tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 19:26

Mandarijn schreef:
Wat een enorme eikel zeg Bon_ita!
Maar inderdaad, je kunt beter boos zijn dan verdrietig denk ik. Tenminste, ik wel. :')

Ik heb 'm sinds vanavond overal geblokkeerd, nadat ie vanmiddag volledig uit z'n plaat ging tegen me. Uit het niets, en ook nog eens midden op de werkvloer. :roll:
Gister nog gewoon gepraat (over werk en de lockdown etc) ook met andere collega's erbij. Niks gebeurd en vandaag is ie weer zo.
Ga nu denk ik serieus overwegen om het melden, vind dit behoorlijk over de grens gaan (zeker in een werkomgeving). :

Zo die heeft lef! Is er geen vertrouwenspersoon waar je dit mee zou kunnen bespreken?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 15:04

Ik heb inmiddels de vertrouwenspersoon gesproken inderdaad. Die adviseerde om toch te melden, dus dat heb ik gedaan.
Er wordt nu in ieder geval op gelet en als ik het wil dan gaan ze met hem in gesprek over z'n gedrag naar mij toe op de werkvloer.

Hij was na z'n uitbarsting stil tot vrijdagavond, toen begon ie met sms'en (ik heb 'm op de zwarte lijst, maar krijg dan alsnog meldingen dat een contact/nummer van die lijst me bericht heeft).

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:47

[code][/code]Een tijd terug meldde ik me hier door twijfel en tegen beter weten in heb ik het toen echt geprobeerd met mijn toenmalige vriend.
Eergisteren heb ik er toch een punt achter gezet en ondanks dat ik wéét dat het beter is voelt het toch echt klote.
Al mijn exen zijn vreemd gegaan, en hij heeft toen 10 maanden lang voor mijn vertrouwen gevochten. Dit heb ik hem toen angstig gegeven.
In onze break is hrt een en ander gebeurd (details in PB, ik respecteer zijn privacy)

Er speelt nog wat meer wat ik niet openbaar ga gooien

Al met al; drama :(

Met afleiding voel ik me gelukkig goed, maar als ik even alleen ben doet het pijn :/

Dus helaas mag ik me hier weer melden, hopelijk voor de laatste keer :’)

miereneter

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 00:47

Sterkte, ODonoghue. Het is ook klote, óók als je er zelf een punt achter hebt gezet en je weet dat dit het beste is. Houd vol. Dit is de korte pijn vergeleken met een relatie vol drama. Je geeft jezelf nu de kans om gelukkig(er) te worden - straks, als alles verwerkt is. Die kans ontneem je jezelf in een slechte relatie.

En de pijn is verder gewoon k*t, iedereen die hier schrijft zal het herkennen.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 19:33

miereneter schreef:
Sterkte, ODonoghue. Het is ook klote, óók als je er zelf een punt achter hebt gezet en je weet dat dit het beste is. Houd vol. Dit is de korte pijn vergeleken met een relatie vol drama. Je geeft jezelf nu de kans om gelukkig(er) te worden - straks, als alles verwerkt is. Die kans ontneem je jezelf in een slechte relatie.

En de pijn is verder gewoon k*t, iedereen die hier schrijft zal het herkennen.

Dankjewel, dit soort berichten helpen me er echt doorheen :knuffel:

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 00:42

Pff, ik voel voor nu voor het eerst liefdesverdriet, jeetje, wist niet dat het zo heftig kon zijn! |(

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:16

Banyu schreef:
Pff, ik voel voor nu voor het eerst liefdesverdriet, jeetje, wist niet dat het zo heftig kon zijn! |(

:knuffel:

Het is enorm heftig, liefdesverdriet. Ik ervaar het als een van de heftigste vormen van verdriet. Op plek twee na rouw door overlijden. Het enige wat ik kan zeggen om je een hart onder de riem te steken is: het wordt minder. Echt, het slijt met de tijd. Veel tijd. Tot dan moet je door de pijn heen. Het kan helpen om het delen met anderen. Uithuilen bij vrienden en zelfs een nachtje daar op de bank, zijn dingen die me er mee doorheen hebben geholpen. Dikke knuffel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:54

Sterkte Banyu. Het kan echt heel veel pijn doen ja. Soms voelt het of je door een hel moet.

