Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabini schreef:Marit schreef:
Wauwiewauw!! Door die foto's gaat het helemaal kriebelen om me ook eens te gaan verdiepen in fotografie (is stiekem al heel lang een 'hobby voor in de toekomst' van me).
Zelfde geldt voor jouw blog xSaarSaar; jij hebt ook altijd prachtige sprekende foto's in je blog!
ladylay schreef:Spelling is lastig, maar als je leuk schrijft stoort het nooit zo
happypaardje schreef:ladylay schreef:Spelling is lastig, maar als je leuk schrijft stoort het nooit zo
Oef, dan ben ik geloof ik een enorme grammarnerd. Als er spel- of spatiefouten in een tekst staan vind ik het ontzettend moeilijk om op de tekst te blijven focussen. Maarja, ik ben gewoon een beetje een taalfanaat![]()
Vandaag op mijn blog: Biologisch eten met een beperkt budget.
happypaardje schreef:Leuk Chanelle! Wanneer denk je dat het ongeveer zal zijn? (Voorjaar/zomer?)
Five Things we can Learn from Small Rodents
_Mara_ schreef:happypaardje schreef:Leuk Chanelle! Wanneer denk je dat het ongeveer zal zijn? (Voorjaar/zomer?)
Five Things we can Learn from Small Rodents
Ik vind jou blogs altijd zo leuk om te lezen! Jij gaat in mijn follow lijstje.
chanelle14 schreef:Wat een leuke reacties, zeg! Ik moet nog heel even kijken wanneer ik het ga organiseren, maar ik verwacht in het voorjaar als het weer wat beter wordt.
En wat gaaf van je eerste persevent! Ik hoop ook ooit een keertje als pers ergens heen te mogen, lijkt me erg leuk!