[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:49

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:01

WinSel schreef:
ey
Mijn vriend en ik zijn in december alweer 2 jaar samen.
Wat is nu een leuk kadootje om te geven ?
VOrige jaar heb ik hem een fotoalbum gegeven met foto's van ons.

Hij wou wel graag een armbandje met mijn naam.
Maar weet niet hoe duur dat is

Toen vriendlief en ik 6 maanden iets hadden had ik hem een zilveren ketting gegeven met mijn naam erin gegraveerd dit kostte me toen 30euro, maar dan had ik echt zilver (ivm vriendlief allergische reacties krijgt bij neppe sieraden etc).

Dus denk dat met een armbandje net zo ongeveer zal zijn maar dan ligt ook nog aan of je echt wilt of nep...

Succes..

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:46

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:02

HELPPPP !!!

Wie kan me even helpen met een mooie spreuk in mekaar te planten. Het moet iets zijn wat te maken heeft met vriendlief en mij samen.

Een spreuk van 8 regels.

Vriendlief en ik hebben mekaar ontmoet op 18 juni 2004 dus nu 4.5jaar samen waarvan we net ons nieuwe huis hebben gekocht.
We zijn er ook helemaal klaar voor en alles is zo goed als compleet behalve ontbreekt er nog 1 iets en dat is ons 1e kindje wat we dolgraag willen.

Waarom ik dit zo bedacht heb doordat vriendlief donderdag jarig is en dan 26 word en ik heel moeilijk vond wat ik hem kon gaan geven op zijn verjaardag, heb ik bedacht om een nogal romantische spreuk op een tegel van 15X15cm + met houten mahonie lijst...

Alleen ik ben geen heldin in spreuken maken, vandaar vraag ik of jullie me aub kunnen helpen AUB... Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:35

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:09

wat geven jullie aan je schoonouders ?
Ik ben 6 maand samen ( tegen dan bijna 8) met mijn vriend.
Iemand leuke suprise tips ?

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:21

Ik ben zondag jarig, en heb daarom een paar vriendinnen uitgenodig om mee te gaan naar de bios. Alleen nu vragen ze wat ik wil hebben, en ik heb echt geen idee. Ik spaar voor een camera maar ik vind geld vragen niet zo leuk... Iemand leuke ideeën?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:29

kheb dit jaar een grote lijst gekregen met allemaal foto'tjes van mij en mijn vriendinnen, heb ook nog wel kadootjes gehad, maar ik vond zoiets echt heel leuk. Het is niet duur, maar ze hebben er moeite in gestoken en het is nog een leuke herinnering ook Lachen

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:21

@ ChantalSmook: dat is erg leuk om te geven!

Ik moet een cadeau bedenken voor een goede vriendin..
Ze wordt zaterdag 17..
Iemand suggesties?

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:24

De 26e is mijn viend jarig! En ja, dan moet er weer een cadeautje komen natuurlijk...... we zijn nu 7 jaar samen en ik heb hem al zoveel gegeven... Iemand nog leuke orginele ideetjes?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:36

17 hmmm sieraden altijd leuk, lekker luchtje Lachen ? bij etos hebbe ze vaak hele lekkere alleen wat 'ouder' en dus ook niet zo duur.
of 2 bios bonnen en ga je mooi mee Lachen ? of idd iets met fototjes, dat vind ik zelf erg leuk!

wauw 7 jaar al, kun je niet eens vertellen wat je in die 7 jaar allemaal al hebt gegevn qua kadootjes, zou je mij mss ook al meehelpen Tong uitsteken
mss een beetje raar kado maar mijn vriend wil graag een tatoeage, dat roeptie iig Tong uitsteken hij wil echt een kleintje en dan op zijn voet, dus wss ook niet zo duur. dan geef ik hem gewoon 2 'kadobonne' zelfgemaakt, kan die of kiezen tussen de tatoeage of zijn lievelingsgeurtje attitude Lachen mot alleen nog ff keer langs de tatoeage shop om te kijken hoe duurt ong. is. wil wel een prijsschatting. Maarja is natuurlijk sùper persoonlijk, mss is t wel niks voor je vriend.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:44