Ik ben mijn spullen aan het inpakken voor de verhuizing. Ik heb vrede met de break. Het was onhoudbaar en ik weet dat ik in mijn eentje 10x beter af ben en ik heb echt een hoop gezeik en stress doorstaan dankzij mijn ex. Maar nu ik al mijn spullen aan het inpakken ben raakt het me toch. Ik heb er al die tijd geen problemen mee gehad hier te wonen tussen de herinneren, maar er komt nu toch een hoop omhoog.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 18:16

Ik mag mij hier ook gaan melden. Sinds gisteren definitief de keuze gemaakt om uit elkaar te gaan. En ik heb er best vrede mee, want we maakte elkaar niet gelukkig. Gek is het wel. Hij is gisteren ook direct met zijn spullen vertrokken naar zijn ouders. Dus huis verkoopklaar maken, woonruimte zoeken en afspraak plannen met de notaris. Het is nu wel saai en stil thuis.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 19:24

Heel veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft :(:)

En ergens vind ik het ook wel een echt stoere keuze om tijdens de lockdown uit elkaar te gaan!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 19:54

Knuffel voor jullie Banyu en Detroit. :(:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 22:25

Nou, ik jank elke dag, of als ik wil ga slapen, of als ik wakker wordt. Vandaag ging het redelijk goed op het werk, maar vervolgens ga ik naar huis, en in de auto stort ik weer uit! :'(

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:06

Hier wordt het nog een leuke strijd helaas -O- Ex heeft veel dingen meegenomen die ook van mij zijn (dure dingen ook). En wil zich niet houden aan de overeenkomst die de notaris is gepasseerd.

Daarnaast hebben wij een half verbouwde badkamer. Die wil ie pas afmaken als ik uit het huis ben (hij is momenteel vrijwillig bij zijn ouders). Met andere woorden hij wil dat ik dubbele woonlasten draag 8)7 koekkoek

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:11

Detroit schreef:
Hier wordt het nog een leuke strijd helaas -O- Ex heeft veel dingen meegenomen die ook van mij zijn (dure dingen ook). En wil zich niet houden aan de overeenkomst die de notaris is gepasseerd.

Daarnaast hebben wij een half verbouwde badkamer. Die wil ie pas afmaken als ik uit het huis ben (hij is momenteel vrijwillig bij zijn ouders). Met andere woorden hij wil dat ik dubbele woonlasten draag 8)7 koekkoek

Jeetje meid wat een ellende. Laat je niet door hem naaien hoor!

Ik zit inmiddels ook met advocaten gezeik opgscheept. Ik trek het soms echt niet meer. -O-

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:07

Detroit schreef:

Bah hier ben ik ook bang voor! Ex nam vorige week ook contact op na 3/4 jaar radiostilte. Of hij dit weekend even z'n spullen kon komen halen.. Lekker op tijd, ik ga nu waarschijnlijk heel lang met een lege woonkamer zitten.

Ben ook bang dat hij meer spullen wil meenemen dan afgesproken. Moet ik misschien toch versterking vragen om bij mij aanwezig te zijn?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:20

blubblabhoi schreef:
Detroit schreef:

Bah hier ben ik ook bang voor! Ex nam vorige week ook contact op na 3/4 jaar radiostilte. Of hij dit weekend even z'n spullen kon komen halen.. Lekker op tijd, ik ga nu waarschijnlijk heel lang met een lege woonkamer zitten.

Ben ook bang dat hij meer spullen wil meenemen dan afgesproken. Moet ik misschien toch versterking vragen om bij mij aanwezig te zijn?

Spullen dat je zeker weet dat van hem zijn, gewoon klaarzetten in de garage oid en laten ophalen. De rest dat een twijfelgeval is ev samen overlopen en verdelen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:00

blubblabhoi schreef:
Detroit schreef:

Bij ons moeten de spullen de notaris nog passeren :+ Dus heb het allemaal gewoon op de lijst gezet. Joe joe. Jouw ex laat het nog weten, de mijne staat hier ineens met zijn vader en broertje die niet eens binnen durven te komen (althans tot aan de garage) _O- Stel je voor dat ik wat tegen ze zeg :')

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:06

Duhelo schreef:
blubblabhoi schreef:

Spullen dat je zeker weet dat van hem zijn, gewoon klaarzetten in de garage oid en laten ophalen. De rest dat een twijfelgeval is ev samen overlopen en verdelen.

Ohja dat is wel een goede! Dan hoeft hij ook niet in de woning te komen..
Alleen hij mag een logeerbed van zolder ook hebben, ik heb niet zo'n zin er moeite voor te doen dat daar weg te klauwen, dat doet hij maar lekker zelf :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 14:22

Ondertussen in 1,5 dag een brief geschreven van 3 A4'tjes, maar ik twijfel nu of ik hem een berichtje moet gaan sturen hierover, met de vraag of ik 'm mag opsturen, en rustig kan lezen, als in de hoop dat hij het dan ook maar leest. Of afwachten tot hij hier is, wij zullen praten, en daarvoor de brief geven, zodat ik zéker weet dat hij dit ook zal lezen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:53

Mag ik me hier ook melden? Ik ben eigenlijk nooit zo van mijn hele verhaal op internet zetten, maar hoop toch een beetje steun te vinden. Alvast excuses voor de ego-post en het zomaar binnen vallen..

