Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:15

en mij Tong uitsteken

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:16

Robijntjah schreef:
Mij dan bij deze ook niet Knipoog

tja en mij dan ook niet, geloof dat ik ongeveer op dezelfde 'golflengte' zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:17

KirstenG schreef:
Robijntjah schreef:
Mij dan bij deze ook niet Knipoog

tja en mij dan ook niet, geloof dat ik ongeveer op dezelfde 'golflengte' zit...

Zo te lezen wel ja Ja

Ja, idd kort door de bocht!
Ik ken ook mensen die zo zijn geworden door slechte ervaringen met mannen en seks, en die bevestiging zoeken/zochten etc.!
Tjah, je leert ervan zoals ik al zei!

Ik nee, ik ben niet te vroeg begonnen, was idd ook bijna 18 toen ik voor de 1e keer sex had!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:18

maar goed, als we dan toch zo lekker aan het discussieeren zijn... en zeker over het net ge-introduceerde 'vrije relatie'...
wat vinden we daarvan dan... mijn mening staat al geloof ik...

Nicje87

even sirieus... zullen we een bokt poll starten kijken of we ook op 1 van de 10 uitkomen Clown?

Mayo

Ja wat ik van haar vind... Lijkt me zeer gecompliceerd op je 17e zo'n leven. En de vraag aan je vriendje vind ik nogal érg vrij om te stellen. Ik zou daar niet positief tegenover staan. Maar goed, daarnaast staat vragen ook weer vrij Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:19

Elaine schreef:
Mayo schreef:
Mag ik mezelf even wegstrepen uit het woordje 'jullie'? Ik heb geen sex met zóveel verschillende mannen. Ik ben 26 jaar, was bijna 18 toen ik voor het eerst sex had en kom nu echt bij laaaaaange na nog niet bij de 10 bedpartners. Dus dat valt mijn inziens héél erg mee.

Ik wil mezelf ook graag wegstrepen Clown

ik wil mezelf ook best wegstrepen, maar geloof dat dat niet helemaal geloofwaardig zal zijn Nagelbijten / Gniffelen
was bijna 16, inmiddels net 25 en een laaaange relatie achter de rug incl huisje boompje beestje, en nu weer lossss
overigens wél met goede bekenden en dus niet wildvreemden of iedere week een ander
maar het totale aantal hou ik even voor me, zou ik sowieso ff moeten natellen haha maar ach zó schandalig veel zijn het er ook niet, gezien de vaste scharrels Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:20

Het kan wel, maar voor mij zou het niets zijn!

Ik ken een meisje en een jongen, en die hebben dat heel lang volgehouden, daarna ook nog een 'gewone' relatie gehad.
Uiteindelijk is dat toch niets geworden!

Dat moet je gewoon liggen, en als dat zo is, prima toch Ja
(als je er beiden voor 100% achter staat!)

Idd, vragen staat vrij, zolang het daar maar bij blijft als hij nee zegt Knipoog
Vind het wel een eh vreemde situatie Clown

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:20

Robijntjah schreef:
Ik nee, ik ben niet te vroeg begonnen, was idd ook bijna 18 toen ik voor de 1e keer sex had!

hmm.... of jij was laat...of ik was heeeeeeeeeeeeel vroeg... Bloos!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:21

ik vindt dat niks. wat een ander doet moeten zij weten met alle respect. maar als ik een relatie heb... nee! en al helemaal als je 17 en zwanger bent.. dan is er zoals eerder gezegt iets mis met je bovenkamer IMO. OOk ik zou daar te jaloers voor zijn. En dan vraag ik me af waar is je relatie opgebaseerd? En waarom zou je zo iets doen? seks tekort? ik vindt wat dat betreft dat je elkaar te vreden moet stellen en je moet aan kunnen passen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:21

SuperPepeijn schreef:
Seks om de seks is een gewoon een substituut voor geluk. Maar het is het niet, je voelt het misschien heel even maar daarna is het weg.

ben ik het niet helemaal mee eens
misschien wel als je echt sex móet hebben omdat je anders niet goed in je vel zit of je weekend niet geslaagd is als dat niet is gelukt en dus wildvreemden van de straat plukt, dan ben je imo niet goed bezig want dan ben je afhankelijk van de sex omdat je anders niet happy bent

maar met een sexrelatie of vaste scharrel(s) gaat het puur om de lust en niet om het momentje van geluk en ben je er voor je verdere gevoel ook niet van afhankelijk Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:22

KirstenG schreef:
maar goed, als we dan toch zo lekker aan het discussieeren zijn... en zeker over het net ge-introduceerde 'vrije relatie'...
wat vinden we daarvan dan... mijn mening staat al geloof ik...

Ik zou zelf geen vrije relatie willen als ik een vaste vriend heb. Maar als iemand een vrije relatie heeft zou ik best open staan voor die man. Al moet ik dan niets weten over z'n vriendin, want dan krijg ik een persoon in mijn hoofd en dat zou ik niet kunnen. Maar als ik vrijgezel ben en ik vind die man leuk en hij mag het, ja waarom niet Clown Kijk een échte relatie is het dan niet, maar je kan met diegene wel een énorm leuke tijd hebben, wat op dat moment je behoefte kan zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:25

KirstenG schreef:
Robijntjah schreef:

hmm.... of jij was laat...of ik was heeeeeeeeeeeeel vroeg... Bloos!

