Hoe handelen jullie met iemand waarmee het heel goed klikt, maar waarvan blijkt dat diegene best wat persoonlijke problemen heeft waar diegene mee moet dealen?
Haha ik sta aardig mijn mannetje, maar als een man wil betalen dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen hoor. Bied het wel aan, maar als zij willen betalen, mooi laten wezen. Doe ik de volgende keer wel.
De Australiër bleek uiteindelijk echt boel veel problemen te hebben. En die waren schijnbaar zo heftig en hij had schijnbaar zulke trauma's aan vrouwen overgehouden dat hij volledig in paniek er vandoor is gegaan Ah well.
Gelukkig komt de motormilitair over niet al te lange tijd weer naar NL. Absoluut geen relatiemateriaal, maar hij mag best een keer m'n bed onveilig komen maken
Hoe handelen jullie met iemand waarmee het heel goed klikt, maar waarvan blijkt dat diegene best wat persoonlijke problemen heeft waar diegene mee moet dealen?
Ik heb zo eentje en ik kan hem niet meer missen! Samen werken we er aan en hij is al enorm gegroeid!
Voor mij wel. We gaan het zien.... Ik kan iedere keer niet wachten tot ie appt, ben Super verlegen en heb serieuze kriebels... Dat heb ik nooit
Furrow
Geplaatst: 13-09-16 11:13
Robijntjah schreef:
Voor mij wel. We gaan het zien.... Ik kan iedere keer niet wachten tot ie appt, ben Super verlegen en heb serieuze kriebels... Dat heb ik nooit
Goed teken! Ik hoop echt dat het iets gaat worden
Ik heb morgen al een nieuwe date
Menyanthes
Geplaatst: 13-09-16 11:28
Woop woop, jullie gaan lekker!
Ik ben nog steeds afwachtende. Maar was er een beetje klaar mee, dus weer gaan swipen. Gisteren met een leuke vent gematched en ook mee op ''date'' geweest. Leuk gehad, misschien zit er meer in.
Urbanus
Geplaatst: 13-09-16 11:49
Robijntjah schreef:
Is dit een ander dan die je in het wild hebt ontmoet?