaan niet altijd op, maar vaak wel indd :j.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:39

Haha ja, we gaan inderdaad hard. Maar het voelt allemaal zo goed dat we zelf helemaal niet door hebben dat het zo snel gaat. 1 april kreeg ik de sleutel van mijn huisje. 2 april bleef hij slapen en is niet meer weg geweest...we hebben elkaar op 4 maart voor het eerst gezien met een date via Tinder.

Mijn vriend werkt ook wel veel. Hij heeft een eigen zaak met 27 man personeel. Dus je bent eigenlijk nooit klaar met werken. Continue komen er appjes, mailtjes en telefoontjes binnen. Maar ik heb er geen last van. Vind het wel interessant en denk gewoon lekker mee met issues die zich voordoen.
Daarnaast heeft hij net iemand aangenomen die veel van zijn taken kan overnemen. Ik zag hem donderdag op de BBQ voor de zaak die mijn vriend had georaniseerd en toen zei hij: Weet je waarom ik aangemomen ben? Zodat je vriend meer bij jou kan zijn.
Dat vond ik echt tof om te horen. Hij had het me wel verteld natuurlijk maar om dan te merken dat hij dat ook gewoon tegen zijn personeel zegt vind ik echt lief.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:55

Wow sure lee dat is inderdaad echt super lief!! En het maakt volgens mij niks uit hoe lang je samen bent voordat je gaat samenwonen want ook lange relaties kunnen stuk gaan. Als het goed voelt.. go for it!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 08:15

Ah wat heerlijk Sure_lee!
Heel veel geluk samen!
Wij hebben gisteren gehoord dat de overdracht naar voren verplaatst kan worden.
26 Juli krijgen we de sleutels!!! <3
Zijn ook nog geen jaar bij elkaar. Maar ook bij ons is het gewoon goed!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:24

Heerlijke berichten hier zeg !
Hoop dat ik DE MATCH ook tegen kom
Wel heel leuk contact met een .
Een dezer dagen echt afspreken
Beetje spannend dat wel

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:51

Wat leuk Sure_lee, grappig dat dat zo snel kan lopen ineens!
Kenyada ook super leuk, gefeliciteerd!!

Bridleless ik heb hetzelfde gehad, niet met iemand van tinder maar in de kroeg ontmoet, super gezellig, mee afgesproken en geappt enzo. Maar steeds van mijn kant, en als ik dan iets stuurde dan reageerde hij altijd leuk, en als ik vroeg of ie wilde afspreken was ie meteen enthousiast en kon hij meteen dezelfde avond vaak al, maar als ik het niet vroeg dan kwam er niks van zijn kant. Terwijl als we samen waren hadden we het ook echt leuk! Ik heb het een tijdje volgehouden, toen dacht ik, eens zien wat er gebeurd als ik niks meer stuur, nou nooit meer wat gehoord haha... ik blijf het evengoed raar vinden, hoezo dan die enthousiasme evengoed als het van mij kwam? Mannen..... :+

Mijn niet-meer-ex-tinder-date, gaf vanmorgen aan dat ie zat met wat dingen en graag wilde mailen want hij kon niet goed appen op werk. Dus ik dacht..... hij gaat toch niet weer afhaken he -O- maar nee, hij wilde heel graag weten of ik nog met anderen date en dat hij dat niet zo leuk zou vinden, en me echt heel erg leuk begon te vinden maar er nog niet het naampje relatie aan wilde hangen maar er wel een beetje vanuit gaat dat ik niet meer open ga staan voor andere mannen en dat hij dat ook niet doet. Ik wordt er wel blij van *\o/*
ik had verteld dat ik zaterdag ging stappen en daar maakte hij zich wel wat druk om... schattig O:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:03

En daar gingen weer 2 matches zonder wat te zeggen -O-
En dat terwijl Tinder al genoeg problemen heeft dames te vinden :=

Beeetje jammer

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:08

Sure_lee schreef:
Haha ja, we gaan inderdaad hard. Maar het voelt allemaal zo goed dat we zelf helemaal niet door hebben dat het zo snel gaat. 1 april kreeg ik de sleutel van mijn huisje. 2 april bleef hij slapen en is niet meer weg geweest...we hebben elkaar op 4 maart voor het eerst gezien met een date via Tinder.

