Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelaa2 schreef:Hannah schreef:Oke ik heb een nieuw vermoeden wie mijn ss is...
Angelaa2 ben jij mijn ss?
Ja, had al een extra hint naar Ynskek gestuurd voor je.
Snapte je de cadeauhint? ik dacht dat hij te makkelijk zou zijn omdat mn naam erop stond
Stamper schreef:Bellatrix schreef:Als er dingen zijn die je echt niet leuk vindt mag je ze terug sturen. Zou zonde zijn als je het weg zou gooien...
Zo inderdaad zeg!
Ik heb ook een chocolade letter gekregen in mijn pakket, terwijl ik vaker had gemeld aan de lijn te zijn. Denk dan bij me eigen; So be it.... Ik maak er wel iemand anders blij mee bewijzen van! Dat neem ik Charaz niet kwalijk..
Qua cadeaupapier, tja daar zal ik naar over zwijgen...![]()
Hannah schreef:Nu je het zegt snap ik het![]()
Ik ben erachter gekomen door een potje te stalken haha.
In ieder geval super bedankt voor alle lieve, leuke en mooie cadeautjes! ben er echt super blij mee en heb bijna alles al gebruikt
Irene2 schreef:Hállo!!
Excuses dat ik me nauwelijks heb kunnen melden in het topic.. Het is aan alle kanten otnzettend druk hier, zal blij zijn als kerst voorbij is![]()
Ik heb mijn SSpakket ontvangen! Een doos vol met heerlijk geurende spulletjes om mee te relaxen. Nou, die gaan tijdens en na de feestdagen wel van pas komen!!
Een heel lief handgeschreven brief zat erbij, van een jonge meid die duidelijk haar best had gedaan. Dat vind ik écht zo leuk!!
lieve Blacky15, ben jij mijn Secret Santa?![]()
![]()
10 pagina's teruggelezen
Wat een heerlijke pakketten allemaal! En wat fantastisch dat er ook tekeningen bij zaten.. schit-te-rend.
edit; Kan niet wachten tot m'n pakket bij de juiste bokker bezorgd is!!
xhanneadje schreef:Vanmiddag is ook mijn pakketje binnen gekomen, toen ik op school zat stuurde mijn moeder al een foto van de doos..
[ [url=m/RMkAGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik thuis was begon ik natuurlijk meteen met het openen van de doos...
[ [url=m/f9uq1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarna ik dit vond...
[ [url=m/Wzo5L8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daaronder dit
[ [url=m/0kfr7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
En uitgepakt!
[ [url=m/yvrjaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Secret Santa, ik ben er suuuper blij mee! Ik weet dat ik niet veel gezegd heb in dit topic en het daardoor lastig geweest zal zijn, maar het is helemaal geslaagd!
Na een tijdje denken over de hint denk ik dat ik weet wie mijn SS is!
Ynskek... Ben jij mijn SS?