Ik was ook laat ja Knipoog
Maar heb de schade ruimschoots ingehaald Nagelbijten / Gniffelen Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-06-07 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:25

mee eens, als je er zelf niks achter zoekt en verder niks wil...
je zal er maar gevoelens bij krijgen, en in je achterhoofd houden dat hij een vrije relatie heeft...
ook denk ik dat als ik zou 'date-en' met een man in een vrije relatie, dat ik mezelf nooit compleet zou geven omdat je van tevoren al weet dat het niet uit kan bloeien tot iets waar je op hoopt, besides de leuke nachten dan...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:26

Je kan er best gevoelens bij krijgen, dat kan van beide kanten. Maar je moet er idd wel rekening mee houden dat het uiteindelijk positief maar ook negatief kan aflopen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:27

iloveyah87 schreef:
SuperQuinta schreef:
wat een discussie.. Clown
en het is eigenlijk zo simpel.. Haha!
iedereen heeft een andere opvatting over seks..
en uiteindelijk draait het platgezegd maar om 1 ding.. spanning.. fun.. klaarkomen dus.. Clown
en of je dat nou voor de lol doet of omdat je van iemand houdt.. dat is natuurlijk ieder voor zich..
tegenwoordig ben je als je een beetje lol maakt meteen een sloerie.. Gaaaap
je bent jong dus doen wat je niet laten kunt vind ik.. zolang je er zelf geen spijt van hebt natuurlijk! lijkt me het belangrijkste Haha!

maar als je dat doet krijg je helaas/jammer genoeg vrij snel een stempel!!! dus dames!! kijk uit dat niet iedereen het van elkaar weet Clown en dat je dus wel de stille/zwijgzame jongens.....(gebruik een ander woord dan ik dacht) pakt... Lovers+:+

en kirstenG ben je er al over uit nagedacht??? Clown

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:29

zo ik ben weer bijgelezen haha, tussendoor ff op wat dingen gereageerd Knipoog

las ook nog wat over vrije relatie, dat zou ik toch ook weer niet willen! áls ik dan voor iemand ga, dan graag geen anderen meer aan zn lijf Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:29

Ben het overigens wel met je eens Kirsten, dat je bepaalde reserves moet hebben betreft jezelf geven. Je moet in je achterhoofd houden dat het zomaar kan zijn dat de situatie nooit zal veranderen. Dan is de keuze uiteindelijk aan jezelf of je daarmee kan leven of niet.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:31

iloveyah87 schreef:
en kirstenG ben je er al over uit nagedacht??? Clown

uhmmm ik denk dat ik me geen hol zou aantrekken van de dames, maar dat ik me wel degelijk wat zou aantrekken van de heren... want ja... als je de naam hebt, dan vallen de leuke af denk ik...?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:31

vind je dit wel vreemdgaan of niet? het is vrij relatie vertrouwen ofzo? maar volgens mij het kan ook geheim houden.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:32

Mayo schreef:
Ben het overigens wel met je eens Kirsten, dat je bepaalde reserves moet hebben betreft jezelf geven. Je moet in je achterhoofd houden dat het zomaar kan zijn dat de situatie nooit zal veranderen. Dan is de keuze uiteindelijk aan jezelf of je daarmee kan leven of niet.

precies, en ik ken mezelf, wordt meteen jaloers als hij achteraf weer fijn bij vriendin in bed gaat liggen...
ik zou er niet aan moeten denken dat je net een geweldige nacht achter de rug hebt... en dat het geen vervolg heeft.... ja of juist wel maar dan alleen puur om de seks...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:33

L0veJ0la schreef:
vind je dit wel vreemdgaan of niet? het is vrij relatie vertrouwen ofzo? maar volgens mij het kan ook geheim houden.

uhhhhm.... wat? waar heb je het over... mis ik wat?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:34

Op zich is het in mijn ogen wel vreemdgaan, maar in de ogen van degen met een vrije relatie niet. Sommigen willen wel weten met wie en anderen willen dat weer absoluut niet. Ik ken beide gevallen in mijn kennissenkring.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:36

KirstenG schreef:
L0veJ0la schreef:

uhhhhm.... wat? waar heb je het over... mis ik wat?

Ik bedoel dat dit meisje en haar vriendje zijn vrije relatie. het is vreemdgaan of iets of niet.. Ik denk dat dit meisje achterhouden(geheim) blijft voor haar vriendje of ouders..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:36

KirstenG schreef:
precies, en ik ken mezelf, wordt meteen jaloers als hij achteraf weer fijn bij vriendin in bed gaat liggen...
ik zou er niet aan moeten denken dat je net een geweldige nacht achter de rug hebt... en dat het geen vervolg heeft.... ja of juist wel maar dan alleen puur om de seks...

Dat hangt er dus denk ik vanaf of je een naam/persoon bij die vriendin hebt. Anders kan je met wat struisvogeltechniek dat gevoel redelijk uitschakelen. Ik ken ook gevallen waarbij degene in een vrije relatie wel gevoelens heeft voor degene met wie hij vrij is en daarbij is het dan ook niet alleen om de seks. Of dat deel bekend is bij de partner weet ik dan weer niet Clown Maar ik gok van niet..