Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:00

Ik zit nu even thuis. We moesten uit ons huisje in Epe. Dus heb alles naar huis gebracht etc.

Maar dan zit ik tegen die lege rattenkooi aan te kijken. -O-

Zal hem dit weekend wel gaan opruimen. Misschien is het dan minder naar.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:21

Techniek... Ik heb een koptelefoon op omdat ze de jaarafsluiting hebben op de school hiernaast. Wil ik lekker met mijn muziek meezingen, gaat de koptelefoon de hele tijd over op voice activitation (muziek uit en geluid van de omgeving doorlaten.)

Dat kan je uitzetten, maar dat moet met een app en de app die ik heb is uiteraard verouderd en nou ben ik het wel weer ongeveer zat.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:27

App updaten?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:37

Shadow0 schreef:
Techniek... Ik heb een koptelefoon op omdat ze de jaarafsluiting hebben op de school hiernaast. Wil ik lekker met mijn muziek meezingen, gaat de koptelefoon de hele tijd over op voice activitation (muziek uit en geluid van de omgeving doorlaten.)

Dat kan je uitzetten, maar dat moet met een app en de app die ik heb is uiteraard verouderd en nou ben ik het wel weer ongeveer zat.

Mijn koptelefoon is ook vervelend. Moest vanochtend software installeren op mijn werklaptop tegen omgevingsgeluid. Nu heb ik helemaal geen geluid meer via de koptelefoon _O- Bijzonder effectief dit

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:52

Ja, en daarna opnieuw connecten dus uitvinden hoe je dat ook alweer doet en daarvoor moet je dus blijkbaar de bluetooth uitschakelen op mijn laptop dus moet ik dat weer opzoeken.. dat werkte nog steeds niet dus ook nog de connectie met mijn telefoon apart verbreken om de connectie met mijn telefoon weer te kunnen maken... en ondertussen ben ik alweer 20 minuten bezig met iets waar ik eigenlijk 0 seconden de juiste tijdsinvestering vind. (Ik wil gewoon een koptelefoon die zich gedraagt als koptelefoon, verder helemaal niks.)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

Ik zit in de wachtkamer van de Tandarts, alleen er zit iemand achter mij denk een metertje of 3.

Maar ruik een walm of zweet op mij afkomen.. :r

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

Ai, dat is niet prettig.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:09

Urgent probleem op het werk en de softwareontwikkelaar van het systeem dat we gebruiken neemt gewoon niet op _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Mijn vader heeft een bankstel van 60 jaar oud,wel een paar keer opnieuw bekleed.Een groot stel 3 stoelen en bank en een tafel.En het zit heel goed.Er zijn zoveel foto’s van de familie op dat bankstel,echt een familie stuk.Het ging mijn vader vooral om het bankstel er is zelfs een overleg op een verjaardag geweest.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02

Dat gastjes in een grote audi het kennelijk geoorloofd vinden onze medewerkers te bedreigen als die met een grote auto voor hun werk 1 minuut op de rijbaan stil staan :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:52

Foaly schreef:
De kat die om 4 uur vannacht speciaal opstond en naar het kleedje liep waar haar broer lag te slapen om daar een haarbal neer te leggen. Want je wilt natuurlijk niet je eigen kleedje vies maken |o

En ze slapen allebei bij mij op bed, dus ik werd ook wakker doordat er ineens een kat naast me stond te kokhalzen.

Neem katten zeiden ze _O-

Liever dan op bed, toch? :')

Black_kelpie, ik probeer inderdaad voldoende in te nemen, maar ik ben makkelijk misselijk (deels natuurlijk door de hersenschudding), dus ik wil mijn maag niet teveel belasten.

