Maar dan zit ik tegen die lege rattenkooi aan te kijken.

Zal hem dit weekend wel gaan opruimen. Misschien is het dan minder naar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Techniek... Ik heb een koptelefoon op omdat ze de jaarafsluiting hebben op de school hiernaast. Wil ik lekker met mijn muziek meezingen, gaat de koptelefoon de hele tijd over op voice activitation (muziek uit en geluid van de omgeving doorlaten.)
Dat kan je uitzetten, maar dat moet met een app en de app die ik heb is uiteraard verouderd en nou ben ik het wel weer ongeveer zat.
Foaly schreef:De kat die om 4 uur vannacht speciaal opstond en naar het kleedje liep waar haar broer lag te slapen om daar een haarbal neer te leggen. Want je wilt natuurlijk niet je eigen kleedje vies maken![]()
En ze slapen allebei bij mij op bed, dus ik werd ook wakker doordat er ineens een kat naast me stond te kokhalzen.
Neem katten zeiden ze
prompter schreef:Dat gastjes in een grote audi het kennelijk geoorloofd vinden onze medewerkers te bedreigen als die met een grote auto voor hun werk 1 minuut op de rijbaan stil staan
Nyaleti schreef:Ben het ook niet van plan.
Is het dan raar om terug te sturen van goh wat kunnen jullie bieden?
Eerst gesprek is al geweest dus ze kunnen wel een inschatting maken.
Of moet ik zelf met een aanbod komen? Liever niet eigenlijk want ik weet echt niet wat een passend salaris zou zijn. Loopt enorm uit een in deze functie.
Nyaleti schreef:xxxmh schreef:Ik erger me aan mezelf dat ik niet durf auto te rijden en daardoor ik echt een stukje vrijheid mis omdat ik best veel vrienden door heel nederland heb wonen pff...
Same.
Heb nu stress omdat ik straks op een druk punt met 4 banen links af moeten de alternatieve route is afgesloten.
Ik vermijd zo veel door die stomme rijangst.
Nieuwe, grotere auto werkt wel. Mensen hebben toch meer respect voor me ofzo dan toen ik in dat koekblik reed.