Maar ik vind het zo ook een erg leuke combinatie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Mroes_1992 schreef:Voor mensen die wel eens bij Nelly bestellen en als je er voor kiest om met klarna te betalen:
- Nelly zegt dat je factuur bij pakket zit en je geen aparte mail oid krijgt.
- er zit dan idd een factuur bij je pakket. Alleen de betalingsgegevens die daar op staan, komen niet overeen met de gegevens die Klarna wil hebben.
Klarna zegt dat ze je een mail sturen met juiste betalingsomschrijving. Gebruik je die van de het pakketje kunnen ze met je naam wel je betaling terug vinden, maar dat doen ze pas als je belt
Ik heb bij Nelly altijd betaald via de Klarna factuur en dan vanuit de mail van Klarna betaald via iDEAL op hun website. Nooit problemen mee gehad
Doubtless schreef:elkee schreef:Waarom is Roosx haar mening 'belangrijker' als die van ons, andere meiden?
Heb jij dat niet? Ik hecht ook meer waarde aan de mening van de een dan van de ander. Oa die van roos, gewoon omdat ze zo'n leuke stijl heeft!
Emmaa_ schreef:elkee schreef:Oh vandaar! Dat is niet dit topic, toch? Nu ben ik wel heel benieuwd naar Roos haar stijl!
Haha nee, dat is het 'de meiden van het kleding topic voor alles behalve kleding' topic. Moet je maar even tussen mijn berichten kijken!
Emmaa_ schreef:Bij de Primark hadden ze dit soort leggings in een soort wollen uitvoering. Zou wel een klein maatje kopen want ik had mijn eigen maat en die is na 2 keer dragen gigantisch gaan lubberen