Sancha schreef:Ben overigens 28, dus misschien een beetje een lastige leeftijd om weer te beginnen?
Och, ik ben ook 25.
Geen probleem! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was wel leuk en daar gaat het om! Door onze overstap kennen we andere passen en figuren, dus ik had daar al mijn aandacht al voor nodig. Jammer genoeg kon ik de passen niet afkijken (bijna geen mannen), dus het is me niet gelukt om hem te onthouden. En ik heb één van mijn eerste lessen samba gehad: ontzettend leuk, maar ik voel me nu wel een houten klaas.
Volgens mij kunnen we hier heel veel van leren, dus we hebben ons meteen ingeschreven. Na afloop hebben we nog even naar de wedstrijdtraining gekeken en dan voel je je echt een prutser. 
haha
Ze zijn zo mooi en zitten zo lekker...
lekker gedanst maandag? haha
Alleen gaat hij in december terug naar Engeland, en zegt hij dat hij geen vriendjespersoon is. Maar hij vraag me wel mee uit eten en aanhalig doen en *zucht* Snader zeg jij er eens wat van
Als enige man in het topic

Weet je het zeker? Alhoewel ik het leuk vind om mijn mening te geven, kan je het misschien beter aan een andere man vragen. Haha.
heb er nu al veel zin in..
... vond het eerst eigenlijk wat vervelend dat we alleen via privé lessen zouden lessen alleen eigenlijk vind ik het toch wel fijn. Kosten vallen me best mee en je leert van priveles natuurlijk wel echt super veel!

We zijn vooral druk bezig geweest om onze houding en techniek te verbeteren. Dat is best inspannend, maar ik heb het gevoel dat we met sprongen vooruit gaan. Daar doen we het voor.
)
!
(ook weer extra motivatie voor mij wedstrijden te gaan dansen
)

.
Nou moet ik er wel aan toevoegen dat er maar een handvol paren mee deden in onze klasse. We hebben de smaak goed te pakken, het is zó leuk om wedstrijden te doen. De sfeer was ontzettend goed, we hebben veel nieuwe mensen ontmoet en we hebben genoten van elke pas die we hebben gezet.
Heerlijk!

Al kneep ik hem in het begin wel een beetje, ik zag al voor me dat ik daar op de grond zou liggen
Ben benieuwd naar de foto's!
... heb er zin in