Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Heb ik al gedaan.
Maar oom leeft nog met sinds in het verzorgingshuis hij er veel beter eruit ziet en opgewekter is.
Enige waar ik rekening mee moet houden dat de kans bestaat dat als hij overlijdt huis uit moet. En dat moet ik gemeente technisch uitzoeken.
Maar misschien is over een paar jaar de woningmarkt compleet anders (of hetzelfde).
Gaat mij erom huis opknappen en niet onbewoond leeg laten staan. Met dat er een sociale huurwoning vrij kan zijn voor tijd de die het is.
nevica schreef:Leuk Zebrastreep!Je gaat dan dus voor het eerst uit huis begrijp ik? En in welke fase zit je nu, zijn ze jouw papieren aan het controleren oid?
juval schreef:zebra, wanneer hoor je of je de woning krijgt? mijn duimen draaien voor je!
Femke, succes, je zoekt in mijn regio. Ik sta ook nog ingeschreven bij woningnet en woongaard. Geen idee hoe hoog, want geen verhuisplannen. Maar meer als zekerheid voor het geval dat.
Bellatrix schreef:Waar sta je hoog Femke?
Zebrastreep schreef:nevica schreef:Leuk Zebrastreep!Je gaat dan dus voor het eerst uit huis begrijp ik? En in welke fase zit je nu, zijn ze jouw papieren aan het controleren oid?
Ik was een aantal jaar geleden al uit huis. Ik woonde toen bij een vriend in. Maar hij had de boel nogal belazerd. Daardoor voelde ik mij niet echt veilig meer in dat huis, dus noodgedwongen terug gegaan.
Dit wordt dan echt mijn eerste eigen plekje![]()
Ik zit nu nog in de fase bezichtigen. De huidige bewoner was net een paar dagen weg.... morgen neemt hij/zij contact met mij op om te plannen wanneer ik kan komen kijken.
Beetje een gekke constructie, maar de verhuurder kan natuurlijk niet zomaar zeggen als er nog iemand woont dat je zomaar even langs kunt komen. Ik probeer begin volgende week te plannen. We zijn nog achter een foutje van mijzelf gekomen ten aanzien van de inkomstenbelasting. Dus dat moet nog even snel geregeld worden.