Howrse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:06

Bij western zijn er ook gewoon 5 verschillende disciplines net als bij Engels. Elk type wedstrijd heeft 3 benodigde vaardigheden, het staat erbij welke. De eerste is de belangrijkste en telt het zwaarst mee. Daarna de tweede en daarna de derde. Aan de hand daarvan wordt bepaald welk paard wint.

Bij barrel racing bijvoorbeeld is snelheid het belangrijkst, daar is de moeilijkheidsgraad op gebaseerd. Daarna komt uithoudingsvermogen en daarna galop. Bij trail komt eerst dressuur, daarna draf en daarna springen.

Je kunt het beste kijken wat de 3 beste vaardigheden van jouw paard zijn. Dit kun je zien op het genetica tabblad, maar wordt ook aangegeven bij de trainingen. En dan kies je een soort wedstrijd uit die daar het beste bij past.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:36

Bedankt. Ik merk dat ik er een extra baan bij heb :D
Kan nu al niet meer elk paard elke dag doen.

Anthemis

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 10:38

Heeft er iemand nog een geblupte Paint hengst voor een dekking? :) Merrie heeft 22725 GP

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 13:04

Ik zie op de lijst van wedstrijden waarvan de resultaten nog niet bekend zijn een paard staan dat niet ken. Zou een dwalend paard zijn dat 1 april heet. Staat niet bij mijn eigen paarden dus ik kan het verder niet aanklikken dus niets mee doen.
Komt deze langs en heb je mazzel als hij een prijs wint of kan je er nog meer mee?

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 13:27

Anthemis schreef:
Heeft er iemand nog een geblupte Paint hengst voor een dekking? :) Merrie heeft 22725 GP

Ik heb net in de teamdekkingen mijn hengst een paar keer aangeboden, geblupt en gp van 22769 :)

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 23:54

Ginny135 schreef:
Anthemis schreef:

Ik heb net in de teamdekkingen mijn hengst een paar keer aangeboden, geblupt en gp van 22769 :)

Super, dankje!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 16:55

Ik begrijp iets niet van die actie met die Helse Menagerie. Ik had een nr 9 gemaakt en die vloog meteen weg. Kan hem nu nergens meer vinden, niet bij mijn paarden en niet bij de cadeaus die ik al had geregen. Waar kan dat ding zijn??

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 17:10

Martie schreef:
Ik begrijp iets niet van die actie met die Helse Menagerie. Ik had een nr 9 gemaakt en die vloog meteen weg. Kan hem nu nergens meer vinden, niet bij mijn paarden en niet bij de cadeaus die ik al had geregen. Waar kan dat ding zijn??

ik had het fout :o

Zie je hem nergens meer?

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 17:32

Ik zie hem niet op mijn lijst met eigen paarden en niet op de lijst met cadeaus die ik heb gekregen.
Hoop nu maar dat er vertraging in zit.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:34

Ik snap het doel niet die ik vandaag heb

‘Krijg een kleurenbonus voor een paard dat deze nog nooit eerder kreeg’
Wat bedoelen ze? Vacht van iris ofzo? Zilveren appel?

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:50

Nee dekje, peesbeschermers en oornetje van dezelfde kleur. Moet wel 2** tuig zijn.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:02

_chou schreef:
Nee dekje, peesbeschermers en oornetje van dezelfde kleur. Moet wel 2** tuig zijn.

Nou daar was ik nooit achtergekomen :+ Dankjewel! Het is gelukt

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Ik kom me hier ook melden sinds een paar dagen speel ik het spel om te kijken of het wat voor mijn 8 jarige dochter is om te doen. En zij is vandaag begonnen. We zijn nog zoekende. Maar dat zal de komende dagen vast goed komen..
Onze namen zijn : Serenta5 en Cyanna.