Leve het verbod!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:heerlijk! kunnen de mensen met Astma ook weer eens uit
Leve het verbod!
Chann schreef:Dat is inderdaad nog wel een goed idee. En dan kan je tenminste ook af en toe even frisse neus halen omdat 't binnen vaak zo benauwd is, da's ook handig.
Samy schreef:Dat vind ik een héle slechte vergelijking: Niet-alcoholist tussen de drankgeur of niet-roker in de rook.Hier gaat het nog geleidelijk, in Turkije was het van de een op de andere dag niet meer binnen roken!
Tja ik vind het aan de ene kant beter, als niet roker, er is nu een frissere ruimte, want als niet alcholist wil je ook niet tussen de drank geur staan ...
Samy schreef:Hier gaat het nog geleidelijk, in Turkije was het van de een op de andere dag niet meer binnen roken!
Tja ik vind het aan de ene kant beter, als niet roker, er is nu een frissere ruimte, want als niet alcholist wil je ook niet tussen de drank geur staan ...
amondi schreef:Daarbij richt alcohol veel meer schade aan dan sigaretten...
Wuis schreef:amondi schreef:Daarbij richt alcohol veel meer schade aan dan sigaretten...
Maar als iemand wil zuipen richt dat aan mijn lichaam geen schade aan. Als iemand rookt wel.
Als iemand drinkt valt hij daar niet direct iemand lastig mee (door diegene te vergiftigen, want dat is het, wat er gebeurt met rook inademen).
En ja, natuurlijk kun je zeggen dat dronken mensen lastg zijn. Maar er zullen net zoveel mensen zijn die niet dronken zijn, maar wel net zo lastig (overigens ben ik geen roker en geen drinker. Ik lust wel alcohol maar drink het niet vaak, en hoef zéker niet drinken te zijn om lol te kunnen hebben).
saffire schreef:Als iemand drinkt valt hij daar niet direct iemand lastig mee (door diegene te vergiftigen, want dat is het, wat er gebeurt met rook inademen).
En ja, natuurlijk kun je zeggen dat dronken mensen lastg zijn. Maar er zullen net zoveel mensen zijn die niet dronken zijn, maar wel net zo lastig (overigens ben ik geen roker en geen drinker. Ik lust wel alcohol maar drink het niet vaak, en hoef zéker niet drinken te zijn om lol te kunnen hebben).
miepmiep91 schreef:Ach, je bent een feestbeest of je blijft de hele avond op de barkruk zitten, en als je de feestbeest bent krijg je gegarandeert wel drank over je heen gesmeten
saffire schreef:wel als een dronken iemand je inelkaar slaat
saffire schreef:wel als een dronken iemand je inelkaar slaat