Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Mij dan bij deze ook niet
KirstenG schreef:Robijntjah schreef:Mij dan bij deze ook niet
tja en mij dan ook niet, geloof dat ik ongeveer op dezelfde 'golflengte' zit...
Elaine schreef:Mayo schreef:Mag ik mezelf even wegstrepen uit het woordje 'jullie'? Ik heb geen sex met zóveel verschillende mannen. Ik ben 26 jaar, was bijna 18 toen ik voor het eerst sex had en kom nu echt bij laaaaaange na nog niet bij de 10 bedpartners. Dus dat valt mijn inziens héél erg mee.
Ik wil mezelf ook graag wegstrepen
Robijntjah schreef:Ik nee, ik ben niet te vroeg begonnen, was idd ook bijna 18 toen ik voor de 1e keer sex had!
SuperPepeijn schreef:Seks om de seks is een gewoon een substituut voor geluk. Maar het is het niet, je voelt het misschien heel even maar daarna is het weg.
KirstenG schreef:maar goed, als we dan toch zo lekker aan het discussieeren zijn... en zeker over het net ge-introduceerde 'vrije relatie'...
wat vinden we daarvan dan... mijn mening staat al geloof ik...
KirstenG schreef:Robijntjah schreef:Ik nee, ik ben niet te vroeg begonnen, was idd ook bijna 18 toen ik voor de 1e keer sex had!
hmm.... of jij was laat...of ik was heeeeeeeeeeeeel vroeg...
iloveyah87 schreef:SuperQuinta schreef:wat een discussie..![]()
en het is eigenlijk zo simpel..![]()
iedereen heeft een andere opvatting over seks..
en uiteindelijk draait het platgezegd maar om 1 ding.. spanning.. fun.. klaarkomen dus..![]()
en of je dat nou voor de lol doet of omdat je van iemand houdt.. dat is natuurlijk ieder voor zich..
tegenwoordig ben je als je een beetje lol maakt meteen een sloerie..![]()
je bent jong dus doen wat je niet laten kunt vind ik.. zolang je er zelf geen spijt van hebt natuurlijk! lijkt me het belangrijkste
maar als je dat doet krijg je helaas/jammer genoeg vrij snel een stempel!!! dus dames!! kijk uit dat niet iedereen het van elkaar weeten dat je dus wel de stille/zwijgzame jongens.....(gebruik een ander woord dan ik dacht) pakt...
+:+
iloveyah87 schreef:en kirstenG ben je er al over uit nagedacht???
Mayo schreef:Ben het overigens wel met je eens Kirsten, dat je bepaalde reserves moet hebben betreft jezelf geven. Je moet in je achterhoofd houden dat het zomaar kan zijn dat de situatie nooit zal veranderen. Dan is de keuze uiteindelijk aan jezelf of je daarmee kan leven of niet.
L0veJ0la schreef:vind je dit wel vreemdgaan of niet? het is vrij relatie vertrouwen ofzo? maar volgens mij het kan ook geheim houden.
KirstenG schreef:L0veJ0la schreef:vind je dit wel vreemdgaan of niet? het is vrij relatie vertrouwen ofzo? maar volgens mij het kan ook geheim houden.
uhhhhm.... wat? waar heb je het over... mis ik wat?
KirstenG schreef:precies, en ik ken mezelf, wordt meteen jaloers als hij achteraf weer fijn bij vriendin in bed gaat liggen...
ik zou er niet aan moeten denken dat je net een geweldige nacht achter de rug hebt... en dat het geen vervolg heeft.... ja of juist wel maar dan alleen puur om de seks...