Mystica schreef:. Op dit moment ben ik voor rechtse politieke partijen en de doodstraf.
Daar zit het probleem.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smax schreef:Eerst Pim, nu Theowat is er aan de hand in Nederland???? Hoezo VRIJHEID VAN MENINGSUITING????? alweer een bewijs dat dat niet meer gaat. Het ga je goed Theo!!!!
Citaat:Hoezo VRIJHEID VAN MENINGSUITING
Malabarista schreef:Is misschien een beetje offtopic maar ik had laatst bij Netwerk of Nova, weet niet meer precies welk programma het was, een documentaire gezien over eerwraak. Toen dacht ik: "De oosterse en Westerse cultuur zullen nooit maar dan ook nooit hand in hand gaan op deze manier." Het is in die culturen een heldendaad als je je dochter vermoordt als ze seks heeft gehad ook al is ze verkracht. Als je dat niet doet word je zelf vermoord of verbannen uit je dorp. Als je er 27 jaar voor hebt gezeten krijg je een medaille. Eén van die mannen zei: "Ik heb zelf weleens vriendinnen enzo maar als mijn vrouw die in Turkije woont met een andere man zou gaan, ga ik erheen en vermoord ik haar. " Die denkwijze krijg je er niet uit geramd!
meh_ schreef:Vandaag spreken 'we' onze afschuw uit over deze 'daad', morgen leggen we een bloemetje en volgende week zijn we het weer vergeten. Tot de volgende aan de beurt is.
Het gaat goed hier :/
QHAhkbar schreef:oke maar zo zijn ze niet allemaal denk daar om!!!! 1 op de 50 zijn zo maar niet iederreeeeeennnn!!!! Mijn Vriend doet ook niet zo en zijn hele familie ook niet dus please 1 marokkaan of "buitenlander"doet dit dan zijn niet gelijk alle buitenlanders slecht....
meh_ schreef:Vandaag spreken 'we' onze afschuw uit over deze 'daad', morgen leggen we een bloemetje en volgende week zijn we het weer vergeten. Tot de volgende aan de beurt is.
Het gaat goed hier :/
QHAhkbar schreef:ja tuurlijk, maar er zijn niet alleen maar slechte buitenlanders, ook gewone nederlanders, wie heeft pim vermoord dan? geen buitenlanders maar een gewone nederrlander