Mijn vriend werkt ook wel veel. Hij heeft een eigen zaak met 27 man personeel. Dus je bent eigenlijk nooit klaar met werken. Continue komen er appjes, mailtjes en telefoontjes binnen. Maar ik heb er geen last van. Vind het wel interessant en denk gewoon lekker mee met issues die zich voordoen.
Daarnaast heeft hij net iemand aangenomen die veel van zijn taken kan overnemen. Ik zag hem donderdag op de BBQ voor de zaak die mijn vriend had georaniseerd en toen zei hij: Weet je waarom ik aangemomen ben? Zodat je vriend meer bij jou kan zijn.
Dat vond ik echt tof om te horen. Hij had het me wel verteld natuurlijk maar om dan te merken dat hij dat ook gewoon tegen zijn personeel zegt vind ik echt lief.

Heel blij voor je! Denk je er alleen wel om dat je de boel goed dichttimmert, zodat je, áls het verkeerd loopt niet op straat komt te staan? Verder lekker van genieten <3

Flessuh schreef:

Beeetje jammer

Ik denk gewoon niet dat jij en Tinder het gaan vinden samen. :(:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:40

lieveli schreef:
Flessuh schreef:

Beeetje jammer

Ik denk gewoon niet dat jij en Tinder het gaan vinden samen. :(:)

nee het is tot nu toe nogal een knipperlichtrelatie :+
met veel haat-liefde

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 21:07

Meer haat dan liefde volgens mij.. :P

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:58

Je hebt tenminste een relatie, Fles :Y) Het is dan wel met tinder haha.

Sure Lee: amai dat is vlot gegaan, geniet van elk moment!

Voor mij geen nieuwe dates meer, er was eentje waarmee ik 2x heb afgesproken maar heb dat afgekapt. De laatste tijd ben ik weer erg close met de skireisjongen en wil toch even kijken wat dat nu is. Die jongen blijft me triggeren, ik weet niet hoe het komt. Maar ik merk aan mezelf dat ik toch niet opensta voor andere jongens.

Anne_bento: hoezo niet-meer-ex-tinder date? is dat een ex-tinderdate waarmee het toch opeens meer is geworden?

Bridleless: ik zou daar echt al lastig van worden en als je energie insteekt en hij neemt zelf nooit initiatief zou ik daar al snel met kappen :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:44

Ik denk dat je, jezelf beetje wijs maakt dat er iets is met die jongen Florence.... volgens mij issie duidelijk geweest dat die t als een pleziertje zit en ik denk dat jij jezelf minder voor de gek moet houden en het af moet kappen. Denk dat je er veel te lang ik blijft hangen ;) als hij je zag zitten dan was er al lang duidelijkheid geweest

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:45

florence123 goed dat je eerst gaat uitzoeken hoe dat verder gaat lopen met skireisjongen, soms helpt daten met anderen juist om over een ander heen te komen maar soms werkt het gewoon niet en blijf je met je gedachtes toch wel bij een ander zitten. Misschien beter om je eerst daar op te focussen nu.. ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, jullie gaan inmiddels al behoorlijk lang met elkaar om?!

Ja daten even gestopt, elkaar zo'n 3 weken niet gezien, om tot de conclusie te komen dat we elkaar wel heel erg leuk vinden en heel graag bij elkaar zijn. We willen er nog geen naampje aan hangen maar blijven daten. We zouden elkaar pas vrijdag avond weer zien, maar gister stuurde hij alweer een berichtje dat ie toch wel heel graag naast me wilde liggen.... dus hebben we elkaar alweer gezien :o

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:05

Yonker schreef:
Ik denk dat je, jezelf beetje wijs maakt dat er iets is met die jongen Florence.... volgens mij issie duidelijk geweest dat die t als een pleziertje zit en ik denk dat jij jezelf minder voor de gek moet houden en het af moet kappen. Denk dat je er veel te lang ik blijft hangen ;) als hij je zag zitten dan was er al lang duidelijkheid geweest

Precies wat ik dacht.

En dan lees ik zovaak van vrouwen dat mannen niet duidelijk zijn en dat ze helemaal klaar zijn met mannen enzovoorts. Misschien moet ik maar man worden want ik vind ze meestal ontzettend duidelijk en snap niet dat de vrouwen dat niet vinden. Lees hier best vaak voorbeelden dat ik denk: oh duidelijk, dat wordt niks/die wil niet/just not that into you.