Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik zou niet bezuinigen op isoleren. Het is een houten huisje en je gaat er jaar rond wonen, dat wordt gewoon heel erg koud en vochtig in de winter.
Vervelend dat je je toch geroepen voelt om je huidige huis te verlaten, succes met je nieuwe woning.
Goof schreef:Oh, dat is een ander verhaal ja. Dan heb ik je verkeerd begrepen denk ik.
Fijn als het al geïsoleerd is, dat scheelt dan weer.
BeFunny schreef:Ik ga ik kijken of ik voor de aannemer en zijn maat in het dierenbos (vakantiepark op steenworp 2 minuten lopen afstand)een huisje kan huren ten tijde van de verbouwing dan hoeven ze niet steeds heen en weer naar zuid Holland en terug.
Goof schreef:BeFunny schreef:Ik ga ik kijken of ik voor de aannemer en zijn maat in het dierenbos (vakantiepark op steenworp 2 minuten lopen afstand)een huisje kan huren ten tijde van de verbouwing dan hoeven ze niet steeds heen en weer naar zuid Holland en terug.
Zij zijn zelf akkoord gegaan met deze klus en deze afstand toch? Ze hebben ook de keuze om 'nee' te zeggen.
Ik zou van dit geld zorgen dat mijn piano (en eventuele andere spullen) in een goede opslag kunnen staan.
senna21 schreef:Sterkte met alle plotselinge drukte vanwege het verhuizen. Hopelijk pakt het goed uit. Wel het goede seizoen om in een vakantiehuisje te gaan wonen, ook al is het behelpen. Toi toi.
Ps. Kan de piano niet bij iemand een tijdje staan?