Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 23:16

hoe is het gegaan vandaag ? Doet dat eigenlijk veel pijn, zo'n beenmergpunctie ?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:51

iemand toevallig contact gehad met romaan of ouders
?
nee we zijn niet ongeduldig Knipoog

hoop dat het goed gegaan is meis!
jokari ik heb geen idee of het pijnlijk is maar als ik het woord lees krijg ik al slappe knieën, volgens mij is het geen pretje..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:20

Nog niet, maar meestal is zo'n dag best vermoeiend. Romaan is zondag bij ons wezen kaasfondueen, net als vanouds, en het was ook weer érg gezellig *LOL*

Denk dat jullie vandaag wel iets van haar horen, ik zit nog te wachten of ze vandaag op kraamvisite bij mijn pup komt, of morgen Knipoog

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:48

Nou, allemaal weer bedankt voor het duimen! Inderdaad balen dat het zo lang wachten op de uitslag is. Vandaag horen we wel al of het naar de maatstaven van het AMC schoon is (= minder dan 5% 'slechte' cellen) maar dat is niet de uitslag waar het om draait.

@ Jokari : De beenmergpunctie zelf doet niet pijn, die krijg je onder een roesje. De napijn daarentegen is dit keer amper uit te houden. Zitten, liggen, staan, alles doet zeer. Ik zit nu aan het maximum wat ik mag qua pijnstilling en nog doet het zo'n zeer. Ik hoop dat het snel wegtrekt, want dit is geen doen. Ik ben gisteren ook weer begonnen met de Mercaptopurine (=chemo in tabletvorm) en tja, verder is het nu afwachten..

Morgen ga ik op school weer een toets maken, dus daar ga ik vandaag nog voor leren (nadat ik bij Sam op kraamvisite ben geweest Knipoog ) en verder van mijn laatste daagjes thuis genieten. Vrijdag wel even naar het AMC voor een gesprek met mijn oncoloog+bloed laten prikken en dan maandag weer richting het ziekenhuis voor de eerste opname van de MTX.

En oja, ik vergeet het helemaal! Fairie !!! Haha! Haha! Haha! Handtekeningen + een poster van Opeth! Waah ! Haha! Haha! Haha! Hoe krijg je het voor elkaar! Gewéldig! Haha!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:53

Duurt inderdaad wel lang 6 weekjes voor je de uitslag krijgt dat is wel balen.
Ik weet van mijn tante dat de napijn inderdaad heel erg is ik hoop dat het snel wat minder word en je er morgen ook niet zoveel last van hebt tijdens je toets.

Geniet lekker van je daagjes thuis en van de kraamvisite vandaag Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:56

Wat een rotziekte is het toch. Als ik bedenk wat jij allemaal door moet makken... Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt en dat de voorlopige uitslag goed is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:06

Yellowfish, ik lees al een tijdje mee maar nog niet eerder gereageerd maar nu dan toch de moed gevonden Knipoog Ik vind je heel dapper in alles wat je moet doorstaan. Ik weet wat een rotziekte het is, ik heb helaas mijn vader er aan moeten verliezen. Toen hij leukemie kreeg, 30jr geleden, was er helemaal nog niets tegen te doen. Chemo stond nog in de kinderschoenen en beenmerg-transplantatie was nog niet bedacht. Er is wel van alles met/op hem uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik hoop dat jij dit gaat overwinnen zodat alle probeersels niet voor niets zijn geweest. Heel sterkte en geef de moed niet op!!!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:20

Yellowfish, heel veel sterkte

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:24

Ik wens je nog steeds heel veel sterkte. Ik ga vandaag weer naar perdy toe;)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:52

Nogmaals veel sterkte van mij en mijn familie, ik vind dat je het knap doet allemaal meid, super Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:28

hey romaan nou ik had je zelf nog niet verwacht hier Knipoog
wat naar die napijnen ! hoop dat het gauw wegtrekt !

veel plezier op kraamvisite bij sam, ik zag al zo'n superschattig hoopje voorbij gaan op msn Haha!

heel veel sterkte en we blijven duimen! hoop dat het in ieder geval voor de ziekenhuisnormen helemaal goed is Lachen

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:32

Mijn diepste respect voor jou!! Ongelovelijk veel kracht voel ik uit je woorden. Ik hoop dat alles wat je nu moet doorstaan niet voor niets is geweest!! Voor jou het allerbeste en we blijven voor je duimen en engeltjes sturen die je helpen dit allemaal te doorstaan.

Sterkte meis!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:41

heeeeel erg veel sterkte in deze tijd..!!! Ik vind dat je het super doet!!!!!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:59

Meid het houdt ook niet op... heel veel sterkte Ach gut

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:12

Yellowfish je bent een kanjer OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:08

Hehe Fairie is wel lekker bezig geweest voor je Haha! Haha!

Romaan, vervelend van de pijn nu zeg, hopen dat 't gauw minder wordt! Hopen dat deze uitslag en vooral die over een aantal weken positief zijn, er wordt in ieder geval veel voor je geduimt! Sterkte meis!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 18:55

MissHaffie schreef:

Ja

Balen dat je er zo'n last van hebt/had. Scheve mond

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:55

MissHaffie schreef:

Precies! Lovers

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:32

Anoniem schreef:
Yellowfish, ik lees al een tijdje mee maar nog niet eerder gereageerd maar nu dan toch de moed gevonden Knipoog Ik vind je heel dapper in alles wat je moet doorstaan. Ik weet wat een rotziekte het is, ik heb helaas mijn vader er aan moeten verliezen. Toen hij leukemie kreeg, 30jr geleden, was er helemaal nog niets tegen te doen. Chemo stond nog in de kinderschoenen en beenmerg-transplantatie was nog niet bedacht. Er is wel van alles met/op hem uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik hoop dat jij dit gaat overwinnen zodat alle probeersels niet voor niets zijn geweest. Heel sterkte en geef de moed niet op!!!

Goh, dit had ik kunnen schrijven en sluit me er helemaal bij aan!!!!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:34

Een kennis van mij is door de gevolgen van een infectie aan haar longen alsnog overleden aan leukemie. Ze was leukemie vrij, maar door die longinfectie heeft alles weer grip gekregen en konden de medicijnen die werkte tegen de afstoting van de beenmergtransplantatie uitgeschakeld. www.juulinhetziekenhuis.nl voor haar heeeeele verhaal van de ziekte.

Yellowfish ik wens je alle sterke en geluk van de wereld, en ik hoop dat je deze pokke-ziekte overwint!!! Ik duim ook mee in ieder geval!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:13

echt super van je dat je je zo goed houd trots op je Haha!

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:20

Echt, wat ben jij onwijs sterk!
Ik wens je écht heel veel sterkte. Ach gut

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:20

Woehoe, doe uitslag van het AMC was in ieder geval goed, dus dat is al iets! nu duimen dat de uitslag van het SKION ook zo goed gaat zijn! Lachen

De toets die ik vandaag op school zou gaan maken gaat niet door. Ik heb nog teveel last van mijn beenmergpunctie en ben wat grieperig geworden (welja, kan er ook nog wel bij Clown )

@ Gast8253 ; het spijt me van je vader Lachen

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:24

Tsja griep gaat rond. Beetje jammer dat jij er nu last van moet hebben terwijl je ook al last van je beenmergpunctie hebt. Ik had de griep graag voor je overgenomen. Knipoog

Sterkte!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:24

Heeee meis, gefeliciteerd met de goeie uitslag op naar de volgende goeie uitslag Lachen
Die toets komt wel een andere keer die loopt niet weg.
Dat je griep krijgt is niet zo raar, je wordt ook helemaal afgebroken door de behandelingen. Even wat extra vit. C als het lukt kan nooit kwaad.
Wanneer krijg je de SKIONuitslag?