Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 13:01

Paard weer gewassen tegen de luizen , alles stinkt een uur in de wind. Wat een chemische troep is dat.
Nu staat ze de hele stal af te breken want ze is een buitenpaard en dat zal iedereen weten ook :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 13:05

Ik dacht de goede kant op te gaan met mijn onderrug,
tot ik vanmorgen bij de Mondhygiëniste in de stoel lag voor een halfuur en mijn rug dacht dikke vinger! -O-

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 13:09

Dochter heeft geen school meer een week na de kerstvakantie, en beide scholen wijzen met de vinger naar elkaar. Schiet lekker op zo.
Hoop dat bemoeienis van de gemeente en het samenwerkingsverband nog wat gaat oplossen maar de komende 2 weken komt er sowieso geen oplossing vanwege de vakantie.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 14:14

Positief: ondanks mijn honger geen chips, ijs of chocolade gekocht
Nadeel: Nu heb ik geen chips, ijs of chocolade :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 14:31

Klagen heeft geholpen. Blijkbaar is 1 directeur wel menselijk, gelukkig die van de nieuwe school, en heeft dochter toch een school. (Nieuwe school wilde nog meer info voor ze haar zouden aannemen, maar het voornemen was er al wel. Oude school wilde dat gewoon niet afwachten en hebben gewoon medegedeeld dat ze haar gingen uitschrijven)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 14:35

Bizar dat dat zomaar zo kan Wyoming, je zou toch denken er is een leerplicht, en dat scholen wel zouden meewerken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:06

Weer zo'n vervelende vrachtwagenchauffeur. Meerdere keren per week zit ik achter vrachtwagens die op 60km weg bij elke tegenligger stil gaan staan en sowieso maar 30 rijden. Het past makkelijk langs elkaar, is ook gewoon een middenstreep en hele dorp bestaat zowat uit bedrijven waar meerdere vrachtwagens komen en anders wel trekkers met aanhangers. En vaak zitten ze ook achter andere vrachtwagen eerst die wel gewoon doorrijdt, maar alsnog stil gaan staan telkens. Meestal zijn het buitenlandse kentekens.

Maar vandaag gewoon een NL kenteken van bedrijf wat ook werkelijk hier zit... Nadat ik al paar km erachter zat en er niet langskon, dus hele file achter die vrachtwagen, slaat die ook nog af naar weg naar ik ook heen moest, ging zowat nog langzamer rijden maar ook zo midden op de weg dat je er niet langs kan.
Echt als je nou niet kan rijden of je onzeker wordt, zorg dan dat je andere weggebruikers niet in de weg zit en bewust gaat tegenhouden. Want hij heeft me echt meerdere keren gezien en ook gehoord. Maar nee hoor, juist extra naar midden van de weg sturen ipv opzij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:06

Windows die gewoon zelf besluit maar te gaan updaten. Er is een reden dat ik 'updaten en afsluiten' niet aanklikte vanmorgen :7.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:57

Een algemene ergernis op schooldagen eigenlijk
Ons treinstation heeft bij het fietsenhok de indeling fietsenhok - brede stoep - straat
De stoep loopt af naar de straat met een klein gootje van andere tegels er tussen om de grens aan te geven. Geen stoeprand dus.
En het stuk straat waar je op uit komt vanaf het fietsenhok is net een T-splitsing
Nadat de trein is geweest is dat gewoon druk en sta ik vaak met de fiets, samen met zo'n 10 anderen te wachten tot ik de straat op kan. Tegelijk staan er ook vaak auto's te wachten op de straat tot ze af kunnen slaan. Als ik dat zie ga ik vaak bij zo'n wachtende auto staan zodat ik sneller de straat over kan steken (klinkt wat apart, maar kan veilig)
Hoe vaak het wel niet gebeurt dat de 2e auto in het rijtje geen geduld heeft en via de stoep, waar meerdere mensen met de fiets staan te wachten, in haalt om rechtdoor te kunnen rijden.. ik heb al meerdere keren gehad dat ik net het fietsenhok uit kwam zetten en bijna geramd werd door zo'n auto omdat ze besloten over de stoep door te schieten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:49

