Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:49

Hier een redelijk goede nacht. 1x wakker geweest rond 2 dat ik misselijk was maar verder geslapen tot 8. Wel even lekker na 5 hele slechte.

Nog wel beroerd maar dat vind ik minder erg dan slecht slapen XD

@fleurtjuh ja ze zijn vaak vroeg al flink lawaai aan het maken.
@tine wat leuk voor je zoon!
@smee goede daad maar idd niet zo'n lekkere tijd. Hopelijk heb je nog wat geslapen

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:00

|( -O- -:(-
Net bij de chirurg geweest..... en niet vrolijk......woensdag weer onder het mes....zit zenuw waarschijnlijk bekneld.....dus morgen bellen met de planning hoe laat ik woensdag verwacht wordt......dan gaan ze het een en ander bekijken.....

Baalt......

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:04

Sandorra, het is niet jouw maand :(:) :(:) :(:)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:14

Ah nee sandorra :(
heel veel sterkte ermee!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:24

Balen dat alles weer open moet, hopen dat jet daarna wel beter is!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:55

Thnx dames geeft de burger moed net mooi potje gehuild lucht op.....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:30

Heel vervelend, maar als je pijn daarna over is een grote stap in de goede richting.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:13

He sandorra wat een pech! Beterschap!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:46

Ach gewoon doorgaan het komt straks allemaal wel weer goed ben allang blij dat ik idd zo snel weer terecht kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:53

Wat naar sandorra :(

Ik hoor net dat de opname die binnen 2 werken zou zijn, na al een aantal maanden te hebben gewacht en ondertussen een gevaar voor mijn leven te zijn. Blijkt het nu nog minimaal 2 maanden te duren. |(

Echt, die zorg in nl... Het zal heus wel beter zijn dan in andere landen, maar nog steeds niet veel soeps. Ze kunnen ook totaal niet communiceren. Dus ik kan weer lekker 2 maanden mezelf wegtrekken van alle overdosissen, bruggen, messen etc. Fijn :(

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:55

Wat naar joskaH als je wil praten kan je altijd een pbtje doen, ik weet precies in wat voor schuitje je zit, ik heb in de crisis opvang op de gesloten afdeling gezeten vorig jaar

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:15

Jeetje joskaH wat vervelend mijn Pb staat ook altijd open voor iedereen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:17

Lief, hetzelfde voor iedereen bij mij :)

(Al is er in/via dit topic niet per se direct antwoord, soms slaap ik gewoon ineens :') )

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:20

Dat is herkenbaar joskaH geeft niks hier ook heel wisselend.....

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:23

JoskaH schreef:
Wat naar sandorra :(

Ik hoor net dat de opname die binnen 2 werken zou zijn, na al een aantal maanden te hebben gewacht en ondertussen een gevaar voor mijn leven te zijn. Blijkt het nu nog minimaal 2 maanden te duren. |(

Echt, die zorg in nl... Het zal heus wel beter zijn dan in andere landen, maar nog steeds niet veel soeps. Ze kunnen ook totaal niet communiceren. Dus ik kan weer lekker 2 maanden mezelf wegtrekken van alle overdosissen, bruggen, messen etc. Fijn :(

Jeetje wat vervelend :(:) dat dat allemaal zo lang duurt, schandalig eigenlijk :(

Al 2 nachten helemaal niet geslapen, zoveel pijn :( ben er nu wel klaar mee. Morgen weer naar het ziekenhuis, laatste zenuwen weghalen :brr: kan daarna hopelijk wel even slapen, meestal zijn mijn pijnlijke zenuwen dan ook verdoofd :))

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:30

Dat is helaas de zorg in Nederland, een grote ellende beloven veel maar doen uiteindelijk niks.

He wat vervelend, hoop dat je snel wat verlichting hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:43

Klinkt best extreem eigenlijk, gewoon alle zenuwen weghalen.

Gaan ze buiten je gebitszenuwen nog andere weghalen?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:00

JoskaH schreef:
Klinkt best extreem eigenlijk, gewoon alle zenuwen weghalen.

Gaan ze buiten je gebitszenuwen nog andere weghalen?

Naja, moest eigenlijk ook wel want die zenuwen gaan ook lopen klieren en gaan kleine ontstekingen aan de puntjes van de zenuwen zitten. Als we die nu niet weghalen gaan die later nog moeilijker doen. Andere zenuwen buiten mijn kaak weghalen is nu een beetje lastig, wellicht in de toekomst wel maar dat moet dan sowieso operatief (geen problemen mee overigens). Hoe ze dat willen doen geen idee, daar weet ik ook het fijne niet van :')

Zorg in Nederland heb ik eigenlijk best goede ervaringen mee! Had eerst een arts die het maar wat liet rondhangen (''zal wel migraine zijn, hier heb je propranolol, doei!'') maar heb nu al weer jaren een hele goede arts die echt wekelijks belt hoe het gaat, als iets niet werkt denkt hij ook heel goed mee voor iets nieuws. Hij stuurt voor mij een team van artsen en fysiotherapeuten aan die elk op een specifiek gebied mij helpen :) . Voel me ook serieus genomen en wordt altijd heel snel geholpen gelukkig.
Laatst bijgewerkt door Dancyy op 24-07-17 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:07

Dat is heel fijn!

Ja het zal vast heel erg helpen, dat geloof ik best. Maar klinkt gewoon heel ingrijpend om zenuwen weg te halen ;)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:12

JoskaH schreef:
Dat is heel fijn!

Ja het zal vast heel erg helpen, dat geloof ik best. Maar klinkt gewoon heel ingrijpend om zenuwen weg te halen ;)

Nou het voelt niet echt fijn nee, maar na 2 keer was ik er opzich wel aan gewend :') gebeurd allemaal onder verdoving, alleen als ze de zenuwen echt vastklemmen en weghalen doet het verrekte zeer, maar ben zenuwpijn dan ook wel weer gewend, vastpakken is maar een klein schepje bovenop een aanval. Napijn is irritant maar vind ik opzich geen probleem dus ach.. hoe ingrijpend het is verschilt denk ik ook wel per persoon, als je het nooit hebt en ze halen eentje weg zal dat denk ik geen fijne ervaring zijn :') maar ik ben die pijn en nare behandelingen nu ook wel gewend dus er is weinig wat voor mij nog echt ingrijpend is denk ik :=

Hoop ergens nog dat ik er ooit nog weer vanaf kom maar ik gok van niet eerlijk gezegd.. ach ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:19

Begrijpeljk, niet leuk dat je dus (bijna) net zoveel pjn hebt overdag dan als ze je zenuw wegknippen/snijden/trekken :=

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:22

Bah wat een poedersuiker situatie Joska.. Snap je helaas maar al te goed. Je mag me altijd pben! :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:22

Rustig deze nacht..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:24

Ja idd! Ik ben weer eens klaarwakker :') Morgen m'n eerste werkdag en ik ben een beetje zenuwachtig :=

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:28

Smee__ schreef:
Ja idd! Ik ben weer eens klaarwakker :') Morgen m'n eerste werkdag en ik ben een beetje zenuwachtig :=

Ah leuk joh! Waar ga je werken? :D