Pas 7 maanden was ik met een erg lieve vriend, het heeft een rustige start gehad (we zijn 35 en 39) en ruim de tijd genomen om elkaar echt te leren kennen. Het is een wat afstandelijke man die moeilijk te peilen is. Dit heb ik altijd wel lastig gevonden en mijn gevoel is dan ook nooit helemaal 100% geworden, er bleef altijd veel twijfel, wel een wilskracht om te kijken wat erin zat. We zijn ervoor gegaan!
Echter merkte ik bij hem dat het nog wat meer achter bleef, vrienden en familie voorstellen en mij echt in zijn leven betrekken duurde lang en werd de laatste tijd zelfs nog minder.

Toen we tegen het punt kwamen van samenwonen is er bij hem denk ik iets veranderd, hij zou namelijk naar mij ‘moeten’ komen ivm mijn dieren die ik niet zomaar verplaats (bij een koophuis in de toekomst wel). Zo werd het van het ene moment plannen over samenwonen na enkele weken later bespreken of we niet beter uit elkaar kunnen.

Ik voelde dat er in die weken iets veranderd was aan zijn kant, ik dacht dat door het samenwonen hij besefte dat er teveel twijfel was.

We besloten het nog een tijd aan te kijken en samen wonen even op de lange baan te schuiven. Echter na enkele weken was er weer een voorval waarin ik niet betrokken werd in zijn leven, ik teleurgesteld, hij een schuldgevoel, hij gaf aan dat we misschien toch ‘2 weken rust’ moeten houden. Zo kort op de vorige gesprekken was dit voor mij de druppel. Ik heb besloten het uit te maken, met een prettig gesprek, een traan (hij), een kus en een knuffel hebben we met de beste intenties en veel liefde voor elkaar als persoon afscheid genomen.

Natuurlijk lastig om te verwerken, maar een keuze waar ik (we beide) vrede mee had, ik heb alles gedaan wat ik kon, helaas was het gewoon net niet genoeg voor de toekomst. No hard feelings..

Maar dan, een dag hierna krijg ik via social media een bericht van een meisje, of ik zijn vriendin nog ben, want ze date al sinds januari met hem.. Whut??

We hebben wat berichten met elkaar gewisseld, de laatste 2 maanden was hij naast mij, al een nieuwe relatie op aan het bouwen met haar. Op het moment dat ik aan samen wonen dacht en dit zo snel omsloeg naar twijfel, in deze tijd heeft hij haar leren kennen. Zoveel leugens waar ik nu achter kom, iemand die ik als persoon zo prettig vond, blijkt zo anders te zijn..
We hadden natuurlijk al besloten uit elkaar te gaan, maar men, wat ik voel ik me bedonderd..

Het moment dat ik nog wilde vechten voor onze relatie, zat hij al in een andere. Hij zei zelfs, ja gevoel was toch echt niet goed genoeg, anders kon dit niet gebeuren. Maar het zelf uitmaken? Nee hoor, hij was zelfs degene die het nog even aan wilde kijken en over 2 weken rust begon ipv het gewoon uitmaken..

Met als antwoord: Ik wilde je geen pijn doen, durfde het niet uit te maken..

Pff, ik ben er zo kapot van. Dat iemand me zo kan bedriegen, zoveel leugens. maar ook dat ik me zo in hem vergist heb, ergens wil ik gewoon niet geloven dat hij zo is..
Zit ik hem tijdens het uitmaken nog te troosten?! Terwijl hij dit wist..

Het doet echt zoveel pijn dat ik even niet weet hoe ik hier (snel) bovenop kom.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:27

Ohh neee echt, wauw dat is toch echt best laf zeg

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:08

Ohnee wat heftig Renee! Dat moet echt heel naar zijn, zo belazerd te worden. En dan zeggen dat ie jou geen pijn wilde doen? Heel veel sterkte , dit zal nog wel even een rollercoaster zijn.. :knuffel:

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:25

Wow wat een smerige tork, denk je het allemaal zo netjes te doen en het goed op een normale manier af te sluiten en dan blijkt hij gewoon een dubbel leven te leiden. Ik neem aan dat zijn 'nieuwe' vriendin dit kanspareltje castreert bij de eerst volgende date?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:39

Oef, wat een lafaard... beter kwijt dan rijk, want met zulke lui win je de oorlog niet. Maar aan deze woorden heb je nu helemaal niks. Want het doet zeer en het is poedersuiker. Dikke knuffel :(:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:34

Ik weet hoe je je voelt :(:) Ik vond het verschrikkelijk dat mijn ex niet het respect voor mij kon opbrengen om eerlijk te zijn. Dat gelieg en bedrieg vond ik bijna nog erger dan het vreemdgaan zelf. Hoe kun je leuk doen, knuffelen en intiem zijn met iemand waar je van zegt te houden terwijl je weet dat je gisteren nog bij iemand anders in bed leuk lag te doen. Onbegrijpelijk.

Heel veel sterkte. Gelukkig ben je erachter gekomen en helpt het hopelijk bij het afsluiten