Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Het lijkt me persoonlijk niet verstandig om die tocht te maken. Het is nu noodzakelijk dat je bereikbaar blijft en niet het risico loopt plots van de radar te verdwijnen en misschien zelfs nog een dag langer weg te zijn. Dan zijn de problemen mogelijk weer groter. Het is even extra hard nu, maar verstandig zijn en niet impulsief is denk ik aangewezen.
poetser schreef:Mijn vriendin heeft zelf ook geen vervoer en nog eigen kinderen thuis, dus dat is ook geen optie.
Ik wil gewoon mijn kind even zien en als dat dit weekend niet lukt dan duurt het nog 3 weken voor het wel kan... Is het impulsief en ondoordacht? Ja misschien wel, slim? Nee waarschijnlijk niet, maar de problemen hier worden er niet groter van. Ze kennen de situatie en als ik naar mijn zoon wil dan mag ik een paar dagen wegblijven. Ik moet het alleen laten weten.
Reisbus is ook niet haalbaar, omdat ik momenteel nog steeds zonder inkomen zit. Ik kan hier in Nederland dus geen bus nemen, anders was er geen probleem geweest.
Echwel schreef:Even een oprechte vraag
Je hebt je paspoort en je Nederlandse uitkering
Blijf je dan in Nederland
Anders verlies je je uitkering en zit je weer in de penarie