Ben overigens 28, dus misschien een beetje een lastige leeftijd om weer te beginnen?
Och, ik ben ook 25. Geen probleem!
Snader
Geplaatst: 06-10-09 21:41
Vandaag op aanraden de houding & techniek les gevolgd. Haha, het ging echt voor geen méter...! Het was wel leuk en daar gaat het om! Door onze overstap kennen we andere passen en figuren, dus ik had daar al mijn aandacht al voor nodig. Jammer genoeg kon ik de passen niet afkijken (bijna geen mannen), dus het is me niet gelukt om hem te onthouden. En ik heb één van mijn eerste lessen samba gehad: ontzettend leuk, maar ik voel me nu wel een houten klaas. Volgens mij kunnen we hier heel veel van leren, dus we hebben ons meteen ingeschreven. Na afloop hebben we nog even naar de wedstrijdtraining gekeken en dan voel je je echt een prutser.
Dus... we staan weer met beide benen op de grond en moeten nog even héél, héél hard aan de bak voor onze wedstrijd: thuis oefenen en wat extra lessen mee pakken.
Schudt de hand van Snader , ik voel me ook net een houten plank haha
Wanneer hebben jullie je eerste wedstrijd ?
Lady_M
Geplaatst: 07-10-09 18:16
Ik heb nieuwe dansschoenen! Ik ben er verliefd op Ze zijn zo mooi en zitten zo lekker... Alleen de prijs was minder...
Heb gister via de stijldansvereniging een érrug leuke jongen leren kennen... Dus ga maandag kijken of ik eens een dansje met hem kan maken... Hij is misschien mijn partner op het ETDS, want mijn eigenlijke partner had een verjaardag dus kon niet
leuk lady! van je nieuwe schoenen! Heb je ze inmiddels al lekker ingedanst?
Ik ben eigenlijk ook hard toe aan nieuwe dansschoenen. Maar het geld daarvoor zit er voorlopig nog niet in.
Hoe wil het met die erug leuke jongen lekker gedanst maandag? haha
Vanavond voor de tweede keer met mijn nieuwe partner gedanst. Ging al een heel stuk beter. Hopelijk komt er nu wat meer vaart in. Dinsdag weer trainen en dan binnenkort ons eerste privelesje maar eens gaan plannen.
Lady_M
Geplaatst: 15-10-09 23:04
Ja, schoenen inmiddels ingedanst, hoewel dat bijna niet nodig was, zo fijn zaten ze al
En maandag idd lekker gedanst. En zondag. En dinsdag. En woensdag. En komend weekend... Hij is toch mijn partner voor het studentendanstoernooi, dus ja, dan moet je wel véél oefenen... En er hangt volgens mij iets in de lucht... Alleen gaat hij in december terug naar Engeland, en zegt hij dat hij geen vriendjespersoon is. Maar hij vraag me wel mee uit eten en aanhalig doen en *zucht* Snader zeg jij er eens wat van Als enige man in het topic
Moet mn tas nog inpakken voor het weekend... Nog aanraders van wat ik mee moet nemen? Ben als de dood dat ik iets vergeet! En heb nog niet eens besloten wat ik aandoe voor Latin! *paniekpaniekpaniek*
Hahaha herkenbaar Ik maakte altijd een paar dagen van te voren een lijste van wat ik mee moest nemen. En dan elke keer bedacht ik weer iets en dat schreef ik dan meteen op. De avond ervoor inpakken en sochtends nog 1 keer logisch nadenken of je niks vergeet en dan moet het goed komen toch?
Snader
Geplaatst: 19-10-09 11:11
Right... en nu vraag je uitgerekend advies aan mij. Weet je het zeker? Alhoewel ik het leuk vind om mijn mening te geven, kan je het misschien beter aan een andere man vragen. Haha. - Op het moment heb ik geen vriendin, dus is weet niet of je mij als voorbeeld wilt nemen. - En als je de mening van een man zocht, dan waarschuw ik je alvast: Als het over liefde&relaties gaat, dan komt mijn mening meestal niet overeen met andere mannen.
Als ik je dan toch een tip moet geven: Pak het tactisch aan, maar er is maar één manier om erachter te komen of er echt iets in de lucht hangt.
dancinggirl
Geplaatst: 20-10-09 13:33
Hoi! ff snel een bericht van mij!
Ik heb de komende 20 werkdagen geen internet thuis!! Ik las ff heeeel snel bij op me werk ( illegaal! )
dus meldt me bij deze even braaf af!
Als ik weer internet heb, kom ik gezellig weer meekletsen!
NoiRaM
Geplaatst: 20-10-09 17:48
Nou wy hebben morgen les 3 alweer jiehaaa heb er nu al veel zin in..
