[PP] Zo blij.....nieuwe aanwinsten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:ey
Mijn vriend en ik zijn in december alweer 2 jaar samen.
Wat is nu een leuk kadootje om te geven ?
VOrige jaar heb ik hem een fotoalbum gegeven met foto's van ons.
Hij wou wel graag een armbandje met mijn naam.
Maar weet niet hoe duur dat is
ChantalSmook schreef:17 hmmm sieraden altijd leuk, lekker luchtje? bij etos hebbe ze vaak hele lekkere alleen wat 'ouder' en dus ook niet zo duur.
of 2 bios bonnen en ga je mooi mee? of idd iets met fototjes, dat vind ik zelf erg leuk!
wauw 7 jaar al, kun je niet eens vertellen wat je in die 7 jaar allemaal al hebt gegevn qua kadootjes, zou je mij mss ook al meehelpen![]()
mss een beetje raar kado maar mijn vriend wil graag een tatoeage, dat roeptie iighij wil echt een kleintje en dan op zijn voet, dus wss ook niet zo duur. dan geef ik hem gewoon 2 'kadobonne' zelfgemaakt, kan die of kiezen tussen de tatoeage of zijn lievelingsgeurtje attitude
mot alleen nog ff keer langs de tatoeage shop om te kijken hoe duurt ong. is. wil wel een prijsschatting. Maarja is natuurlijk sùper persoonlijk, mss is t wel niks voor je vriend.
imd schreef:Iemand leuke ideeen hoe geld te geven? Daar was toch ook een topic over *kan hem niet vinden*
Boncho schreef:ChantalSmook schreef:17 hmmm sieraden altijd leuk, lekker luchtje? bij etos hebbe ze vaak hele lekkere alleen wat 'ouder' en dus ook niet zo duur.
of 2 bios bonnen en ga je mooi mee? of idd iets met fototjes, dat vind ik zelf erg leuk!
wauw 7 jaar al, kun je niet eens vertellen wat je in die 7 jaar allemaal al hebt gegevn qua kadootjes, zou je mij mss ook al meehelpen![]()
mss een beetje raar kado maar mijn vriend wil graag een tatoeage, dat roeptie iighij wil echt een kleintje en dan op zijn voet, dus wss ook niet zo duur. dan geef ik hem gewoon 2 'kadobonne' zelfgemaakt, kan die of kiezen tussen de tatoeage of zijn lievelingsgeurtje attitude
mot alleen nog ff keer langs de tatoeage shop om te kijken hoe duurt ong. is. wil wel een prijsschatting. Maarja is natuurlijk sùper persoonlijk, mss is t wel niks voor je vriend.
Mijn vriend is idd geen tatoe-type.....
Wat ik allemaal heb gegeven.....
-snowboardschoenen
-foto op canvas
-luchtje
-abonnement op krant
ja, en verder??? Ik heb eigenlijk geen idee....
Winniiee schreef:Hallo mede bokkertjes!!![]()
Ik heb een al 6 jaar een hele lieve vriendin ..
Die echt altijd voor mij klaar staat..
Nu is zei 1 dag ouder als mij.. nu willen we voor onze verjaardagen iets leuks voor ons samen..
Laats had ik in Duitsland een heel leuk truitje gezien wat dan zal ik maar zeggen door liep op het andere t-shirt.. Ringetjes hebben we al..
Nog een paar kleine dingen:
- We hebben allebei dezelfde naam.
- Allebei dezelfde leeftijd ( 12 ) zei alleen een dagje ouder ( en daar baal ik ontzettend van !! Nee hoor! haaha !! )
- Het mag niet té duur worden..
- Ook delen wij dezelfde hobby's : Paardrijden & Voltige en onze honden ..
Ze zit bij mij in het team daardoor heb ik haar ook leren kennen.. Dus eigenlijk puur toeval!!
Misschien hebben jullie ideeen ? Mag ook ergens naar toe gaan.. Dus dagje ergens naar toe ofzo!
Ik zou zeggen: BRAAAAND MAAAAAAAR LOOOOOOSS !!!