afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:43

Ik kom me hier ook even melden, dan wel niet voor het afrijden voor een B rijbewijs.
Maar voor het afrijden voor E achter B.
Ik ga een dagcursus volgen en ga maandag bellen om af te spreken wanneer ik die ga doen.
M'n cursus word voor me betaald dus de drang om te slagen is groter, helaas de zenuwen ook Nagelbijten / Gniffelen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:23

Saul schreef:
Idd, hier was het ook ho is boem Haha!

De kenteken plaat was overigens ook zoek .. en de bestuurder die binnenreed was doorgereden ..
Het kenteken lag op de afrit van de snelweg .. Lips are sealed

Niet zo bijdehand om door te rijden, en dan ook nog je kentekenplaat achter te laten Haha! , is die makkelijk op te sporen.
Bij mij werd alles netjes afgehandeld, mevrouw werkte voor een autoschadebedrijf Clown .

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:00

Renske_W schreef:
Ik kom me hier ook even melden, dan wel niet voor het afrijden voor een B rijbewijs.
Maar voor het afrijden voor E achter B.
Ik ga een dagcursus volgen en ga maandag bellen om af te spreken wanneer ik die ga doen.
M'n cursus word voor me betaald dus de drang om te slagen is groter, helaas de zenuwen ook Nagelbijten / Gniffelen

dat zou ik dus niet kunnen en heb ik dus niet gedaan!
een hele dag rijden vind ik te vermoeiend, was naar 3uur al kapot!

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:18

het is natuurlijk makkelijk kletsen als je zelf niet voor het feit staat maar onthou 1 ding heel goed: als je niet auto kon rijden lieten de rijscholen jullie echt niet afrijden!!

dus laat je niet te leiden door de spanning en laat zien wat je kunt!!

succes ermee!! Knipoog

K_atoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:32

Ik meld me ook.
Ik wou graag voordat ik voor 9/10 maanden naar het buitenland ga mn rijbewijs halen (in 2 maanden).
heb nou 16 lessen gehad en het ging tot 3 lessen geleden onwijs goed. Nu gaat het opeens allemaal verkeerd, weet niet meer hoe alles moet, raak gestresst, ben bang voor alles en vind het niet meer leuk..
het meneertje die mij les geeft zei voor die 3 slechte lessen dat ik het wel snel leer en niet slecht doe.
mijn rijschool is nu met vakantie, over 1,5 week terug en over 3 weken afrijden (en hopen dat ik mn rijbewijs haal EN op kan halen voordat ik weg ben).. Ben benieuwd!

Hoeveel lessen hadden/hebben jullie voordat jullie afreden/afrijden?
Mijn zus had er 40/50 nodig, maar een vriend van mij 6 ofzo.. Ik weet niet echt hoever ik ben en of ik uberhaupt kan slagen..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:40

Dat is wel normaal hoor, dat je even een dipje hebt. Dat had k in ieder geval ook Lachen K heb ook met 40 lessen afgereden en in 1 x geslaagd! Reken er maar op dat je instructeur je echt niet laat afrijden als het niet gaat hoor!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:44

Ik had 26 lessen gehad van 50 min toen ik examen moest doen.

ben gezakt de 1e keer, puur en alleen door stress,

nu heb ik donderdag m'n 28e les Lachen

en 1 sept. mag ik weer afrijden.

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:56

lekker dan word ik net gebeld door me rij instructriese, heb ik vandaag helemaal geen examen er is een fout gemaakt, nu moet ik dus een paar dagen later pff lekker dan...
gelukkig was ik niet zenuwachtig anders zou dat voor niets zijn geweest Knipoog

