Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:45

Ik vind Spellbound niet lekker, zo'n zoete goedkope kauwgomballen-parfum. Maar volgens mij ben ik echt een uitzondering, ik hoor alleen maar positieve berichten ;)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:56

Echt pirouette? Vind die geur helemaal geen zoete kauwgomballen geur. Vind het juist eerder watercolours achtig haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:57

Yv_ schreef:
Ja, ik wil eerst ruiken hoor. Had het parfum namelijk geroken op Schiphol toen we naar Praag gingen en die vond ike cht vre-se-lijk smerig! Maar de naam klinkt gewoon zo fantastisch _O-.

Zo, mijn neus is nu pas echt open volgens mij :oo . Zat net in de auto en rook echt constant dat carding van BBW. Heerlijk, blij dat er een Twisted Peppermint 3W mijn kant op komt! Je had helemaal gelijk Anc :)).

WME, zit net op je site te kijken.. Die kaarsen, hoe ze nu op de foto staan, is dat hoe je ze ook thuis krijgt? Nette oplossing zo met je logo :j!

De kleine kaarsjes wel.
Voor de grote heb ik ook bij xenos mooie potten gehaald met vlak glas waar ook het logo kan die is alleen nog iets groter past denk 600 tot 800 gram in. Maar eerst maar eens kijken of het werkt met houten lont voor dat ik te hard van stapel loop er zal ook keuze zijn in kaarsen met of zonder korrels, zonder korrels kinnen veel meer geuren maar met korrels ruiken zel wel beter iig betere verspreiding. Maar iets minder branduren. Over een tijdje hoop ik over te gaan op een design potje en twee of 3 formaten en dat dan in te kopen de potjes bij een groothandel alleen je moet er veel tegelijk inkopen vandaar dat ik ze nu bij blokker en xenos heb gehaald maar ik vind deze ook wel erg leuk allemaal weet alleen niet of ze leverbaar zullen blijven dat wisselt nog wel eens.

Van alle kaarsen die verkocht worden zullen foto's gemaakt worden en zo zullen ze dus ook verkocht worden. De kaarsen die op de site staan zijn ook voorradig ;) Het testen, materiaal uitzoek, testen en nog eens testen en foto's maken kost wel tijd. Ik ben eigenlijk al een tijd bezig met de combinatie was/korrels dat wilde ik tot een succes dat was het belangrijkste en dan pas echt goed kijken naar wat is mooi maar voor er echt een design is dat echt naar mijn eigen wens is ben ik vast alweer een jaar verder, en mogelijk laat ik de gene die een logo gemaakt heeft en banner voor mijn site ook wel weer iets maken voor de kaarsen maar dit zijn wel investeringen en dan vind ik het toch el fijn om te kijken of de consument zeg maar mijn kaarsen wel goed vinden. De basis ;)
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 19-01-16 15:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:03

Selka schreef:
Echt pirouette? Vind die geur helemaal geen zoete kauwgomballen geur. Vind het juist eerder watercolours achtig haha

Watercolours vind ik wel héérlijk <3 Toch raar hoe dat met geuren werkt, is toch iets heel persoonlijks hoe je het oppikt :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:09

Pirouette66 schreef:
Selka schreef:

Watercolours vind ik wel héérlijk <3 Toch raar hoe dat met geuren werkt, is toch iets heel persoonlijks hoe je het oppikt :j

O zeker. Daardoor kun je niet echt af gaan op wat een ander vind.
Iedereen beleeft geur anders.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 15:14

Ik vind Spellbound ook wel heel zoet, Watercolors x 10 wel.

Ik heb nu spijt dat ik niet meer BBW bij onze USA bestelling heb gezet. Alleen een 3W die ik dus al heb omdat ik me weer eens niet kon inhouden :') Hopelijk heeft ze nog een extra Vanilla Bean Noel meebesteld.

Voor de BBW kenners: als je van zoete geuren houdt (geen bak), of van knusse knuffelgeuren, wat is dan een must have?

