Ik zou wel meer willen weten over de bucas deken, er gaat iemand pb krijgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manonutjuh schreef:Giolli schreef:Gisteravond mijn z.g.a.n petries te koop gezet voor 100,- meer dan 15 reacties en vanavond al gepast en verkocht! Mooi snel! Nu nog zelf opzoek naar nieuwe, dat blijkt minder makkelijk te zijn dan ik dacht.
Wow, doe je goed, mijne staan er al weken op zonder reacties! T zal de maat zijn...
Vientje schreef:Serieus, eentje 17,50 en andere zelfs 25Wel specifieke delen hoor, dat moet ik er wel bij zeggen. Maar de grap is dat ook die specifieke delen gewoon nog voor 9,95 nieuwprijs op de officiële site staan
Die denkt een goudmijn in huis te hebben, ik zat echt even met mijn oren te klapperen
Vientje schreef:Ja inderdaad! Dat is ook met die Bicolors bijvoorbeeld, sommige kleuren zijn later tweedehands goud geld waard omdat ze zeldzaam zijn, populair zijn, en nieuw niet meer verkrijgbaar. Dat snap ik.
Maar boeken die nieuw nog verkrijgbaar zijn? Ikke nie snap hoorBen eigenlijk wel benieuwd wat ze er uiteindelijk nog voor krijgt.
Renee1991 schreef:Schattig hè?
Maar ik denk niet dat het iets gaat wordenEerst was het 12,50 en dat moet ik accepteren omdat ik het haar moet gunnen. Daarop had ik gereageerd met dat dat echt te weinig was, ondanks dat ik heus wel begreep dat ze hem graag wilde hebben. Dus ik legde uit wat ik er minimaal voor wilde hebben en waarom. Ok, zei ze, ik wil het! Vroeg ze of ze het bedrag in een envelop naar me op moest sturen, dus ik heb maar gezegd dat ze hem kon op komen halen - ze moest immers toch in de buurt zijn
- of dat ze misschien kan internetbankieren.
Niks meer van gehoord, vond het net zo schattig