Ik had gisteren een kerstkaart aan m'n collega gegeven, die heeft niet eens dank je wel gezegd. Had er ook nog 2 voor mijn andere collega's zo neergelegd dat ze die wel moeten pakken en ook beide geen dank je wel van gehad.. Dat je geen kaart terugschrijft of geeft prima maar minimaal een dank je wel kan er toch wel vanaf?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:01

Al de hele dag knallende hoofdpijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:28

juval schreef:
bij twijfel niet doen dan. Hij kan op je overleden pony lijken, maar hij is nooit dezelfde.

mijn ergernis, kerststress... ben het overzicht een beetje kwijt wat planning en boodschappen etc betreft.

ooit zou ik graag eens niet geleefd willen worden :')

Heel simpel: niet meer aan meedoen. Geeft zoveel rust, ik spreek uit ervaring.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:37

Mijn eigen onhandigheid heeft weer eens van een nachtcrème een scrubcreme voor masochisten gemaakt -O- -O- overal glasAfbeelding

Gelukkig was het geen le mer oid :')

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:07

Erger me gaar aan appjes waarvan je niet weet hoe ze het bedoelen.

Weer wat benauwd vandaag, gelukkig nu 2 weken vakantie om even goed bij te komen *\o/*

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:10

Ik kan niet tegen lage frequentie tonen.
Dus, de airo op 21 gaat niet. Op 23 wel.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:15

fjordjes schreef:
Ik had gisteren een kerstkaart aan m'n collega gegeven, die heeft niet eens dank je wel gezegd. Had er ook nog 2 voor mijn andere collega's zo neergelegd dat ze die wel moeten pakken en ook beide geen dank je wel van gehad.. Dat je geen kaart terugschrijft of geeft prima maar minimaal een dank je wel kan er toch wel vanaf?

Jij geeft een kaart toch niet voor het bedankje?

Tuurlijk is het netjes, maar geen verplichting.

Zou het zelf best raar vinden als ik een kaart krijg maar er verplicht bedankt voor moet zeggen. Ik heb er toch niet om gevraagd.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 00:04

2!!! Lekker achterbanden van de auto... alsof december nog niet duur genoeg was

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 00:04

Vorig jaar 300 euro teveel betaald voor energie. Nu bijna 900,- bij betalen :wow:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 00:22

Daphne__ schreef:
Vorig jaar 300 euro teveel betaald voor energie. Nu bijna 900,- bij betalen :wow:

Wow.. dat is niet niks.... ook lekker nog zo in december wat al een dure maand is.

--

Ugh ik twijfel dus of ik ook buikgriepklachten heb of gewoon wat oververmoeid ben. Ik heb hier geen zin in.

Afspraken met mensen dit weekend afgezegd ik merk dat een vriendin dat wel lastig vond. Maar ik merk dat ik ook veel drukte even weinig kan hebben. Moet ook wel leuk blijven voor de ander als ik meega maar ben nu ook niet echt te genieten.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 00:49

Ja, er zijn leukere verrassingen := Ging er juist een beetje vanuit dat er nog een klein extraatje deze kant op zou komen :')

Weet dat we aardig wat gebruiken, heb bijv een heel groot verblijf met landschildpadden op zolder, die uv en warmtelampen zijn niet zuinig.. Maar, maandelijks betalen we ook al flink. Dus dit was wel even slikken. Toch maar truitjes gaan breien voor de schildpadden :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 01:02

Zere rug, zere voeten…

Hoe zou dat toch komen?
Afbeelding

20.000 stappen. Alleen na werk had ik er al 16.000 :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 02:53

3 Hyperactieve katten.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 05:30

Alweer midden in de nacht klaar wakker :x
Wat is dat toch |(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 06:20

Ik ook… Ga maar naar stal en vast rijden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 08:54

Dat mijn man steeds langer en harder gaat snurken.