Wutttt.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:17

Ik <3 BBW!

Mijn favorieten zijn Leaves, Winter, Twisted Peppermint, Vanilla Bean Noel, Marshmallow Fireside, Jingle all the way en Black Cherry Merlot.
Zoet ben ik niet zo'n fan van, dus wat dat betreft heb je niet zoveel aan mij :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 15:23

DnT schreef:
Ik <3 BBW!

Mijn favorieten zijn Leaves, Winter, Twisted Peppermint, Vanilla Bean Noel, Marshmallow Fireside, Jingle all the way en Black Cherry Merlot.
Zoet ben ik niet zo'n fan van, dus wat dat betreft heb je niet zoveel aan mij :')

Ik vind de Vanilla Snowflake echt geweldig lekker, terwijl daar mint in zit en ik daar niet van houd.
Marshmallow Fireside heb ik nu ook, die vind ik ook zó lekker! Al wint Vanille Snowflake het alsnog :D

Ik ben vooral weg van vanillegeuren :j

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:26

De 3-wicks zijn tijdelijk afgeprijsd, ook de nieuwe. Zo jaloers op mensen uit de USA!!
Mij lijkt Paris lekker, lavendel met een beetje bakery, en Vanilla Bean Marshmallow
http://www.bathandbodyworks.com/family/ ... p=12586994

Fijne bestelling Lisitano! Loves me, Loves me not <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:35

Vanilla Snowflake vind ik ok, maar er zit een bijgeurtje in die me tegenstaat...
Weet niet wat het is, maar ik brand hem eigenlijk nooit -O-

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:39

Lisitano
Spooky vanilla <3 Maar die is niet altijd te krijgen.

Verder zou ik in m'n stash moeten kijken voor je :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 15:45

DnT schreef:
Vanilla Snowflake vind ik ok, maar er zit een bijgeurtje in die me tegenstaat...
Weet niet wat het is, maar ik brand hem eigenlijk nooit -O-

Waarschijnlijk is dat wat ik er zo lekker aan vind :')

Raja schreef:
Lisitano
Spooky vanilla <3 Maar die is niet altijd te krijgen.

Verder zou ik in m'n stash moeten kijken voor je :')

Jaaa Raja stash *\o/* zoek, Raja, zoek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:57

Oeh, Sweater Weather is ook <3
En denk dat jij Joy (Peppermint Marshmallow) ook wel lekker vind.

Een vriendin van mij is helemaal weg van Georgie Peach, dat is een zoete fruitgeur.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 15:59

Pirouette66 schreef:
De 3-wicks zijn tijdelijk afgeprijsd, ook de nieuwe. Zo jaloers op mensen uit de USA!!
Mij lijkt Paris lekker, lavendel met een beetje bakery, en Vanilla Bean Marshmallow
http://www.bathandbodyworks.com/family/ ... p=12586994

Fijne bestelling Lisitano! Loves me, Loves me not <3

Die is lekker hè? Zo zacht en lief! Ik móest die nog hebben, met die zon kreeg ik er helemaal zin in.

Die Lavender Macaron lijkt me ook lekker!
Ik kan nog even geen US bestelling plaatsen helaas. Volgende maand :') Maar dan zullen ze wel al uit de sale zijn. Ik heb er net al 12 in mijn mandje gemikt. Weet iemand toevallig hoeveel 3-wicks er in één doos gaan? Het formaat van de doos maakte vooral uit voor de kosten. Als ik op een doos van 50 bij 50 cm blijf vind ik het nog te doen. Geen idee hoeveel kaarsen ze daarin krijgen, zal ook gewoon proberen zijn en op m'n bek gaan :7

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 16:00

DnT schreef:
Oeh, Sweater Weather is ook <3
En denk dat jij Joy (Peppermint Marshmallow) ook wel lekker vind.

Een vriendin van mij is helemaal weg van Georgie Peach, dat is een zoete fruitgeur.

