Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:10

even koffie, peuk en diep ademhalen, dan bel ik ministerie van buza
sterkte Lachen /zucht/

Ann

Nathalie schreef:
Toen mijn vader terugbelde op Lotte's GSM nam haar vader op.

Dat is prima, nu heeft de politie een spoor om te traceren...

Cody

Toch zou ik nog wel het woord 'sekte' aanpassen.
Karin heeft hierboven een aantal suggesties gedaan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:11

Ik heb Bart gebeld, die kijkt zo ook even naar het bericht. Denk dat het wel handig is als hij volledig op de hoogte is van de inhoud voordat het de wereld in gaat, tenslotte wordt Bokt.nl erin genoemd.

Zal ik het bericht van Manon nog even snel bijslijpen (eindredactie)? Inhoudelijk vind ik het prima! Lachen

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:14

Ik weet niet of mijn eerdere berichtje gelezen is. Maar Peyte ligt nog bijna 600km onder Parijs. Als ze daar heen zouden gaan, lijkt het mij logischer dat ze via Bordeaux of Marseille hadden gevlogen.
Ik ben bang dat de optie Brazilië nog steeds openstaat Scheve mond

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:15

Kan het bericht van Manon al doorgestuurd worden of niet?

Manon 2

Karin, ik wilde je net pben of je dat wilde doen! Is tenslotte jouw werk en ik heb het even snel gedaan tussen een grote offerte over IT door, dus kan wel even geperfectioneerd worden.

Sypheron

Ik heb sekte al vervangen door groepering in het ene bericht en groep in het grote bericht. Verder zijn de taalfouten uit het grote bericht gehaald. De autocorrector deed het hier eerst niet omdat hij op een verkeerde taal stond Bloos.

Ben heel even wat frisse lucht halen, door dit hele gebeuren ben ik er nogal misselijk van geworden Scheve mond

obelix

Is er al een bericht bij de politie vandaan gekomen??

Karin

Lijkt me handig als in het persbericht ook de woonplaats van Lotte wordt genoemd. Achternaam zal ik achterwege laten.

Syph, ik stuur je zo de bijgewerkte versie toe voor op je server.
Laatst bijgewerkt door Karin op 04-06-04 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

obelix

Nathalie schreef:
Kan het bericht van Manon al doorgestuurd worden of niet?

Nee bart moet nog keuren..

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:16

Goed, ik moet nu echt weg. Ben al een half uur te laat!
Mocht ik nodig zijn dan weet Vera mij te bereiken.

Tot later, blijf zo doorgaan! OK dan!

Chronos

Je zit zo op CDG (vliegveld van Parijs) en het is nog een 10 uur rijden naar Madrid en daar vliegt Iberia volgens mij rechtstreek op Barzilië

Nathalie

Oké dan wachten we even..

luxx

lotte MOET ook een toeziend voogd hebben, weet iemand hoe uit te zoeken wie dat is?

Sjimmy

Ik had ook nog zitten puzzelen aan het bericht:

*bericht verwijderd, definitieve versie wordt aan gewerkt en wordt zodadelijk bekend gemaakt in het topic, het verwijderen is om te voorkomen dat straks meerdere versies naar buiten gebracht worden*

Kijk maar of er nog wat mee gebeurt.

Kyan01

Dat denk ik ook Jola. Maar sluit niets uit!
Waarom is ze in godsnaam zo eigenwijs geweest en is ze niet weggelopen... Kan me goed indenken dat ze bang is. Ze is ook nog jong Ach gut
Als ik iets kan betekenen hoor ik dat graag!

Maar jullie zijn al zo hard bezig..... waar bokt allemaal wel niet zijn best voor doet!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:17

luxx schreef:
lotte MOET ook een toeziend voogd hebben, weet iemand hoe uit te zoeken wie dat is?

Dit hoeft niet perse want ze heeft haar vader. Haar vader heeft altijd goed voor haar gezorgt dus dan is er geen toeziend voogd nodig.

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:18

Sypheron, bedankt dat je het voortouw hebt genomen voor het schrijven van dat persbericht, ik denk dat het inderdaad te lang is.

Maar toch OK dan!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:18

chickey schreef:
wat ik me nu pas afvraag he. Wie zijn die politieagenten die zeiden dat ze mee moest! Ben wel benieuwt naar hun verhaal + de situatie die zij aantroffen!

Een hysterische puber een een kalme en redelijke vader die een glad verhaal had. Als je de achtergrond niet kent lijkt het me ook heel makkelijk om de conclusie te trekken dan het meisje flink pubert en niet meewil op vakantie ofzo.

Ik blijf gewoon even vragen stellen om ons allen aan het denken te houden. Als Lotte zei dat ze stampij zou schoppen op het vliegveld (en Smurf had daar goede tips voor gegeven) zou dat dan niet succesvol geweest zijn? Op het vliegveld rondlopen met een huildende en hysterische tiener roept (mag ik hopen!) vragen op bij omstanders en medewerkers. Ik hoop dat mensen nog niet zo verhard zijn dat ze zich afkeren van zo'n situatie en niet even aan het meisje gaan vragen wat er aan de hand is.

Het is lastig uitsluiten zo, maar het is in mijn ogen steeds waarschijnlijker dat ze met de auto naar Frankrijk zijn. Ik hoop dat de Recherche dezelfde gedachtegang volgt en inmiddels zekerheid heeft over of ze op een vliegtuig gestapt is.

Ik ben eigenlijk bang dat Lotte ons over een paar dagen niet eens meer kàn vertellen dat ze daar weg wil. Uit een verslag over een 'Cursus Lichtwerker':

Citaat:
Door deze combinatie van rust, liefde en onderlinge saamhorigheid zijn wij als groep een eenheid (= familie) geworden. We zijn gedurende deze korte periode zo sterk naar elkaar toegegroeid, dat lief en leed intens met elkaar werd gedeeld. <...> Zelf heb ik iedere dag het gevoel gehad, dat ik "mijn ware familie" na zoveel eeuwen van omzwervingen en dwalingen eindelijk heb mogen ontmoeten.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:19

Ik hoop dat de berichten zo snel mogelijk verstuurd kunnen worden. Maar ik neem niet aan dat dit zomaar door iedereen in het wilde westen gestuurd kan worden?
Of is dit alleen maar goed als de berichten een paar keer aankomen?

Iemand een idee?

Anoniem

luxx schreef:

hoezo moet dat?

luxx

Nathalie"]
[quote="luxx schreef:

Dit hoeft niet perse want ze heeft haar vader. Haar vader heeft altijd goed voor haar gezorgt dus dan is er geen toeziend voogd nodig.
[/quote]
er is ALTIJD een toeziend voogd als één komt te overlijden, dat is de wet!

sjokkemeule

Ow oliebol, foon gaat over bij min. BuZa.... ow jacques rustig nu Lachen

Manon 2

Jac, leef je nog!!! Je bent super bezig! Ik hoop nog steeds dat Lotte zich ergens op Schiphol of in Parijs gewoon weet los te rukken en zich verstopt ofzo. Hoop dat ze ergens op internet kan.

We zijn goed bezig met z'n allen!