Vorige week hadden we eerst de Quickstep en daarna een hele langzame dans * het ging zo de dame moest rechts achter links opzij en dan rechts heel langzaam aansluiten * ben niet zo goed in namen onthouden
Vanavond is er weer trainingsavond, dus weer lekker dansen. Komende maandag hebben we onze eerste priveles ... vond het eerst eigenlijk wat vervelend dat we alleen via privé lessen zouden lessen alleen eigenlijk vind ik het toch wel fijn. Kosten vallen me best mee en je leert van priveles natuurlijk wel echt super veel!
Heb er zin in
Snader
Geplaatst: 20-10-09 21:46
@NoiRaM: Die langzame dans is waarschijnlijk de Engelse wals. @Shiloh: Privélessen lijken me geweldig! Geniet ervan.
Vandaag hebben we getraind voor onze wedstrijd. Er waren niet zoveel dansparen, dus er stond bijna de hele tijd een assistente bij ons. Erg leuk! We zijn vooral druk bezig geweest om onze houding en techniek te verbeteren. Dat is best inspannend, maar ik heb het gevoel dat we met sprongen vooruit gaan. Daar doen we het voor.
Ik zit ook op styldansen. Ik ben dit jaar begonnen aan mijn 2e jaar (zilver dus). Ik styldans bij Hans van Schaik (je weet wel, van dancing with the stars )
Ik ga nu me 6e jaar in en vind t nog steeds helemaal geweldig! Helaas geen tijd voor wedstrijden, hooguit af en toe een regiowedstrijd. Hoop wel wedstrijden te kunnen gaan dansen.
Geloof dat ik erover heen gelezen heb maar zijn der ook mensen die bij NADB starten? Mijn vriend danst namelijk C-klasse latin daar (ook weer extra motivatie voor mij wedstrijden te gaan dansen )
Liefs!!
Goldie
Geplaatst: 21-10-09 14:02
pff zaterdag tijdens het optreden ging een andere dame op mijn voet staan met der hak... Nu heb ik een regenboogvoet Het deed zeer, echt allemaal losse vellen
Auuhauuhauhaauuuw. Sterkte goldie. Hakken zijn alles behalve fijn!
Wij gaan uiteindelijk wel nadb dansen, maar eerst maar eens zorgen dat we een programma hebben.
NoiRaM
Geplaatst: 22-10-09 18:55
Snader je hebt gelijk ! het was idd de engelse wals , hebben gister eerste pasjes van de tango erbij geleerd. john die les gaf was erg tevreden en dacht dat ik geoeffend had want mijn houding was stukken beter geworden..( aangezien ik eerst met mijn kont naar achter danste net een eend en nu was hij er mooi onder heheh.. wel leuk om een complimentje te krijgen na de 3e les We hebben dus nu Quickstep , Engelse Wals en Tango al gehad...
Wil echt elke dag wel dansen , maarrr heb zo alweer zumba
NoiRaM
Geplaatst: 22-10-09 18:57
Goldie schreef:
pff zaterdag tijdens het optreden ging een andere dame op mijn voet staan met der hak... Nu heb ik een regenboogvoet Het deed zeer, echt allemaal losse vellen
Dank je Heb er nu gelukkig wel wat minder last van, maar mooi gekleurd is het nog wel Wel bijzonder is dat mijn panty geen enkele schade heeft en mijn voet dus open was
Oh nou dat scheelt in ieder geval weer geld toch . Zolang het weer heelt
Snader
Geplaatst: 25-10-09 01:20
Zijn er vandaag nog mensen naar de wedstrijd in Roosendaal geweest?
We zijn twee keer eerste geworden (ballroom en latin) bij een 2e jaars clubles wedstrijd van het NDO. Nou moet ik er wel aan toevoegen dat er maar een handvol paren mee deden in onze klasse. We hebben de smaak goed te pakken, het is zó leuk om wedstrijden te doen. De sfeer was ontzettend goed, we hebben veel nieuwe mensen ontmoet en we hebben genoten van elke pas die we hebben gezet. Heerlijk!
Een bekende heeft foto's en video's van ons gemaakt, misschien plaats ik binnenkort iets online.
Wat zal ik nu heerlijk slapen, ik ben he-le-maal gesloopt...
zaterdag ging de les echt knudde... mijn parkner luisterde echt niet naar Hans waardoor hij de salsa ging doen terwijl we de cha cha cha moesten dansen....
zucht... en dan word hij boos op mij dat ik loopt te zeuren dat hij niet luisterd...
Goldie
Geplaatst: 25-10-09 21:10
Gefeliciteerd met je eerste plaatsen
Ik heb vandaag fantastisch gedanst tijdens de salsales, we dansen nu op een andere telling en dat is veel fijner. Kreeg steeds complimenten van de leraar, hij vond me een natuurtalent. Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen Daarna gingen we nog dips oefenen, ook erg leuk Al kneep ik hem in het begin wel een beetje, ik zag al voor me dat ik daar op de grond zou liggen