Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:39

Mystica schreef:
. Op dit moment ben ik voor rechtse politieke partijen en de doodstraf.

Daar zit het probleem.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:47

Eerst Pim, nu Theo Huilen wat is er aan de hand in Nederland???? Hoezo VRIJHEID VAN MENINGSUITING????? alweer een bewijs dat dat niet meer gaat. Het ga je goed Theo!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:48

Weet je wie ik ook nog wel een keertje zie gaan?
Peter R. de Vries

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:51

ja volgens mij heb je nog eens gelijk ook, waar gaat dat heen met ons Nederland???? Mijn rechste ader begint sreeds meer door te komen!!!Je mag tegenwoordig al niet eens meer zeggen waarvoor je staat, waar is onze bescherming??? menig crimineel word beter beschermd als ons normale mens Boos!

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:52

Hmz, ik weet het niet zo zeker. Hij heeft tenminste genoeg contacten door wie, wanneer en waar hij eventueel zou worden omgelegd.
Maar het zou me iig niet verbazen. Er zullen vast nog wel heel wat mensen om een banketstaaf reden heen gaan.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:53

Ik ben het er niet mee eens dat mensen nu zeggen dat je je mening niet meer mag uiten.

Je mocht je mening al lang niet meer uiten en Theo is daar het bewijs van! Hij heeft zijn mening geuit en moest het met zijn leven bekopen.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:54

Peter R de Vries is volgens mij al verschillende keren door het oog van de naald gesproken. Alleen hij heeft echt heel veel mannen om zich heen die hem beschermen. Gewoon abnormaal, ik heb hem weleens gezien maar waar je ook kijkt zie je zo'n grote klerenkast in zwart pak.

Ik vind dit weer echt belachelijk. Waar gaat het heen met Nederland?

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:56

Zo wordt Nederland dus letterlijk monddood gemaakt. Triest!!! Waar moet dit naar toe???

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:58

Peter R. de Vries is vanavond bij Barend en Van Dorp. Maar dat is idd ook zo'n figuur die zijn mond niet houdt ondanks dreigementen. Hij laat zich de kop niet snoeren door allerlei geteisem OK dan!
Er wordt maar lustig op los gemoord, kijk eens naar al die onderwereldfiguren die worden neergeknald. En die leraar in Den Haag die door een (Turkse) leerling werd doodgeschoten omdat hij zich onheus bejegend voelde. Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik hoorde over de moord op Pim Fortuyn ik in eerste instantie dacht dat het een radicale buitenlander gedaan moest hebben. Toen het die Van der G. bleek te zijn snapte ik er helemaal niets meer van. Maar dat was ook een radicaal met een kronkel. Die mag nooit meer vrijkomen. En deze man mag van mij naar zijn thuisland in het cachot. Kost het ons alleen een enkele reis Marokko.
Laatst bijgewerkt door flicka op 02-11-04 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:59

smax schreef:
Eerst Pim, nu Theo Huilen wat is er aan de hand in Nederland???? Hoezo VRIJHEID VAN MENINGSUITING????? alweer een bewijs dat dat niet meer gaat. Het ga je goed Theo!!!!

Citaat:
Hoezo VRIJHEID VAN MENINGSUITING

Wat fokken we elkaar weer op.

Maak je meer druk over de " een" die de ander een doodschop geeft.
Of bij een voetbalwedstrijd elkaars gezichten verbouwen.

En niet Marokko tegen Nederland of anders om.
Maar ook Utrecht tegen Amsterdam.
Rotterdam-tegen de "Boertjes" Eindhoven.
Of een reiziger tegen een andere reiziger
Of ADO aanhang tegen de rest.

Of de Vakbond tegen de "Rechtse clan"

Zo ziet er nu eenmaal Nederland uit.

meh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:04

Vandaag spreken 'we' onze afschuw uit over deze 'daad', morgen leggen we een bloemetje en volgende week zijn we het weer vergeten. Tot de volgende aan de beurt is.

Het gaat goed hier :/

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:05

Malabarista schreef:
Is misschien een beetje offtopic maar ik had laatst bij Netwerk of Nova, weet niet meer precies welk programma het was, een documentaire gezien over eerwraak. Toen dacht ik: "De oosterse en Westerse cultuur zullen nooit maar dan ook nooit hand in hand gaan op deze manier." Het is in die culturen een heldendaad als je je dochter vermoordt als ze seks heeft gehad ook al is ze verkracht. Als je dat niet doet word je zelf vermoord of verbannen uit je dorp. Als je er 27 jaar voor hebt gezeten krijg je een medaille. Eén van die mannen zei: "Ik heb zelf weleens vriendinnen enzo maar als mijn vrouw die in Turkije woont met een andere man zou gaan, ga ik erheen en vermoord ik haar. " Die denkwijze krijg je er niet uit geramd!

