Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:04

Ik voel me als "koper" juist een beetje lüllig als ik uiteindelijk meer betaal dan de "bieden vanaf" prijs, heb dan het idee dat het voor die vanaf-prijs eventueel ook weg had gemogen :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:08

Haha ik heb nu ook steeds vraagprijs want werd er echt gek van dat mensen zo verschillend dachten over de bieden vanaf prijs. Steeds weer uitleggen :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:44

Als er staat bieden vanaf, denk ik dat het voor die prijs wel weg mag, tenzij mensen tegen elkaar op gaan bieden.
Zal dus ook niet snel veel meer betalen dan de bieden-vanaf prijs.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:25

vandaag twee boeken binnen gekregen, er stond bij nieuw, nou helaas gewoon tweedehands, voor in een naam gewist en uit de ander is de naam weg geknipt. Ik heb persoon gemaild en ben benieuwd of ik er reactie van krijg.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:27

zo , ik heb eindelijk mijn pertrie's verkocht !
ook nog wat peesbeschermers heb ik verkocht ,
dus ik ben weer helemaal blij :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:35

Alja schreef:
net waar van alles erop gezet en zaterdag op de rommelmarkt staan, laat die centen maar binnen komen ;)

Zeker weer een rommelmarkt op 8 uur rijden hier vandaan? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:45

hahaha nee hoor, 50 min :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:53

Oeh, waar is dat dan?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:58

Ik zit al een tijdje te azen op een meubeltje dat maar niet langskomt op Marktplaats...dus ook Ebay.de in de gaten gehouden, maar daar wil niemand naar Nederland sturen.... ja alleen degenen die er echt de normale winkelprijs voor vragen :P

Via amazon.de lukt het ook niet en nu zag ik weer een leuke staan bij een andere online shop en die wil ook al alleen binnen Duitsland verzenden....dat is toch ook niet leuk meer, het is de Noordpool niet hier zeg -O-

Meestal lukt het wel als je het lief vraagt maar ik heb nu toch een paar stugge Duitsers getroffen blijkbaar :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:01

Geen idee waar je woont, maar je mag het ook naar mij laten sturen, dat je het hier ophaalt? Zo'n 40 kilometer de grens over, op de hoogte tussen Hengelo en Coevorden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:12

Hartstikke lief +:)+

Maar ik woon op het onderste eiland van ZH dus DLD is echt een kittig stuk rijden vanaf hier :)

Het is gewoon zo flauw, anderen rekenen er 20 euro voor om het vanuit DLD naar hier te versturen, en net die leukere versies of voor een leukere prijs die willen alleen binnen DLD versturen.... echt suf.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:13

je mag het ook naar mij versturen.
ik ben gemiddeld 4x in de week in nederland en kan het dan naar je toe verzenden :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:15

Oh, da's een beetje ver ja :=

En dubbele verzendkosten (al kan ik wel in Holland versturen, da's al minder duur?) schiet ook niet op natuurlijk...

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:17

suikermeisje schreef:
Als er staat bieden vanaf, denk ik dat het voor die prijs wel weg mag, tenzij mensen tegen elkaar op gaan bieden.
Zal dus ook niet snel veel meer betalen dan de bieden-vanaf prijs.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had mijn zadel ook vanaf 200,- bieden te koop staan. Onder dat bedrag hield ik hem liever zelf als reserve, want hij was gewoon meer waard dan dat.. Maar liefst wilde ik hem toch verkopen want anders ligt het toch een beetje in de weg op stal in de kast en hoe vaak zal ik het dan daadwerkelijk nog eens gebruiken? Hoe langer hij daar ligt hoe minder hij waard wordt tenslotte. Uiteindelijk bleek er toch meer vraag te zijn naar dit soort zadels dan ik dacht en heb ik het voor 285,- verkocht. Gemiddeld staan Thorowgoods in deze goede staat tussen de 250 en 350 (met uitschieters naar 450,-) te koop en ik heb er ook een singel en stijgbeugels/riemen/blokjes bijgedaan. Zowel de koper als ik beiden tevreden dus!

