Mexxuna schreef:Mistic schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat Soraya er niet eens bij is als Lynn het paard komt halen.
Ze is nog online op msn...
welke van de 2
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mexxuna schreef:Mistic schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat Soraya er niet eens bij is als Lynn het paard komt halen.
Mexxuna schreef:Ik ken Alison persoonlijk, ze heeft bij ons gewerkt.
Alison wilde denk ik (te) graag een pony, en hebben deze te snel aangeschaft.
Ik vind het echt zwaar stinkmodder voor Paloma, dat deze hier de dupe van is geworden... maar gelukkig is zijn er nog bokkers die aan het welzijn van het diertje denken!
Lynn: Veel plezier en vooral succes met Paloma, ik weet zeker, met veel geduld kom je er wel!
casperrr schreef:goh er ging nog een topic over niet lezen op FZ
@0maris0: ehm en hoe komen jullie dan aan het telefoonnumemer? Er kan toch zeker wel íemand bellen, er zijn zo veel mensen die hier het een en ander het hardst willen roepen, maar niet bellen???
Debsey schreef:hmm er zijn meer mensen de draad kwijt.
het telefoonnummer waar over gesproken werd,
is dat het telefoonnummer van de eigenaars van haar nieuwe paard?
IKbenEllen schreef:Slimmerik, je bent in het andere Soraya-topic aan het posten en PROMPT een slotje![]()
Zien jullie nou...
sunshine schreef:Zegt ze niks??
Want ik had nog iets gevragen aan haar, maar daar wordt niet op gereageerd!
Murphy1982 schreef:heeft er iemand al gebeld?
lupa schreef:
Debsey schreef:oke en dat paard is nog niet terecht bij haar?
wie is er voorstander van om te bellen, als er meerdere akkoord gaan zou ik dat op me kunnen nemen bv
Debsey schreef:oke en dat paard is nog niet terecht bij haar?
wie is er voorstander van om te bellen, als er meerdere akkoord gaan zou ik dat op me kunnen nemen bv
lupa schreef:Debsey schreef:oke en dat paard is nog niet terecht bij haar?
ben wel voorstander ja!
Cars schreef:welke van de 2
casperrr schreef:ik kreeg net een pb van iemand die wel wilde bellen, ik ga die naam ff zoeken, als iemand dan dat nummer daar heen kan sturen en voor de slimmeriken onder ons: het telefoonnummer niet openbaar zetten
Debsey schreef:het is dan ook de bedoeling die mensen te bellen en op de hoogte te stellen van dit hele gebeuren.
hoe zou jij het als eigenaar vinden om te laat te horen te krijgen dat je paard naar zon adres heen is gegaan?
0maris0 schreef:casperrr schreef:ik kreeg net een pb van iemand die wel wilde bellen, ik ga die naam ff zoeken, als iemand dan dat nummer daar heen kan sturen en voor de slimmeriken onder ons: het telefoonnummer niet openbaar zetten
Je hebt PM
Debsey schreef:het is dan ook de bedoeling die mensen te bellen en op de hoogte te stellen van dit hele gebeuren.
hoe zou jij het als eigenaar vinden om te laat te horen te krijgen dat je paard naar zon adres heen is gegaan?