Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ja, ik wil eerst ruiken hoor. Had het parfum namelijk geroken op Schiphol toen we naar Praag gingen en die vond ike cht vre-se-lijk smerig! Maar de naam klinkt gewoon zo fantastisch.
Zo, mijn neus is nu pas echt open volgens mij. Zat net in de auto en rook echt constant dat carding van BBW. Heerlijk, blij dat er een Twisted Peppermint 3W mijn kant op komt! Je had helemaal gelijk Anc
.
WME, zit net op je site te kijken.. Die kaarsen, hoe ze nu op de foto staan, is dat hoe je ze ook thuis krijgt? Nette oplossing zo met je logo!
Het testen, materiaal uitzoek, testen en nog eens testen en foto's maken kost wel tijd. Ik ben eigenlijk al een tijd bezig met de combinatie was/korrels dat wilde ik tot een succes dat was het belangrijkste en dan pas echt goed kijken naar wat is mooi maar voor er echt een design is dat echt naar mijn eigen wens is ben ik vast alweer een jaar verder, en mogelijk laat ik de gene die een logo gemaakt heeft en banner voor mijn site ook wel weer iets maken voor de kaarsen maar dit zijn wel investeringen en dan vind ik het toch el fijn om te kijken of de consument zeg maar mijn kaarsen wel goed vinden. De basis
Pirouette66 schreef:Selka schreef:Echt pirouette? Vind die geur helemaal geen zoete kauwgomballen geur. Vind het juist eerder watercolours achtig haha
Watercolours vind ik wel héérlijkToch raar hoe dat met geuren werkt, is toch iets heel persoonlijks hoe je het oppikt
Hopelijk heeft ze nog een extra Vanilla Bean Noel meebesteld.
BBW!
DnT schreef:IkBBW!
Mijn favorieten zijn Leaves, Winter, Twisted Peppermint, Vanilla Bean Noel, Marshmallow Fireside, Jingle all the way en Black Cherry Merlot.
Zoet ben ik niet zo'n fan van, dus wat dat betreft heb je niet zoveel aan mij

Maar die is niet altijd te krijgen.
DnT schreef:Vanilla Snowflake vind ik ok, maar er zit een bijgeurtje in die me tegenstaat...
Weet niet wat het is, maar ik brand hem eigenlijk nooit
Raja schreef:Lisitano
Spooky vanillaMaar die is niet altijd te krijgen.
Verder zou ik in m'n stash moeten kijken voor je
zoek, Raja, zoek! Pirouette66 schreef:De 3-wicks zijn tijdelijk afgeprijsd, ook de nieuwe. Zo jaloers op mensen uit de USA!!
Mij lijkt Paris lekker, lavendel met een beetje bakery, en Vanilla Bean Marshmallow
http://www.bathandbodyworks.com/family/ ... p=12586994
Fijne bestelling Lisitano! Loves me, Loves me not
Maar dan zullen ze wel al uit de sale zijn. Ik heb er net al 12 in mijn mandje gemikt. Weet iemand toevallig hoeveel 3-wicks er in één doos gaan? Het formaat van de doos maakte vooral uit voor de kosten. Als ik op een doos van 50 bij 50 cm blijf vind ik het nog te doen. Geen idee hoeveel kaarsen ze daarin krijgen, zal ook gewoon proberen zijn en op m'n bek gaan
DnT schreef:Oeh, Sweater Weather is ook
En denk dat jij Joy (Peppermint Marshmallow) ook wel lekker vind.
Een vriendin van mij is helemaal weg van Georgie Peach, dat is een zoete fruitgeur.
DnT schreef:Joy ruik ik meer marshmallow met een vleugje pepermunt.
Sweater Weather ruik ik totaal geen pepermunt in.
Denk dat je in een doos van 50x50 zo'n 9 kaarsen kwijt kan.
Laat je het dan met zo'n speciale service versturen?
Ik heb nog steeds mijn auto niet terug van reparatie
Yv_ schreef:Meestal zien we na dat gezegde een foto verschijnen van aankopen, dus ben benieuwd waar we straks verlekkerd naar mogen kijken
En die USA bestelling komt nog binnen
Dus ja, ik moet stoppen.
Maar ik ben er zooo blij mee
Helaas werkt dat zo verrot naar Belgiè.
Had anders ook niet voorgesteld om te testen. Ik krijg alles wel mee met de motor hoor. Dus als je wilt, zoek maar een prijsje voor de brander en deze mag je er dan gewoon bij doen