Maar is Joy niet heel veel pepermunt? Ik vind pepermunt namelijk vies ruiken.
Perzik vind ik ook heel fijn!
Sweather Weather is ook met munt zag ik, maar niet te overheersend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:08

Joy ruik ik meer marshmallow met een vleugje pepermunt.
Sweater Weather ruik ik totaal geen pepermunt in.

Denk dat je in een doos van 50x50 zo'n 9 kaarsen kwijt kan.
Laat je het dan met zo'n speciale service versturen?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 16:16

DnT schreef:
Joy ruik ik meer marshmallow met een vleugje pepermunt.
Sweater Weather ruik ik totaal geen pepermunt in.

Denk dat je in een doos van 50x50 zo'n 9 kaarsen kwijt kan.
Laat je het dan met zo'n speciale service versturen?

Super, dankjewel!

Ja, via Shipito of iets.
Maar ik heb nog niet alles tot in detail uitgezocht. En nu moet ik echt even de hand op de knip houden :') Ik heb nog steeds mijn auto niet terug van reparatie -O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:19

Meestal zien we na dat gezegde een foto verschijnen van aankopen, dus ben benieuwd waar we straks verlekkerd naar mogen kijken _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 16:30

Yv_ schreef:
Meestal zien we na dat gezegde een foto verschijnen van aankopen, dus ben benieuwd waar we straks verlekkerd naar mogen kijken _O-

Het begon met de jars Pink Sands en Fireside Treats van Yankee Candle.
12 weken verder heb ik er 20 :') En die USA bestelling komt nog binnen _O- Dus ja, ik moet stoppen.

1 YC Pink Hibiscus large
2 YC Amber Moon large
3 YC Midnight Jasmine large
4 YC Golden Sands large
5 YC Fireside Treats large
6 YC Cosy by the Fire large
7 YC Bundle Up large
8 YC Red Apple Wreath large
9 YC Oud Oasis large
10 YC Season of Peace large
11 YC Winter Glow large
12 YC Pink Sands medium
13 YC Vanilla Lime small
14 BCC Vanilla Cream large
15 BCC Sweet Grace large
16 BCC Free Spirit small
17 Kringle Cozy Cabin
18 VC Red Hot Cinnamon
19 BBW Vanilla Snowflake
20 BBW Marshmallow Fireside

8)7 Maar ik ben er zooo blij mee <3 *\o/*

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:44

Mogelijk gaat mijn scent chips brander binnenkort verkassen dan ga ik de sunflower neerzetten zelf.
Ik vind dat lampje erbij toch leuker. Die sc electric burner onlangs gekocht voor 14,95 mag dan voor elk aaneemelijk bod excl verzendkosten weg evt wel te combineren met melts.

Het is die zwarte burner
http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-3 ... lectrisch/
En is dus gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:51

Ik heb interesse WME :)

Hier zonet Peony in de brander gemikt, ben benieuwd :) Is 1 van de nieuwe YC geuren :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-01-16 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:56

Ok heb alleen de doos niet meer geloof ik maar met genoeg bubbelplastic moet het ook goed te verpakken zijn. Maar het verzenden naar be gaat ook op gewicht en formaat,eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ze dat precies berekenen en dat betekent dat je voor de verzending dan bij zou moeten betalen ;) Helaas werkt dat zo verrot naar Belgiè.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 19-01-16 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:57

Oh, ging er eigenlijk al de hele tijd van uit dat je de kaars + overige bestelling naar het post.nl punt zou sturen :) Ik vind het niet erg om er achter te moeten rijden hoor :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:59

O ja dat kan wel gewoon idd in dat geval scheelt het enorm voor mij ook haha.

Hij is bij deze dus voor demolenhoek
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 19-01-16 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:01

Ja, denk dat het voor jou gewoon een pak fijner is hoor :) Had anders ook niet voorgesteld om te testen. Ik krijg alles wel mee met de motor hoor. Dus als je wilt, zoek maar een prijsje voor de brander en deze mag je er dan gewoon bij doen :)