Weetje, elke keer (vorige week dus ) dat er onweer werd voorspelt hebben wij hier in Hoorn behoorlijk wat gehad. Vrijdag ging het hier los, het bleef ook boven het water hangen. Terwijl dat dus niet bij ons werd voorspelt.
Waar het komt is afwachten,wie mzzl. heb krijgt onweer.
Anoniem
Geplaatst: 29-04-14 13:31
De onstabiliteit wordt alleen maar erger en er ontstaat al iets in Duitsland. Zit precies op mijn lijn Zal het dan toch echt...? Balen alleen dat ik nog steeds ziek ben en niet de deur uit kan...
Edit: onweer boven Oosterwolde
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-14 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt
tootje71
Geplaatst: 29-04-14 13:32
Hier ligt 11 hectare gemaaid gras...hele ochtend al regen ..heb niet blije echtgenoot....
tine10
Geplaatst: 29-04-14 13:46
Hier prachtig weer. en 21 graden. Heerlijk
Marcella
Geplaatst: 29-04-14 13:56
tootje71 schreef:
Hier ligt 11 hectare gemaaid gras...hele ochtend al regen ..heb niet blije echtgenoot....
Hier gewoon bewolkt met ietsje een windje........ik keek mijn man er al beschuldigend voor aan Zit heel de middag al start klaar om de beesten van onweer te redden maar.......het blijft een beetje in de startblokken hangen geloof ik
nou joolien je moet hierheen verhuizen al een kwartier? rommelt het lelijk door en nu net incl. plensbuien maar blij dat ik nu niet in het land zit al is het dan veeeeeel leuker