chickey schreef:wat ik me nu pas afvraag he. Wie zijn die politieagenten die zeiden dat ze mee moest! Ben wel benieuwt naar hun verhaal + de situatie die zij aantroffen!
Een hysterische puber een een kalme en redelijke vader die een glad verhaal had. Als je de achtergrond niet kent lijkt het me ook heel makkelijk om de conclusie te trekken dan het meisje flink pubert en niet meewil op vakantie ofzo.
Ik blijf gewoon even vragen stellen om ons allen aan het denken te houden. Als Lotte zei dat ze stampij zou schoppen op het vliegveld (en Smurf had daar goede tips voor gegeven) zou dat dan niet succesvol geweest zijn? Op het vliegveld rondlopen met een huildende en hysterische tiener roept (mag ik hopen!) vragen op bij omstanders en medewerkers. Ik hoop dat mensen nog niet zo verhard zijn dat ze zich afkeren van zo'n situatie en niet even aan het meisje gaan vragen wat er aan de hand is.
Het is lastig uitsluiten zo, maar het is in mijn ogen steeds waarschijnlijker dat ze met de auto naar Frankrijk zijn. Ik hoop dat de Recherche dezelfde gedachtegang volgt en inmiddels zekerheid heeft over of ze op een vliegtuig gestapt is.
Ik ben eigenlijk bang dat Lotte ons over een paar dagen niet eens meer kàn vertellen dat ze daar weg wil. Uit een verslag over een 'Cursus Lichtwerker':
Citaat:
Door deze combinatie van rust, liefde en onderlinge saamhorigheid zijn wij als groep een eenheid (= familie) geworden. We zijn gedurende deze korte periode zo sterk naar elkaar toegegroeid, dat lief en leed intens met elkaar werd gedeeld. <...> Zelf heb ik iedere dag het gevoel gehad, dat ik "mijn ware familie" na zoveel eeuwen van omzwervingen en dwalingen eindelijk heb mogen ontmoeten.