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:40

Ik heb dat ook pmarena, als je veel meer dan de vraagprijs 'moet' betalen voel ik het ook als een beetje mislukte handel. Maar ik bied ook nooit ver ónder de vraagprijs want dat zou ik als verkoper zelf ook niet waarderen (tenzij het een naar mijn idee hele hoge vraagprijs is, maar dan bied ik gewoon niet).

Heb zelf helaas geen fotos van mijn fantasy outfit online staan dus dat wordt moeilijk laten zien (heb ook niet een grote behoefte om speciaal daarvoor een mijnalbum oid aan te maken) maar vriendin met facebook heeft geloof ik wel twee van ons samen. Alleen weet niet hoe dat werkt :P

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:24

Als ik zelf echt iets graag wil hebben bied ik altijd via de mail. Nooit op Mp om tegen elkaar opbieden te voorkomen. Wel een beetje gemeen als je bedenkt dat ik in mijn eigen advertenties altijd 'Bieden via MP'' zet. :o

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:27

Nanda schreef:
Als ik zelf echt iets graag wil hebben bied ik altijd via de mail. Nooit op Mp om tegen elkaar opbieden te voorkomen. Wel een beetje gemeen als je bedenkt dat ik in mijn eigen advertenties altijd 'Bieden via MP'' zet. :o

Herkenbaar :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:20

Heb men poown te koop staan.
Binnen 48 uur al 3 reacties:

Ik wil je pony niet kopen. Maar eventueel wel leasen tot aan de dag van de verkoop.

-- Heb al en verzorger...En leasen doe ik niet aan sorry--

Ik heb maar een budget van 500 euro. Bied veel weidegang en 2 dames die kleiner zijn dan jou.

-- 500 euro gaat hij niet weg! Absoluut niet--

Een man belde mij na half 10 op, dan nemen wij de telefoon niet meer op met onbekend.
Dus ik vanochtend weer bellen. Was hij al voorzien.
"Hoe kun je in 3 uur tijd al voorzien zijn?"
Dus...die gaat daar ook niet heen.

Ben benieuwd. This een sprekende leuke pony, dus krijg vast meer reacties....
Wie weet wel weer wat voor hier ;)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:53

Webshops kunnen er ook wat van }:0 Ik heb 2 weken geleden iets besteld, was gewoon op voorraad. Ook meteen betaald. Een week later kreeg ik (na mailen) eindelijk eens de bevestiging dat de betaling ontvangen was en dat ik gemaild zou worden wanneer het opgestuurd zou worden. Inmiddels zijn we wéér een week verder, nog steeds geen mail gezien of artikel gezien....zelf maar weer gemaild. Pfff }:0

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:00

Da's balen...als je iets besteld hebt wil je het gewoon z.s.m. hebbuh-hebbuh-hebbuh *\%/*

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:07

Ja inderdaad! Ik heb al moeite met de dag levertijd van de divoza, laat staan 2-3 weken _O- Had ik dit geweten dan had ik het gewoon bij Agradi besteld, daar stond de 2 weken levertijd gewoon netjes bij.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:42

kreeg een bod van 10 euro incl. verzendkosten
op zijn scapa green - gold dekje _O-
jeej :')

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:47

Das geen hoog bod, maar 10,00 exclusief voor een dekje met zoveel vlekken vind ik wel op zijn plaats. 35,00 is mijns inziens veel te veel. Maar ja, wat de gek er voor geeft natuurlijk.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:49

het is een zeldzaam dekje wat veel waard is :j
is negens op heel MP aangeboden in full dressuur :n
nu ''al'' een bod van 30 euro , dat komt al meer in de richting :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 18:50

"wordt schoon in de was" vind ik altijd een beetje tricky :D

Maar echt storend is het niet op die plek :)