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:24

Ik heb afgelopen vrijdag examen gehad.
Alles ging mis, eerst moest ik de stop opdracht, viel ie me uit toen ik wilde wegrijden, toen reed ik bijna ergens tegenop, en toen ik moest parkeren zette ik hem in de ***** parkeerplaats die er te vinden was .. Toen wist ik al dat ik gezakt was, nog meer stress, examinator me gerust gesteld, en ik mocht weer doorrijden, toen de autoweg op, zet ik hem op de linkse uitrijstrook, zodat ik weer moest invoegen terwijl het druk was. (dom) Maar gelukkig liet me iemand ertussen, en toen was ik uiteindelijk toch geslaagd. Tong uitsteken
Een andere examinator had me meteen turg naar het cbr gestuurd. Nagelbijten / Gniffelen

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:31

Sannert schreef:
Alles ging mis, eerst moest ik de stop opdracht, viel ie me uit toen ik wilde wegrijden, toen reed ik bijna ergens tegenop, en toen ik moest parkeren zette ik hem in de ***** parkeerplaats die er te vinden was .. Toen wist ik al dat ik gezakt was, nog meer stress, examinator me gerust gesteld, en ik mocht weer doorrijden, toen de autoweg op, zet ik hem op de linkse uitrijstrook, zodat ik weer moest invoegen terwijl het druk was. (dom) Maar gelukkig liet me iemand ertussen, en toen was ik uiteindelijk toch geslaagd. Tong uitsteken
Een andere examinator had me meteen turg naar het cbr gestuurd. Nagelbijten / Gniffelen

hihi nou gefeliciteerd.

kijk dat je bijna ergens tegenaan zit oke
maar de fouten de je maakt hoeft niet altijd zo te zijn dat je zakt, ze kijken ook vaak naar hoe los je het op, blijf je kijken !!!
dus niet altijd gestrest zijn als je fouten maakt, het wil nog helemaal niet zeggen dat je zakt,
zie hierboven het bewijs

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:33

Gefeliciteerd!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:11

_Nann_ schreef:
Ik had 26 lessen gehad van 50 min toen ik examen moest doen.

ben gezakt de 1e keer, puur en alleen door stress,

nu heb ik donderdag m'n 28e les Lachen

en 1 sept. mag ik weer afrijden.

heel mooi is dit Boos!

ik krijg net m'n examenoproep thuis gestuurd, en ik zou afrijden in ysselmonde, staat er bovenaan dat ik vanaf barendrecht moet... Clown

ik bellen naar de rijschool, blijkt dat dat cbr in ysselmonde komt te vervallen per 1 september
dat heb ik weer, moet ik dus nog voor 1 september die 3 nieuwe coordinatiepunten gaan leren rijden Clown
en ik heb met lessen enzo ook niet vaak in barendrecht gereden, dus ik ken de weg er ook niet supergoed vanuit de auto zeg maar Koe

dus nu ga ik toch maar even met m'n instructrice overleggen hoe dit nou moet... want ze moet dit allang geweten hebben...

Sannert schreef:

gefeliciteerd trouwens !!! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 18:54

Citaat:
heel mooi is dit

ik krijg net m'n examenoproep thuis gestuurd, en ik zou afrijden in ysselmonde, staat er bovenaan dat ik vanaf barendrecht moet...

ik bellen naar de rijschool, blijkt dat dat cbr in ysselmonde komt te vervallen per 1 september
dat heb ik weer, moet ik dus nog voor 1 september die 3 nieuwe coordinatiepunten gaan leren rijden
en ik heb met lessen enzo ook niet vaak in barendrecht gereden, dus ik ken de weg er ook niet supergoed vanuit de auto zeg maar

dus nu ga ik toch maar even met m'n instructrice overleggen hoe dit nou moet... want ze moet dit allang geweten hebben...

wist je rijschool dit niet dan, ik mag aannemen dat dit niet zo ineens besloten is.
wel balen voor je pff.

maar aan de andere kant als je alleen maar op een examenroute zou kunnen slagen wil dat zeggen dat je er eigenlijk nog niet aan toe bent, (tenzei je als je autorijd alleen daar wil gaan rijden)

s6 met oefenen iig en slagen he

gr

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 20:38

Citaat:
heel mooi is dit Boos!