ChantalSmook schreef:
17 hmmm sieraden altijd leuk, lekker luchtje Lachen ? bij etos hebbe ze vaak hele lekkere alleen wat 'ouder' en dus ook niet zo duur.
of 2 bios bonnen en ga je mooi mee Lachen ? of idd iets met fototjes, dat vind ik zelf erg leuk!

wauw 7 jaar al, kun je niet eens vertellen wat je in die 7 jaar allemaal al hebt gegevn qua kadootjes, zou je mij mss ook al meehelpen Tong uitsteken
mss een beetje raar kado maar mijn vriend wil graag een tatoeage, dat roeptie iig Tong uitsteken hij wil echt een kleintje en dan op zijn voet, dus wss ook niet zo duur. dan geef ik hem gewoon 2 'kadobonne' zelfgemaakt, kan die of kiezen tussen de tatoeage of zijn lievelingsgeurtje attitude Lachen mot alleen nog ff keer langs de tatoeage shop om te kijken hoe duurt ong. is. wil wel een prijsschatting. Maarja is natuurlijk sùper persoonlijk, mss is t wel niks voor je vriend.

Mijn vriend is idd geen tatoe-type.....
Wat ik allemaal heb gegeven.....
-snowboardschoenen
-foto op canvas
-luchtje
-abonnement op krant
ja, en verder??? Ik heb eigenlijk geen idee....

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:11

Hm,... ik zit hier ook een beetje met m'n handen in het haar!
Maandag zijn we ook een jaar samen.
Voor zijn verjaardag had ik hem al een avondje naar Boom Chicago gegeven en dan verder in A'dam nog leuk weekendje.
Tussendoor nog wel eens een luchtje. Ook al een keer een CK boxer erbij.

Ik zelf zat te denken aan een mooie gouden armband met er wat in gegrafeerd Lachen . Heb vandaag ff rond gekeken, maar dat ligt toch allemaal net even boven mijn budget als arme student zijnde Schijnheilig .
Een foto album wordt ook erg moeilijk, aangezien wij nog niet veel foto's hebben. Vind dat trouwens wel een leuk idee verder! In mei gaan we al samen lekker een weekend naar centerparcs, dus een weekendje weg wordt hem ook niet!!

Wieowie helpt mij uit de brand Haha! ?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:04

Iemand leuke ideeen hoe geld te geven? Daar was toch ook een topic over *kan hem niet vinden Verdrietig *

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:26

ik ben opzoek naar een leuke kadootje,
voor een vriendin die binnenkort 15 wordt! Lachen
ben benieuwdt of jullie iets weten..
mag met van alles te maken hebben!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:47

binnenkort vier ik met vriendinnen sinterklaas, maar wat kan ik voor hun gaan kopen? iemand ideeën?! Bloos

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:37

imd schreef:
Iemand leuke ideeen hoe geld te geven? Daar was toch ook een topic over *kan hem niet vinden Verdrietig *

je bedrag in kleingeld in een vissenkom doen samen met een goudvisje

een canvas met je bedrag in kleingeld eropgeplakt met onderaan ( bengend ) een onderbroek ofzo

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 01:12

Vissen willen ze niet hebben ben ik bang helaas Nagelbijten / Gniffelen Canvas heb ik niet genoeg tijd meer voor... Maar bedankt voor je suggesties..

