benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

valletje

Re: benefietconcours brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:11

Haha! Jaaah marjolein deed het super met oso he...is een heel fijn paard aan geworden... Knipoog

Jolie was ook zooo fijn ik heb ook genoten.... ik moet alleen nog ff landen...... Pling (zweef namelijk nog een beetje tussen hemel en mest)

scum, ik heb ook een lancet gehad...een hele sjieke koffievos zonder ook maar een witte haar...hij is nu in engeland..

maare ik heb lol gehad Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:13

thinka schreef:
ff 1 foto van m'n knapperd!!
ben zoo trots op haar! Haha! Haha! Haha!
het was voor ons de eerste keer op wedstrijd, en ze heeft zich voorbeeldig gedragen! Haha!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TYUPSZNU[/img]

Afbeelding

Kortpoot en Langbeen samen op wedstrijd }> Haha! Nog last gekregen van gekkekoeien ziekte??? Koe jullie ware per slot van rekening géén van beide geënt........... Vork

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:30

pegassa schreef:
thinka schreef:
het was voor ons de eerste keer op wedstrijd, en ze heeft zich voorbeeldig gedragen! Haha!

Afbeelding

Kortpoot en Langbeen samen op wedstrijd }> Haha! Nog last gekregen van gekkekoeien ziekte??? Koe jullie ware per slot van rekening géén van beide geënt........... Vork

oeps vergeten Schijnheilig Ik ben vandaag wel thuisgebleven van school. Ik denk toch dat ik de gekke koeienziekte heb opgelopen gisteren Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:45

Renske20 schreef:
hmm dan weet ik het ook niet Knipoog maar omdat je erbij had staan, die ook 2e was geworden, ja das wel marjolein, dacht ik dus dat het oso moest zijn(die is trouwens ook bruin, kleur van Quentin)

hoe zag het paard er uit?

We zijn er al uit. Het was het paard van Selnik. Zij is als 2e gestart. Donkerbruin (volgens mij ook nog geschoren, maar dat weet ik niet zeker van zo'n afstand).
Ik kan me de paarden van nr 1 en 2 dus echt niet herinneren. Renske heb ik wel gezien. Jij moest nl. tegelijk losrijden met Bitwise (de schimmel).
Ik vond trouwens dat pony'tje die als eerste ging losrijden voor de B pony's (volgens mij ook een roodschimmeltje, of valkachtig) ook errug schattig eruit zien! Zat iemand op met blonde haren en die werd volgens mij een beetje overhoop gereden door een groot paard. Clown

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:49

ja die heb ik ook gezien heel schattig ponytje!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:51

Het paard van Selnik is idd geschoren, Scum! Het is soms ook een dondersteen (heet niet voor niets Thunder), maar ik vond dat hij toch heel goed zijn best gedaan had en de ring netjes doorgestuurd kwam.
Het was per slot van rekening zijn eerste wedstrijd, hij is nog nooit eerder van huis weggeweest. OK dan!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 11:03

Dat kleine B pony-tje had uiteindelijk nog de meeste punten ook (170) en werd met 8 punten verschil eerste in de B pony rubriek;-)

Was overigens Lianne Verbakel met William

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:29

Citaat:
oeps vergeten Schijnheilig Ik ben vandaag wel thuisgebleven van school. Ik denk toch dat ik de gekke koeienziekte heb opgelopen gisteren Haha!

hmm, ben blij dat ik niet besmet ben dan Knipoog of is een vervelende hoest +keelpijn ook 1 van de symptomen??? Vork

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:32

pegassa schreef:
thinka schreef:

Afbeelding

Kortpoot en Langbeen samen op wedstrijd }> Haha!

ja..ik zag op sommige foto's dat ik wel ECHT te groot ben... Boos!
maar Pegassa kan me voorlopig nog wel houden, en anders ga ik maar op dieet Knipoog

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:08

risje schreef:
Dat kleine B pony-tje had uiteindelijk nog de meeste punten ook (170) en werd met 8 punten verschil eerste in de B pony rubriek;-)

