Flying_Angel schreef:Pff zo onmenselijk dan hètoen onze kat ingeslapen moest worden, kregen we gewoon later een rekening opgestuurd.
Jaa hier ook van de hond... Het is idd heel raar, maar snap ook dat sommige dierenartsen het wel zo doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Ik weet dat dit erbij hoort.
Maar ik ben dus bij de da om mijn katten te enten.
Zijn er 2 mensen voor mij die dus blijkbaar hun hond moesten in laten slapen.
Komen de kamer uit met alleen de riem. Helemaal huilen.
De tranen in mijn ogen. Mijn hart breekt mee.
Om vervolgens naar de balie te lopen om 187€ af te rekenen.
Ik vind dat altijd zo ontzettend cru.
Dat kan ook. Ik liep zelf naar de balie om af te rekenen voor het inslapen van mijn kat (na bloed prikken en infuus ed, acuut nierfalen dus einde verhaal). Maar ze zeiden dat ze de rekening later zouden sturen. Ik wilde dat zelf niet maar meteen betalen, kreeg idd later nog een rouwkaartje per post.. (waar normaal de rekening bij had gezeten vermoed ik?)
Maar idd, ik stond net daarvoor nog te janken om mijn kat, om vervolgens af te rekenen..
Wat een verdriet. En dan dat koele afrekenen.
Ik zou willen dat dat op een andere manier kon.
Roosch schreef:Ik heb nu al buikpijn bij het idee dat het ooit zover moet zijn..
Ghostattack schreef:Roosch schreef:Ik heb nu al buikpijn bij het idee dat het ooit zover moet zijn..
Ik kan mezelf ook echt misselijk maken bij het idee, ik liet mijn kat op zondagmiddag achter bij de DA met relatief goede hoop dat ze vooruit zou gaan. Maandagochtend werd ik gebeld dat ik direct moest komen omdat het echt niet goed ging. Ik heb volledig in paniek mn vader opgehaald van zn werk (die werkt hier 2km verderop), ik stond hyperventilerend daar in de zaak. Zn collega's zullen wel gedacht hebbenZelfs mijn moeder is naar de DA komen racen.
Maar het moment zelf was ik verbazingwekkend "rustig", geen idee waarom. Toch blijft het een traumatische ervaring. We hebben nog een oude opa van 21 in huis lopen en met die leeftijd weet je dat het eraan komt, maar het idee van dit nogmaals meemaken.. Bah, nee.
Ik was overigens ook grof geld kwijt, maar ik kwam eigenlijk niet voor inslapen.. Ik ben er heel open over, maar alle onderzoeken, opname, inslapen en crematie + urn bij elkaar hebben me €1450 gekost...
Hutcherson schreef:Wat ik vooral in jouw berichten lees is dat jij je dochter in staat stelt om dit gedrag te vertonen. Geld meegegeven zodat ze naar buitenland kon (terwijl je wss al van tevoren een idee had of dit avontuur wat zou worden?), dochter kan een feestje geven (vast niet door eigen geld, neem ik aan), verder is ze maandelijks van jou financieel afhankelijk, voelt niet de noodzaak om te gaan werken (want ruzie vriendin en voelt zich niet zo fijn en moeders betaald toch wel), verwacht wss om terug te komen bij jou. Jij bent haar vangnet. Soms is houden van ook loslaten en zelf op haar bek laten gaan ondanks dat ze wss heel hard zal gaan. Kost deze situatie je niet bijna je leven zo? Je geluk, je motivatie, je sanity?
Merlen schreef:Ik heb ook altijf direct moeten betalen na het inslapen van mijn katten en honden.
Maar jemig, wat een prijzen lees ik hier op Bokt.Hier varieerde dit van 35 tot 45€.