Heb ik dus ook gezien!
Te erg voor woorden,wat bezielt die idioten Verward

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:08

oke maar zo zijn ze niet allemaal denk daar om!!!! 1 op de 50 zijn zo maar niet iederreeeeeennnn!!!! Mijn Vriend doet ook niet zo en zijn hele familie ook niet dus please 1 marokkaan of "buitenlander"doet dit dan zijn niet gelijk alle buitenlanders slecht....

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:09

Citaat:
Ik heb zelf weleens vriendinnen enzo maar als mijn vrouw die in Turkije woont met een andere man zou gaan, ga ik erheen en vermoord ik haar. " Die denkwijze krijg je er niet uit geramd!

Ik geef je de kost hoeveel 'Hollandse' mannen ook zo denken/praten, terwijl ze vreemdgaan bij het leven. Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:10

Belachelijk! Het is te gek dat je niet kunt zeggen wat je denkt! (maar denken we ook aan alle niet Bn 'ers die zijn gegaan door Zinloos geweld, die niet hebben geprovoceerd??)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:10

meh_ schreef:
Vandaag spreken 'we' onze afschuw uit over deze 'daad', morgen leggen we een bloemetje en volgende week zijn we het weer vergeten. Tot de volgende aan de beurt is.

Pim zijn we ook niet vergeten. De moorden op criminelen wel, als er weer eens eentje omgelegd wordt denk ik goedzo, ruimt lekker op. En ik ben notabene pacifistisch opgegroeid in de jaren 60/70 Bloos!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:11

Er is nog een misdaad verslaggever, John nogwat (weet zijn achternaam niet). Hij is ook al meerder keren bedreigd. Hij was laatst op tv, zijn computer was gestolen en de documenten zijn bij de verkeerde mensen terecht gekomen.

Zal hij de volgende zijn ?

Of misschien is het wel die Hirsi Aly Ajaan, die werd ook bedreigd.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:11

QHAhkbar schreef:
oke maar zo zijn ze niet allemaal denk daar om!!!! 1 op de 50 zijn zo maar niet iederreeeeeennnn!!!! Mijn Vriend doet ook niet zo en zijn hele familie ook niet dus please 1 marokkaan of "buitenlander"doet dit dan zijn niet gelijk alle buitenlanders slecht....

Ik kan je begrijpen, maar begrijp ook dat als je niet 1 maar 10 rotte appels tegen gekomen bent, dat je dan automatisch (uit 'zelfverdediging') denkt dat dan heel de mand rot is

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:13

Kusia schreef:
Ik kan je begrijpen, maar begrijp ook dat als je niet 1 maar 10 rotte appels tegen gekomen bent, dat je dan automatisch (uit 'zelfverdediging') denkt dat dan heel de mand rot is

Ja idd !

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:14

sorry moet zo gaan.. Bloos!

maar kan iemand even snel het verhaal samen vatten..? Bloos!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:14

ja tuurlijk, maar er zijn niet alleen maar slechte buitenlanders, ook gewone nederlanders, wie heeft pim vermoord dan? geen buitenlanders maar een gewone nederrlander

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:15

Net als iedereen, belachelijk. Als die gene die hem heeft vermoord echt een stoere kerel was geweest, had ie lekker moeten gaan discussieren over wat Theo allemaal zei. Maar iemand doodschieten en neersteken is ontzettend laf.
Ik geef niet gelijk alle allochtonen de schuld, maar ik denk wel dat veel mensen dat wel doen. Ergens kan ik ze ook wel gelijk geven. Ik ken genoeg allochtonen die wel 'normaal' zijn. Maar er zijn er ook genoeg die niet goed bij hun hoofd zijn, net als nederlanders trouwens..

QHAhkbar

ik ga grotendeels alleen met buitenlanders om, niet morakanen maar meeste koerden, maar al mijn vrienden/vriendinnnen zijn niet zo echt neit zijn vinden dit ook niet normaal hoor.

parouscha

meh_ schreef:

Precies .
En iemand durft meer zijn mening te geven , omdat je dan kan verwachten dat je over enkele dagen neergestoken/neergeschoten word Scheve mond

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:16

QHAhkbar schreef:
ja tuurlijk, maar er zijn niet alleen maar slechte buitenlanders, ook gewone nederlanders, wie heeft pim vermoord dan? geen buitenlanders maar een gewone nederrlander

Ik denk dat je nu een beetje doordraaft Haha!
Er wordt niet alleen over buitenlanders gepraat, maar over de moord op Theo van Gogh en hoe men daarover denkt. Of het nou een buitenlander is of niet, dit mag gewoon NIET in Nederland gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 02-11-04 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt