Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
griebels schreef:Apollo schreef:ook weeralarm door het KNMI in noord-limburg! *ik kan amper berichten plaatsen,doordat iedereen zo actief is in dit topic*
Hoe krijg je die door dan?

vooral veel sneeuw *luister naar weer* runningkawa schreef:staat op www.l1.nl
Het KNMI geeft een weeralarm voor zware sneeuwval voor Noord-Limburg en Brabant.
Het weerinstituut gaf al eerder een soortgelijk alarm voor het oosten en zuidoosten van het land, maar de zware buien verplaatsen zich in zuidelijke richting. 'In het zuiden van Gelderland, in Brabant en Noord-Limburg valt op veel plaatsen meer dan 3 centimeter sneeuw per uur met lokaal meer dan 10 centimeter dik', aldus het KNMI. 'De sneeuwzone verplaatst zich vrijdagavond langzaam naar het zuiden en zorgt voor veel overlast.'
DarkDreamer schreef:wat een hel hier nog steeds dodelijk stil.. maar de nieuwe buien zijn al weer op wegvooral veel sneeuw *luister naar weer*
Amanniej schreef:Het is hier de hele dag mooi weer geweest en na mijn weten heeft het hier ook nog niet geregend.
Ik wil ook noodweer en sneeuw!
runningkawa schreef:we krijgen nog genoeg griebels
meiske16 schreef:Kom het maar halen zou ik zeggen.
runningkawa schreef:

Karin schreef:meiske16 schreef:Kom het maar halen zou ik zeggen.
Idd, kom het maar halen en haal dan meteen even mijn vriendje en al die andere gestrande mensen van de snelweg af.

ik denk het niet als ik het zo hoor..succes dan maar