Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frankaas schreef:kiki1976 schreef:Volgens buienalarm krijgen we vanavond wel wat regen, volgens buienradar niet.
Maar van mij mag het komen.
Poeh zag deze als prognose nog voorbij komen op fb
[ [url=m/TaTcdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is wel pas voor 8 augustus he
sureido schreef:Bij weer online geeft ie in het zuiden rechts onder Limburg toch aan dat er wat ontstaat. Wel de normale gang van zaken, dat het zuiden alles krijgt en niet het noorden :’)
SindyKaya schreef:sureido schreef:Bij weer online geeft ie in het zuiden rechts onder Limburg toch aan dat er wat ontstaat. Wel de normale gang van zaken, dat het zuiden alles krijgt en niet het noorden :’)
Uhm, de onweer en de jawel, de regen (!!!) van vorige week was toch echt in het noorden (noord oosten ). Dus dit is niet helemaal waar?
Gister dus in Hengelo/Enschede, ook niet echt richting het zuiden...
Joolien schreef:SindyKaya schreef:Jooolien? Is die kaart nog steeds het zelfde ? Aangezien ik naar Meppel ga vanavond en wat regen zou fijn zijn, maar toch ook weer niet
De kaart die het meestal goed heeft, heeft het nu niet juist, dus ik durf er niks meer van te zeggen
sureido schreef:Volgens de radar over 'n uurtje hier wel onweer bij mijn ouders, dan mag het!! Maar dan moet ik ook naar Tilburg toe