PaardenBit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:29

mischien voor heerlijke mooie siraden leuk voor vriendin als je nog een kleinigheidje wilt Knipoog
klik maar op de link in mijn odnerschrift Knipoog

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 23:47

Voor iemand die nog een leuk cadeautje zoekt voor een vriendin, het nieuwe luchtje van Replay is echt een aanrader!
of een dekbed hoes met een leuke print is ook heel leuk!

verder is dit misschien nog een leuk cadeau voor mensen die iets kleins voor hun vriend zoeken, heb ik ook ooit gegeven en vond ie heel leuk. Een klein notitieboekje met daarin geschreven stukjes en foto's e.d. die heb ik toen op vakantie gekocht en daarna gegeven, vond ie heel leuk Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:31

Boncho schreef:
ChantalSmook schreef:

Mijn vriend is idd geen tatoe-type.....
Wat ik allemaal heb gegeven.....
-snowboardschoenen
-foto op canvas
-luchtje
-abonnement op krant
ja, en verder??? Ik heb eigenlijk geen idee....

Dagje Bottrop met z'n 2-en?

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:26

Zou iemand misschien willen reageren op mijn oproepje voprige pagina? (A)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:10

Winniiee schreef:
Hallo mede bokkertjes!! Haha!

Ik heb een al 6 jaar een hele lieve vriendin ..
Die echt altijd voor mij klaar staat..

Nu is zei 1 dag ouder als mij.. nu willen we voor onze verjaardagen iets leuks voor ons samen..
Laats had ik in Duitsland een heel leuk truitje gezien wat dan zal ik maar zeggen door liep op het andere t-shirt.. Ringetjes hebben we al..

Nog een paar kleine dingen:
- We hebben allebei dezelfde naam.
- Allebei dezelfde leeftijd ( 12 ) zei alleen een dagje ouder ( en daar baal ik ontzettend van !! Nee hoor! haaha !! )
- Het mag niet té duur worden..
- Ook delen wij dezelfde hobby's : Paardrijden & Voltige en onze honden ..
Ze zit bij mij in het team daardoor heb ik haar ook leren kennen.. Dus eigenlijk puur toeval!!

Misschien hebben jullie ideeen ? Mag ook ergens naar toe gaan.. Dus dagje ergens naar toe ofzo!

Ik zou zeggen: BRAAAAND MAAAAAAAR LOOOOOOSS !!!

vriendschapskettingjes dan?
of een fotoboekje vol met foto's van jullie?
of een avondje bioscoop?
verwenpakket met gezichtsmaksers, chocolaatjes, etc?
foto van haar en haar livelingspaard groot afgedrukt? of op kussensloop, mok etc.? * bij de hema bv?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:02

Aangezien het voor een vriendin van me is...

Ik sta al te verzinnen voor een verjaardags cadeau eigelijk al een vrij tijdje voor een goeie vriendin van me die morgen 22 jaar wordt.

Ze is springruiter maar geloof van de paarden al vrij genoeg spullen heb

Vorige jaar hadden haar vriend en ik kosten verdeeld om een mooi en goeie laptop te kunnen kopen voor haar waar ze dol blij mee was.[incl draadloos internetverbinding]

Maar nu moet ik zelf wat verzinnen maar weet gewoon niet wat, omdat ik vrijwel nooit cadaeu's geeft aan meiden.

Intresse; Paarden, Gamen[World of Warcraft] voor de rest heb ze niet ergens een intresse in althans niet ik het weet.

Dus wie kan helpen. Als ik niks weet krijg ze gewoon wat poen dan maar hoor
Kun je nagaan en het is iemand waar ik al 5 jaar mee omgaat laatse 3 jaar bijna elke middag bij haar en haar vriend en ik weet niet eens wat te geven Clown

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:18

Hee, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!?!
Ik heb myn topic gemaakt, [LZP] iets leuk kadotjes!?!

Hij houdt van sauna,een dagje uit(hotel slapen ofzo),sigaar,Boisoop,en iets romacshi(hoeschrijftje), Of ....... Bloos Hij kan het alleen in het weekend..

Maar ik heb overal zoeken.. euhmm..

Iemand kunt mij ff tips geven??