Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dutchy_ schreef:Ze vroeg toch wat ze meost doen en iedereen wilde haar alleen maar helpen. En ja het is een beetje stom om als je helemaal hotel de botel bent op iemand, om hem dan niet aan te spreken. Je moet je dan wel een beetje over die angst heenzetten.
Ik vind het gewoon jammer dat ze het opgeeft zonder het geprobeerd te hebben, iedereen in dit topic wilde haar alleen maar helpen en heus niet omdat we die twee persé samen wilde zien.
Maargoed, het maakt mij ook allemaal niet uit, ben blij voor TS dat het gevoel dan weg is en dat ze er verder zich niet rot bij voelt, al vind ik het toch knap dat je gevoel ineens zo om kan slaan, maargoed.
Haha maar wil je nu nog wel bij de only werken of is het nu gewoon lekker bij de jumbo

)

_Linda_ schreef:Wat een stress en allemaal voor niks.
Jammer hoor dat je niet bent doorgezet, wie weet op wat het uit zou draaien..

madelief88 schreef:Tis wel jammer... Maar ja moet je lekker zelf weten, alleen voortaan dus maar geen topic openen over een nieuwe crush?
Dan verheugd heel Bokt zich er iig niet op en heb je daar ook geen last van

Van mij mag je dan gewoon weer een nieuw topic openen
_Tara_ schreef:Nancy, ik snap heel goed dat je toen een topic hebt geopend. En tja, niet al dit soort topics eindigen natuurlijk in een: en ze leefden nog lang en gelukkig. Hoeft ook helemaal niet. En als jij die jongen al niet meer leuk vindt, gewoon laten gaan. Wie weet wie je bij de Jumbo tegekomtVan mij mag je dan gewoon weer een nieuw topic openen

_Nancy schreef:_Linda_ schreef:Wat een stress en allemaal voor niks.
Jammer hoor dat je niet bent doorgezet, wie weet op wat het uit zou draaien..
Ja vertel mij wat..
Het zou nergens op uitdraaien want iik durfde niet.
Sorry hoor, maar is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ik me niet over mijn angst durfde te zetten, ook al zou ik dat wel moeten doen enz. enz. enz.
Zo werkt dat bij mij niet, ben een geval apart