Niet via internet maar gewoon bij een lingerie zaak

Ik plaats snel een foto hoor.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ReJo schreef:Ik vind boardshorts echt zo lelijk, maakt je zo mannelijk..
mmm, ookal koopt half bokt zo'n ding volgensmy
.. heb er voor een paar weken geleden ook nog 1 gehaald, maar dan bij new yorker geen idee of die een site hebben en of ie daar uberhaupt op staat..
Als ik ze volgende week nog niet heb, dan ga ik 't maar cancellen.. Wel heel jammer, want vond er echt supermooie bikini's tussen zitten.
Nathalie schreef:Mijn bikini's van de Otto zouden er afgelopen maandag moeten zijn...Als ik ze volgende week nog niet heb, dan ga ik 't maar cancellen.. Wel heel jammer, want vond er echt supermooie bikini's tussen zitten.

't loopt zowat recht...

viefdepief schreef:Wat zijn die modellen allemaal idioot bewerkt trouwens

Cleo_ schreef:ik heb gisteren deze bij hunkemuller gekocht..
[img]http://img377.imageshack.us/img377/3650/bikinilz2.jpg [/img]

Niseyra schreef:Ik heb vorige week een hele gave bikini bij de H&M gekocht. Weer eens wat anders![]()
Ook nog niet mee gezwommen dus daar kan ik niets over zeggen, maar zo'n bikini moet je eigenlijk gewoon even een keertje aanhebben om te zien of het staat.
Ik ben op zoek naar een uv doorlatende bikini..Dus waar je helemaal bruin van wordt. Waar zijn die en heeft iemad er ervaringen mee? ikke129 schreef:Ik heb niet alles gelezen en miss heeft iemand t al aangekaardIk ben op zoek naar een uv doorlatende bikini..Dus waar je helemaal bruin van wordt. Waar zijn die en heeft iemad er ervaringen mee?