ik krijg net m'n examenoproep thuis gestuurd, en ik zou afrijden in ysselmonde, staat er bovenaan dat ik vanaf barendrecht moet... Clown

dat heb ik weer, moet ik dus nog voor 1 september die 3 nieuwe coordinatiepunten gaan leren rijden Clown
en ik heb met lessen enzo ook niet vaak in barendrecht gereden, dus ik ken de weg er ook niet supergoed vanuit de auto zeg maar Koe

Maar je andere coordinatie punten blijven toch gewoon het zelfde? Ze hebben idd een ander cbr gebouw, weet niet of je er al naar toe gereden bent maar dit zit vlak bij Motorhuis Safe (industrieterrein). Maar zoals ik al zei/vroeg: wat zijn je huidige coordinatiepunten? Omg Rotterdam/Bdrecht hebben toch allemaal dezelfde of niet ?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:11

@ verania : je hoort idd gewoon overal te kunnen rijden, dat bedoel ik oo niet.

maar ik vind het gewoon vervelend, heb ik deze coordinatiepunten, moet ik opeens andere weten te vinden, ik rijd namelijk vrijwle nooit in barendrecht, dus je weet ook niet goed welke situaties je kunt verwachten, da's opzicht nog niet erg, maar tijdens een examen weet ik gewoon liever de weg Tong uitsteken

@arinda:

ik heb geen id waar dat gebouw zit en ik heb ook geen id welke coordinatiepunten het nu zijn, dta krijg ik donderdag pas te horen ...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 07:14

Nann: Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Ik heb laatst ook in een voor mij geheel vreemde stad afgereden en daar maakte ik me ook goed druk om! Maar ik heb gewoon geoefend en die routes nog dagenlang met mijn vriend samen gereden... Lachen Uiteindelijk hoefde ik op mn examen niet eens een van die routes te rijden, maar liet ie me naar wateringseveld rijden, waar ik van mijn leven nog nooit geweest was Tong uitsteken
En met als resultaat dat ik geslaagd was Tong uitsteken

Je kan gewoon autorijden, onthoud dat, of dat nou in lutjebroek is of in weet ik veel waar...
Gewoon ff vragen of iemand die routes met je wil gaan rijden en er dan gewoon voor gaan... komt helemaal goed Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:06

CarinaR, diam0nd, jarrah en Sannert: Gefeliciteeeeerd! Go jij! Go jij!

Zo, even bijgelezen Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:02

jarrah schreef:
Nann: Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Ik heb laatst ook in een voor mij geheel vreemde stad afgereden en daar maakte ik me ook goed druk om! Maar ik heb gewoon geoefend en die routes nog dagenlang met mijn vriend samen gereden... Lachen Uiteindelijk hoefde ik op mn examen niet eens een van die routes te rijden, maar liet ie me naar wateringseveld rijden, waar ik van mijn leven nog nooit geweest was Tong uitsteken
En met als resultaat dat ik geslaagd was Tong uitsteken

Je kan gewoon autorijden, onthoud dat, of dat nou in lutjebroek is of in weet ik veel waar...
Gewoon ff vragen of iemand die routes met je wil gaan rijden en er dan gewoon voor gaan... komt helemaal goed Lachen

ja, ik weet ook wel dat ik het kan, maar de eerste keer ben ik gezakt omdat ik door de stress een voorrangsfout maakte...

en ik heb al vreselijke examen stress altijd... dusja dit maakt het niet minder stresvol zeg maar Clown

maargoed, ik ga het er toch donderdag met m'n instructrice over hebben, dat ik iig dan nog een paar lessen heb voor 1 sept en dan gewoon veel in barendrecht ga rijden...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:06

Ik kon gister trouwens mijn rijbewijs ophalen en ben gelijk met mn moeders auto'tje gaan rijden Haha!
Had als verassing voor mn vriend dat hij gewoon instapte en niet wist waar we heengingen, ik ben naar noordwijk gereden en heb hem daar aan de boulevard getrakteerd op een etentje Haha!
Was echt superleuk, maar voor zowel mn vriend als voor mij erg raar moet ik zeggen... Tong uitsteken

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:19

_nan_ Het is inderdaad dat per 1 September het cbr gaat verhuizen, er komen dan ook 3 nieuwe coordinatie punten dus pathe de kuip, de kerksingel in ridderkerk en motorhuis safe vervallen dan.