Ik ben echt een emotioneel wrak nu, en dan mis ik mijn pony weer eens extra veel. Moest er al jankend om lachen daarstraks. Moet straks natuurlijk weer terug op het paard en vind dat eng, en ik zeg tegen mijn moeder dat ik nog liever op die duvel zou klimmen als dat nog kon. Jullie willen niet weten hoe vaak ik daar wel niet vanaf ben gekegeld :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

prompter schreef:
Dat gastjes in een grote audi het kennelijk geoorloofd vinden onze medewerkers te bedreigen als die met een grote auto voor hun werk 1 minuut op de rijbaan stil staan :n

Zo herkenbaar, ook BMW en Mercedes bestuurders. Onze mensen hebben gewoon vrijstelling om op bepaalde plekken te staan, maar stel je voor dat je daardoor 3 seconde later op je bestemming bent.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:19

Paarden die groeien of bespiering verliezen en je daardoor alle zadel weer moet vervangen. Echt wat een geld weer :Y) :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:31

Heb een nieuwe auto..
Maar er zijn een aantal symbolen die ik niet kan plaatsen in het dashboard en ook niet in de boekjes staan :+
Ook op internet word ik niks wijzer _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:32

Froukje_J schreef:
Heb een nieuwe auto..
Maar er zijn een aantal symbolen die ik niet kan plaatsen in het dashboard en ook niet in de boekjes staan :+
Ook op internet word ik niks wijzer _O-

Alle symbolen horen in de boekjes te staan. Maak eens een foto?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:40

Nyaleti schreef:
Ben het ook niet van plan.
Is het dan raar om terug te sturen van goh wat kunnen jullie bieden?
Eerst gesprek is al geweest dus ze kunnen wel een inschatting maken.
Of moet ik zelf met een aanbod komen? Liever niet eigenlijk want ik weet echt niet wat een passend salaris zou zijn. Loopt enorm uit een in deze functie.

Zij mogen met een voorstel komen. En als je dat te weinig vind kun je dat met een goede onderbouwing aan geven.
Er was wel een cao zei je? Kun je op basis daarvan niet een beetje een inschatting maken?
Als er wel duidelijk in welke schaal je komt dan valt er alleen te discussiëren over in welke trede je komt. Heb je al veel ervaring neem je geen genoegen met de 1e trede bijvoorbeeld

Ik weet dat wij ooit eens contact hebben gehad via pb over sollicitaties. Mocht je nog in dezelfde sector werkzaam zijn maag je me best een pb sturen en dan wil ik wel met je mee denken...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:14

prompter schreef:

Ik krijg daar hele donkere gedachten bij >;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:15

Is het al bijna weekend? Wát een dag weer -O-

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:18

Mijn dochter op de sloop toer is geweest. Ik ben vandaag dus nog bezig met een last deurtje te repareren. Heb ik gisteren in de houtlijm gezet. Maar nu moet de kiertjes nog opgevuld. Daarna moet ik m schuren en opnieuw verfen met white wash . Vervangen gaat niet kastje is onderdeel van haar bed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Berdien schreef:

Is het zo erg?

Maar ik ben er ook wel klaar mee, moet nog iets meer dan 45 min.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

Bellatrix schreef:
Berdien schreef:

Is het zo erg?

Maar ik ben er ook wel klaar mee, moet nog iets meer dan 45 min.

Jaloers, mijn dienst moet nog gaan beginnen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:28

Late dienst?
Dat is zo niet mijn ding. :n
Dagdienst, saai maar mijn ding. :=

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

Nyaleti schreef:
xxxmh schreef:
Ik erger me aan mezelf dat ik niet durf auto te rijden en daardoor ik echt een stukje vrijheid mis omdat ik best veel vrienden door heel nederland heb wonen pff...

Same.
Heb nu stress omdat ik straks op een druk punt met 4 banen links af moet :+ en de alternatieve route is afgesloten.
Ik vermijd zo veel door die stomme rijangst.
Nieuwe, grotere auto werkt wel. Mensen hebben toch meer respect voor me ofzo dan toen ik in dat koekblik reed.

Jij rijdt nog auto, ik helemaal niet en heb al 10 jaar mn rijbewijs en daarom is die stap zooooo groot om het weer te doen :(

office

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:52

Dat er van een vrouw verwacht wordt dat je glimlachend en behulpzaam door het leven gaat en alles wat je zegt met een suiker laagje bedekt.
Is dit dan die bevochten emancipatie ? :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56

@xxxmh
En weer een paar lessen nemen?