Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:20

Oehhh ik hou me ook aanbevolen voor een fluffy kitten

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:24

Charaz schreef:
Sky_As schreef:
Valt glitter onder verpakkingsmateriaal? Want dat heb ik ook echt liever niet.. Dan heb ik echtscheiding en heb dan ook een jong katje rond lopen en een peuter... Dus het zou fijn zijn als daar een beetje rekening mee gehouden wordt :)

Heb je geen stofzuiger dan ?

Heb jij wel eens glitter in huis gehad?
Dat vind je 3 jaar later nog...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-26 19:25

Sky_As schreef:
Heb jij wel eens glitter in huis gehad?
Dat vind je 3 jaar later nog...

Ik moet van mijn vriend ook ver weg van de glitters blijven. Daar ben ik iets te vaak mee thuisgekomen. :')

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:29

Met een regelmatig knutselend meisje in huis ben ik wel wat glitters gewend :+ . Ik vind wat verpakken/inpakken betreft alles prima!
De hint mag best een beetje moeilijk zijn maar wil er wel zonder hulp uit kunnen komen.

Een kitten hoeft niet fluffy te zijn om hier welkom te zijn <3 . Ik mis het hebben van een kat in huis echt. Maar we moeten eerst de badkamer opgeknapt hebben en ik denk dat ik daarna voor een jong volwassen herplaatser ga kijken.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:30

Ik heb ooit met kerst een glitter legging aan gehad.....
Ik mag ook nooit geen glitter kleding meer kopen.
We waren ook nog bij vrienden wezen eten, die hebben het er nog over. Die vonden een jaar later nog glitter.

Toen ik zwanger was hadden ze ballonnen met van die glitters er in in de tuin gehangen voor mijn baby shower.
Het was 30 graden en de ballonnen knapten van de hitte.

Ons zoontje wordt 3 dit jaar, ik vind nog steeds glitter! Ik heb hoogzwanger mijn echte gras staan stofzuigen.....
Zodra mijn vriend het woord glitter hoort, word ik uit huis gezet denk ik.

We zijn ook op zoek naar een ander huis, dus zulke taferelen zit ik nu echt niet op te wachten... Heb al werk zat ;)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:33

Haha, ik heb me nooit beseft wat voor ding glitters in huis kunnen zijn

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-26 19:36

Met glitters knutselen op mijn werk, glitter hairspray met kerstdiner.
Mijn vriend ging de dag erna met een glitterkapsel naar zijn werk, ondanks douchen belandden ze toch bij hem. :=

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 20:43

Ik heb met secret santa weleens een pakket met mooie glitterconfetti en die kwam ik later nog weleens tegen met stofzuigen, de fijne glitters ontkom je met kinderen ook niet aan maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb gehad.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 20:44

Mijn antwoord op weekvraag 8 ontbrak ook nog; wij hebben 2 Britse kortharen, een aquarium en 4 paarden. Altijd leuk als er iets voor hen in het pakket zit :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 10:30

Sorry dat ik niet zo actief was, had een stevige griep te pakken. Ben vandaag voor het eerst van het bed naar de bank verplaatst dus zal proberen weer iets actiever te zijn :) shoppen gaat dus ook nog niet echt lekker, hopelijk kan ik snel de deur weer uit

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 14:19

Ahh. Beterschap!! :(:)

Glitters zijn hier ook niet zo een goed idee. Ik heb een kat die plastic vreet, zo heeft ie me al eens duizend euro gekost. :+

Maar goed als ik een cadeau krijg en het uitpak stuift ie er ook vandoor met cadeaupapier en al. :+

Wat de ander trouwens wel lekker vindt naast snoepjes is van die anti -haarbalpasta, die heb ik haar al een tijdje niet meer gevoerd bedenk ik me nu. :))

Binnenkort maar eens Duitsland in, ik koop tegenwoordig bij de DM ook valeriaandruppels en slaaplekkerthee en dat is toch zo relaxed. :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 14:20

Beterschap CastaMickey.

Hier ook zo'n kat ide plastic vreet, zo irritant.

Ik ben al flink op weg met mn cadeaus... nu nog hard over de hint nadenken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 14:22

Net als je denkt dat je alles onder controle hebt, moet er ook nog een hint. Verdulleme. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-26 14:36

Roosch schreef:
Net als je denkt dat je alles onder controle hebt, moet er ook nog een hint. Verdulleme. :+

Stop er een roos in en jij bent klaar. _O-

Hint moet ik mij ook nog over buigen, cadeaus kopen gaat mij beter af.
Chester is ook zo'n plasticvreter, vreemde gewoonte. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 14:39

Nee dat is te makkelijk, ik doe wel weer een kaartje met "de groeten van Roosch" erop. :D :D

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:07

Lavitabella schreef:
Vraag voor KimW!