Mijn instructeur vertelde mij dit en heeft er voor gezorgd dat ik voor die tijd nog af kan rijden!

Ik vind motorhuis safe trouwens echt *** om te vinden :S Overal links dan weer rechts dan weer links :S je hebt nergens punten waarvan je denk ok hier moet ik links. *zucht* vind die echt irritant! Hoop dat ik naar Ridderkerk mag rijden, daar woon ik dus weet ik de weg Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:24

laura1987 schreef:
_nan_ Het is inderdaad dat per 1 September het cbr gaat verhuizen, er komen dan ook 3 nieuwe coordinatie punten dus pathe de kuip, de kerksingel in ridderkerk en motorhuis safe vervallen dan.

Mijn instructeur vertelde mij dit en heeft er voor gezorgd dat ik voor die tijd nog af kan rijden!

Ik vind motorhuis safe trouwens echt *** om te vinden :S Overal links dan weer rechts dan weer links :S je hebt nergens punten waarvan je denk ok hier moet ik links. *zucht* vind die echt irritant! Hoop dat ik naar Ridderkerk mag rijden, daar woon ik dus weet ik de weg Haha!

motorhuis safe vind ik juist makkelijk, rotterdam ken ik namelijk wel Haha!

en barendrecht opzicht ook, alleen heb ik er nooit zelf met de auto gereden zeg maar, dus ik ken gewoon de wegen daar niet zo goed...

maar ik vind het wel vreend, dat toen ik m'n herexamen ging aanvragen dat mij dat niet verteld is... want ik zit net op 1 september Clown

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:26

_Nann_ schreef:
maar ik vind het wel vreend, dat toen ik m'n herexamen ging aanvragen dat mij dat niet verteld is... want ik zit net op 1 september Clown

Kan je niet vragen of ze eerder een plekje voor je hebben? al is het maar 3 dagen...

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:48

jarrah schreef:
_Nann_ schreef:

Kan je niet vragen of ze eerder een plekje voor je hebben? al is het maar 3 dagen...

ik kan het vragen, maar toen ik er was om aan te vragen, heeft ze verschillende mensne gebeld om een eerdere datum en deze was het vroegst Verdrietig dus ik ga niet geloven dta dta nog wil lukken, tenzij er onverwachts iemand uitvalt....

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:06

_Nann_ schreef:
laura1987 schreef:

en barendrecht opzicht ook, alleen heb ik er nooit zelf met de auto gereden zeg maar, dus ik ken gewoon de wegen daar niet zo goed...

Wahaha ik ken de weg in Rotterdam juist niet goed Lachen

Mijn examinator vertelde het 2 weken geleden ofz toen we het over mijn examen hadden.
Hij zei JE MOET DEZE MAAND AFRIJDEN whhahaha Knipoog Hij weet hoe rot ik het vind om die routes te onthouden en bovendien kan iok wel aardig rijden Lachen

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:21

laura1987 schreef:
_Nann_ schreef:

Wahaha ik ken de weg in Rotterdam juist niet goed Lachen

Mijn examinator vertelde het 2 weken geleden ofz toen we het over mijn examen hadden.
Hij zei JE MOET DEZE MAAND AFRIJDEN whhahaha Knipoog Hij weet hoe rot ik het vind om die routes te onthouden en bovendien kan iok wel aardig rijden Lachen

achja ik heb het er wel over met mijn instructrice en dan zie ik het wel.
ik maak me verder niet druk , want ik ben er al gestrest genoeg over Tong uitsteken

wanneer moet jij afrijden dan?