Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Sky_As schreef:Valt glitter onder verpakkingsmateriaal? Want dat heb ik ook echt liever niet.. Dan heb ik echtscheiding en heb dan ook een jong katje rond lopen en een peuter... Dus het zou fijn zijn als daar een beetje rekening mee gehouden wordt
Heb je geen stofzuiger dan ?
. Ik vind wat verpakken/inpakken betreft alles prima!
. Ik mis het hebben van een kat in huis echt. Maar we moeten eerst de badkamer opgeknapt hebben en ik denk dat ik daarna voor een jong volwassen herplaatser ga kijken.

Lavitabella schreef:Vraag voor KimW!
Jouw Santa is benieuwd of de informatie van het laatste SSS topic nog relevant is!
Nog steeds gek op Pokemon en Harry Potter bv?
Gek op bakken?
Zijn er nog absolute flops?
, boeken (heb er echt nog te veel die ik moet lezen), sinaasappel..
, thee (speciale smaakjes), iets voor de katten om mee te spelen, crea-bea spullen (geen stiften/stickers, daar heb ik al wel voldoende van), bookish accesoires, dieren verzamel objecten (beeldjes van bijv. Schleich of andere leuke beeldjes van vogels/wolven/paarden..) van alles vind ik eigenlijk wel leuk! Ook juist stukje creatieve vrijheid voor degene die mij heeft..
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.
Roosch schreef:Ahh. Beterschap!!
Glitters zijn hier ook niet zo een goed idee. Ik heb een kat die plastic vreet, zo heeft ie me al eens duizend euro gekost.
Maar goed als ik een cadeau krijg en het uitpak stuift ie er ook vandoor met cadeaupapier en al.
Wat de ander trouwens wel lekker vindt naast snoepjes is van die anti -haarbalpasta, die heb ik haar al een tijdje niet meer gevoerd bedenk ik me nu.
Binnenkort maar eens Duitsland in, ik koop tegenwoordig bij de DM ook valeriaandruppels en slaaplekkerthee en dat is toch zo relaxed.
gecombineerd met die schlaf und nerventhee en ik slaap als een roosje.
en kost geen hol.
marleen_88 schreef:Roosch schreef:Net als je denkt dat je alles onder controle hebt, moet er ook nog een hint. Verdulleme.
Stop er een roos in en jij bent klaar.![]()
Hint moet ik mij ook nog over buigen, cadeaus kopen gaat mij beter af.
Chester is ook zo'n plasticvreter, vreemde gewoonte.
Citaat:Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.
Liever niet te veel gekke dingen met inpakken, gewoon kadopapier is prima maar geen glitters of confetti etc, niet handig met de rotzooi en huisdieren.![]()
Hints mogen wel uitdagend zijn, hou wel van een goede hersenkraker!