Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Weet iemand hier hoeveel je aan km vergoeding mag rekenen bij extra zorgkosten?
Ik zie 0,23 maar hoor ook andere berichten. Die 0,23 is wel heel erg weinig met alle gestegen prijzen, ik dacht dat het eerder 0,27 was?
Gnome schreef:purny schreef:Ja maar er wordt maar 1 keer heffingskorting toegepast.
Vorig jaar ook op het kantoor geweest en ze zeiden niet dat daar bij zowel mijn werk als het uwv een fout lag.
Meestal zit het er bij 2 inkomens in dat ze los van elkaar in de eerste schijf vallen. Daar dragen ze dan ook belasting over af. Maar bij elkaar vallen ze ook deels in de 2e schijf en dan betaal je dus bij elkaar gekomen te weinig belasting. Maar dan zou je even moeten kijken of dat bij jou klopt.
Gnome schreef:Maar wat is je totale bruto inkomen? Dus van alle inkomens bij elkaar? Mag ook via pb hoor. Maar als je boven de 38000 uit komt in totaal met meerdere inkomens, ben je eigenlijk altijd de sjaak met bijbetalen.
cissy schreef:Weet iemand hier hoeveel je aan km vergoeding mag rekenen bij extra zorgkosten?
Ik zie 0,23 maar hoor ook andere berichten. Die 0,23 is wel heel erg weinig met alle gestegen prijzen, ik dacht dat het eerder 0,27 was?

Ik dacht ik ga het eens proberen..
Maar wij hebben dan ook geen bijzondere dingen oid dus ik kan in principe alles zo doordrukken wat voor ingevuld staat.