Jouw Santa is benieuwd of de informatie van het laatste SSS topic nog relevant is!
Nog steeds gek op Pokemon en Harry Potter bv?
Gek op bakken?
Zijn er nog absolute flops?

Goede vragen!
Ik ben inderdaad nog steeds gek op Pokémon en Harry Potter. :))
Bakken vind ik leuk, gun ik mezelf alleen nog niet echt de tijd voor maar wil ik wel meer gaan doen.

Flops:
Gember :') , boeken (heb er echt nog te veel die ik moet lezen), sinaasappel..

Tops:
(Witte) chocolade <3 , thee (speciale smaakjes), iets voor de katten om mee te spelen, crea-bea spullen (geen stiften/stickers, daar heb ik al wel voldoende van), bookish accesoires, dieren verzamel objecten (beeldjes van bijv. Schleich of andere leuke beeldjes van vogels/wolven/paarden..) van alles vind ik eigenlijk wel leuk! Ook juist stukje creatieve vrijheid voor degene die mij heeft.. <<)
Laatst bijgewerkt door KimW op 27-02-26 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:09

Roosch schreef:
Nee dat is te makkelijk, ik doe wel weer een kaartje met "de groeten van Roosch" erop. :D :D

Goed idee, doe ik die ook *\o/* :D

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 19:39

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Liever niet te veel gekke dingen met inpakken, gewoon kadopapier is prima maar geen glitters of confetti etc, niet handig met de rotzooi en huisdieren. :+
Hints mogen wel uitdagend zijn, hou wel van een goede hersenkraker!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 20:32

Roosch schreef:
Ahh. Beterschap!! :(:)

Glitters zijn hier ook niet zo een goed idee. Ik heb een kat die plastic vreet, zo heeft ie me al eens duizend euro gekost. :+

Maar goed als ik een cadeau krijg en het uitpak stuift ie er ook vandoor met cadeaupapier en al. :+

Wat de ander trouwens wel lekker vindt naast snoepjes is van die anti -haarbalpasta, die heb ik haar al een tijdje niet meer gevoerd bedenk ik me nu. :))

Binnenkort maar eens Duitsland in, ik koop tegenwoordig bij de DM ook valeriaandruppels en slaaplekkerthee en dat is toch zo relaxed. :D

Werkt dat nou echt die valeriaandruppels? Ik heb zelf echt moeite met inslapen en ik ga toevallig volgende week vrijdag naar Duitsland. Anders ga ik het gewoon eens proberen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 20:42

Ja, echt een heel dikke aanrader. Ik heb gelijk nadat ik het mee naar huis genomen en uitgeprobeerd heb de familie gebeld of ze er nog een stuk of 4 mee wilden nemen. :') gecombineerd met die schlaf und nerventhee en ik slaap als een roosje. :)) en kost geen hol.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 20:59

Welk merk haal je altijd? Ik ga het eens proberen dan. En misschien die thee ook eens :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 21:12

marleen_88 schreef:
Roosch schreef:

Stop er een roos in en jij bent klaar. _O-

Hint moet ik mij ook nog over buigen, cadeaus kopen gaat mij beter af.
Chester is ook zo'n plasticvreter, vreemde gewoonte. :')

Nee joh niet als ze mij heeft. Dan ga ik denken Roos = Valentijn = hondenshow Charleroi en zitten we op die moeilijke trein. Je kunt in koeienletters op de doos je naam schrijven en dan nog ben ik te ver aan het doordenken. En ja dat is al een jaar gebeurd ja

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 21:15

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 21:22

Charaz schreef:
Roosch schreef:

Goed idee, doe ik die ook *\o/* :D

Zouden we dat allemaal doen? :')

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 21:25

Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Liever niet te veel gekke dingen met inpakken, gewoon kadopapier is prima maar geen glitters of confetti etc, niet handig met de rotzooi en huisdieren. :+
Hints mogen wel uitdagend zijn, hou wel van een goede hersenkraker!

Ik sluit me hierbij aan. Goede tip van de geen-glitters en zaagsel. Hooi mag wel, haha. Dat kan ik gelijk kwijt. Ik hou ook van puzzelen.

Jullie nog plannen voor het aankomende weekend?