Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 15:12

Ik zou hem ook wel dragen maar dan wel met wat meer felle kleuren, vind het altijd leuk om 1 fel ding er bij te doen. :j

Maar ik vind het zo ook een erg leuke combinatie! <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 15:15

Ja, fijn! Ik heb zelf namelijk niet echt 'verstand' van mode, maar probeer er tegenwoordig wel steeds leuker uit te zien en ben nog een beetje aan het uitzoeken wat ik leuk vind en wat bij mij past. Dit sluit daar erg bij aan! Ik had gisteren deze broek ook gepast met een legergroen hemdje en een oud roze doorschijnende blouse, die achter wat langer valt. Dat vond ik ook erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 15:49

xRoosss schreef:
Mroes_1992 schreef:
Voor mensen die wel eens bij Nelly bestellen en als je er voor kiest om met klarna te betalen:
- Nelly zegt dat je factuur bij pakket zit en je geen aparte mail oid krijgt.
- er zit dan idd een factuur bij je pakket. Alleen de betalingsgegevens die daar op staan, komen niet overeen met de gegevens die Klarna wil hebben.

Klarna zegt dat ze je een mail sturen met juiste betalingsomschrijving. Gebruik je die van de het pakketje kunnen ze met je naam wel je betaling terug vinden, maar dat doen ze pas als je belt :)

Ik heb bij Nelly altijd betaald via de Klarna factuur en dan vanuit de mail van Klarna betaald via iDEAL op hun website. Nooit problemen mee gehad :)

Dat moet je idd doen maar ik heb die mail dus nooit gehad dus ging uit van de info die Nelly gaf, maar die klopt dus niet helemaal.

lies_sparkle

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 15:57

Leuke outfit dewi! (:

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:43

Heb het jurkje die op loavies te koop stond met gouden mouwen (dan in het zilver en van een andere webshop) binnen. Helaas niet echt volgens verwachting. Mouwen poffen best erg en vond het jurkje ook redelijk strak en kort.
Word dus weer terug gestuurd..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:53

Waarom is Roosx haar mening 'belangrijker' als die van ons, andere meiden? :) fijn dat je je goed voelt in je outfit, dat straal je dan ook uit! Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn 'dagelijkse' look als ik niet hoef te werken als poetsmiep, maar wel als visagiste.
Ik zie graag al jullie looks voorbij komen, leuk!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:56

elkee schreef:
Waarom is Roosx haar mening 'belangrijker' als die van ons, andere meiden? :)

Heb jij dat niet? Ik hecht ook meer waarde aan de mening van de een dan van de ander. Oa die van roos, gewoon omdat ze zo'n leuke stijl heeft!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:11

Doubtless schreef:
elkee schreef:
Waarom is Roosx haar mening 'belangrijker' als die van ons, andere meiden? :)

Heb jij dat niet? Ik hecht ook meer waarde aan de mening van de een dan van de ander. Oa die van roos, gewoon omdat ze zo'n leuke stijl heeft!

Dit inderdaad :). Van roos weet ik haar kledingstijl en dat ze veel om kleren 'geeft'. Maar van de rest vind ik het ook leuk om te horen hoor!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:14

Ik ken roos en haar kleding stijl niet, dus daar kan ik niet over mee praten :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:17

Wij zitten namelijk in een best hecht huiskamer topic dus vandaar. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:28

Zelfs Roos haar pyjama's zijn fashionable (iets met roze truien haha) <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 18:06

Ik hecht aan de mening van sommigen ook meer dan aan die van anderen, maar ik blijf uiteindelijk toch dragen wat ik zelf wil.. Nou vraag ik hier ook niet echt om meningen, maar toch. Vooral niet al te veel van aantrekken meiden, als jij iets leuk vindt, waarom zou je het dan niet dragen?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 18:12

Leuke outfit!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:04

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:34

Oh vandaar! Dat is niet dit topic, toch? Nu ben ik wel heel benieuwd naar Roos haar stijl! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:56

Ik hecht ook best veel belang aan Roos haar commentjes :D Gewoon omdat ik haar stijl zelf heel erg leuk vindt en zij eerlijk zal zeggen wat staat of niet en ook advies geeft.
Waardeer de meningen van jullie allemaal ook, daar niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:59

elkee schreef:
Oh vandaar! Dat is niet dit topic, toch? Nu ben ik wel heel benieuwd naar Roos haar stijl! :D

Haha nee, dat is het 'de meiden van het kleding topic voor alles behalve kleding' topic. Moet je maar even tussen mijn berichten kijken!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:00

Emmaa_ schreef:
elkee schreef:

Haha nee, dat is het 'de meiden van het kleding topic voor alles behalve kleding' topic. Moet je maar even tussen mijn berichten kijken!

Voor het tweede deel moet die naam wel even korter hoor :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:05

Ik kreeg op school ook complimentjes :) helemaal blij!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:15

Hoihoi,

Ik heb een vraagje, aangezien ik niet een compleet topic er over wil maken dacht ik in Het kleding topic moet ik vast ook wel verder komen.

Ik ben al super lang opzoek naar een legging met een bepaalde print en het moet een iets dikkere legging zijn dus geen dun stofje. En ik zoek me rot in winkels maar kan het nergens vinden, in het onderstaande linkje is wat ik ongeveer zoek (de meest rechter) Heeft iemand een idee waar je zulke leggings vandaan kan halen? (ik bestel liever niet uit het buitenland)

http://www.kledinginsider.nl/wp-content ... eprint.jpg

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:16

Ik draag ook wat ik wil maar ik kan complimentjes wel waarderen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:20

Bij de Primark hadden ze dit soort leggings in een soort wollen uitvoering. Zou wel een klein maatje kopen want ik had mijn eigen maat en die is na 2 keer dragen gigantisch gaan lubberen

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:29

Emmaa_ schreef:
Bij de Primark hadden ze dit soort leggings in een soort wollen uitvoering. Zou wel een klein maatje kopen want ik had mijn eigen maat en die is na 2 keer dragen gigantisch gaan lubberen

Bedankt voor de snelle reactie, in de vakantie zal ik nog naar de primark gaan dus kan ik even kijken. Probleem is dat ik al snel een grote maat moet hebben ivm mn lengte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:40

Ik heb inderdaad hetzelfde pobleem...

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:42

Altijd lastig zo iets... lange benen :') Wat voor maat heb jij toen gekocht? En vallen ze lang uit of valt dat mee?