Was overigens Lianne Verbakel met William

Die reed ook zo netjes. Alle hoeken door, keurig alles exact op de letter. En die kindjes bij het springen waren al helemaal te schattig, hebben de meeste dressuurruiters niet meer meegekregen denk ik. Zo'n A-pony, met daarop een mini-kindje en dan nog iemand die die pony het parcours doorsleurde. Een kindje wat zelf reed was zelfs tweede geworden door te springen over 10 cm Haha! . En kon tot mijn grote verbazing een zak
pavo muesli moments dragen, die ongeveer de helft van haar eigen gewicht was.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:30

was dat dat kleine meisje op die (volgens mij?)geschoren pony? waarvan ik denk de moeder meteen nadat t kleinste meisje had egreden ik een zusje ofzo op een vosje dat steeds met zn hoofd gooide ging voorlezen?
dat kleintje reed echt zo netjes, en supergeconcentreerd was ze, dat gezichtje was echt prachtig om te zien, zo ingespannen reed ze haar proefje Haha!

het springen heb ik helaas niet meer gezien, ben rond 16.00 weggegaan, het ging flink sneeuwen en we moesten nog ruim 50 km terugrijden anar huis en Q stond al vanaf kwart voor 11 's ochtends op de trailer en was het er niet meer echt mee eens Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:56

Yep, renske je hebt gelijk dat is dat kleine kindje.
Het andere meisje wat haar moeder ging voorlezen was haar zusje die uiteindelijk 3e is geworden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:12

Is het ook al bekend wat de opbrengst is geworden?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:20

Ik kwam er trouwens vandaag achter dat de fokker van mijn merrie (eigenlijk van mijn vader maar oke) Dhr van den Oetelaar uit Schyndel is, straat: de heikampen. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik dus de hele dag bij haar fokker (of zeer naaste familie) rondgelopen, en niet eens gevraagd of ze toevallig wat babyfoto's of foto's van haar moeder hadden. Ben ik er een keer (toch 45 min met de auto) heb ik het niet eens door Frusty . Wat precies de opbrengst is weten we nog niet.. wel ongeveer. Maken we dat ookal bekend?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:30

risje schreef:
Yep, renske je hebt gelijk dat is dat kleine kindje.
Het andere meisje wat haar moeder ging voorlezen was haar zusje die uiteindelijk 3e is geworden.

ah superleuk zeg dat zij 1e is geworden! zag haar huilend in de losrijbak, en later echt zo geconcentreerd in de ring met haar pony waar ze een supernette proef liet zien OK dan!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 01:16

wie was 't meisje met de zwarte bril die de hele dag lootjes en bonnen heeft verkocht?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 10:57

Dat is michelle, de bijrijdster / verzorgster van Pauline.

Fleur, goed nieuws.....
We gaan nog een keer terug naar d emolenheide om alles te evalueren. ik zou zeggen ga gewoon mee en vraag ze de hemd van het lijf;-)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:43

heeft niemand mij & kanjer opgemerkt?? Bloos ik zette nog wel zo'n geweldige baggerproef neer Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:22

ER zijn de hele dag door foto's gemaakt die binnen 24 uur op de site zouden verschijnen waar je ze online zou kunnen bestellen, maar heb ze nog niet gezien?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:39

http://www.hypofocus.com ze staan er eind vd week op heb ik ergens in 1 vd topics gelezen Lachen

ben heeeel benieuwd namelijk! want Q vond femke(=fotograaf) niet eens eng Haha! hij vond sowieso eigenlijk niets eng die dag, superpaard Lovers
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 24-02-05 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:42

De foto's zullen inderdaad eind van de week online zijn... het is een beetje over enthousiast geweest van de organisatie om erop te zetten dat 't al binnen 24 uur zou zijn; want dat haal ik meestal niet. Door een extra drukke week ben ik helaas nog niet eens toegekomen om zelf de foto's te bekijken... maar in het weekend zijn ze zéker klaar om te bekijken voor iedereen! Er komt dan een link te staan op www.hypofocus.com/start.html zodat je ze snel en eenvoudig kunt zien.
Nog een paar daagjes geduld Knipoog

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:48

ok Lachen

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:57

super Femke!
ben heel benieuwd!! Haha!
vooral naar de foto's van Anouk en ik als Koe !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:05

Ik ben er vandaag eindelijk aan toe gekomen om de foto's even snel te bekijken; en zoals ik al dacht was de wedstrijd bak eigenlijk wat te donker om fatsoenlijke opnames te maken... Maar goed, van de meesten heb ik (in ieder geval van de dressuur!) wel een paar toffe platen. Ik geef een gil zodra ze online staan.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:10

Je was te laat om eeen foto te maken van toen ik als koe onderuit ging he?! Knipoog
Ik hoop het maar, want dat is niet zo geschikt voor op de gevoelige plaat Clown
want dan moet ik voor de rest van m'n leven in cognito(of hoe je het ook schrijft) Cool ..Misschien kies ik dan wel voor een koeien pak Knipoog