Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ja, ik wil eerst ruiken hoor. Had het parfum namelijk geroken op Schiphol toen we naar Praag gingen en die vond ike cht vre-se-lijk smerig! Maar de naam klinkt gewoon zo fantastisch.
Zo, mijn neus is nu pas echt open volgens mij. Zat net in de auto en rook echt constant dat carding van BBW. Heerlijk, blij dat er een Twisted Peppermint 3W mijn kant op komt! Je had helemaal gelijk Anc
.
WME, zit net op je site te kijken.. Die kaarsen, hoe ze nu op de foto staan, is dat hoe je ze ook thuis krijgt? Nette oplossing zo met je logo!
Pirouette66 schreef:Selka schreef:Echt pirouette? Vind die geur helemaal geen zoete kauwgomballen geur. Vind het juist eerder watercolours achtig haha
Watercolours vind ik wel héérlijkToch raar hoe dat met geuren werkt, is toch iets heel persoonlijks hoe je het oppikt
DnT schreef:IkBBW!
Mijn favorieten zijn Leaves, Winter, Twisted Peppermint, Vanilla Bean Noel, Marshmallow Fireside, Jingle all the way en Black Cherry Merlot.
Zoet ben ik niet zo'n fan van, dus wat dat betreft heb je niet zoveel aan mij
DnT schreef:Vanilla Snowflake vind ik ok, maar er zit een bijgeurtje in die me tegenstaat...
Weet niet wat het is, maar ik brand hem eigenlijk nooit
Raja schreef:Lisitano
Spooky vanillaMaar die is niet altijd te krijgen.
Verder zou ik in m'n stash moeten kijken voor je
Pirouette66 schreef:De 3-wicks zijn tijdelijk afgeprijsd, ook de nieuwe. Zo jaloers op mensen uit de USA!!
Mij lijkt Paris lekker, lavendel met een beetje bakery, en Vanilla Bean Marshmallow
http://www.bathandbodyworks.com/family/ ... p=12586994
Fijne bestelling Lisitano! Loves me, Loves me not
DnT schreef:Oeh, Sweater Weather is ook
En denk dat jij Joy (Peppermint Marshmallow) ook wel lekker vind.
Een vriendin van mij is helemaal weg van Georgie Peach, dat is een zoete fruitgeur.
DnT schreef:Joy ruik ik meer marshmallow met een vleugje pepermunt.
Sweater Weather ruik ik totaal geen pepermunt in.
Denk dat je in een doos van 50x50 zo'n 9 kaarsen kwijt kan.
Laat je het dan met zo'n speciale service versturen?
Yv_ schreef:Meestal zien we na dat gezegde een foto verschijnen van aankopen, dus ben benieuwd waar we straks verlekkerd naar mogen kijken