Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 08:27

Mijn ergernis van deze week opgelost; auto weer gerepareerd :D Samen met m'n pa de nieuwe uitlaat eronder gezet, dus nu weer veilig op pad <3
Afbeelding

Dit jaar nog maar eens kijken of we een spoilertje erop kunnen zetten. Stukje bij beetje knappen we de auto op :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:44

M’n haar zat goed en had een paar leuke selfies kunnen maken met mijn nieuwe action lamp :Y) had eigenlijk weinig leuke foto’s, toch weer eens leuk! En ik heb mijn 10.000 stappen doel gehaald op een vrije dag met dit schijtweer :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:52

Douche plafond zo goed als mogelijk schoongemaakt zonder op een trap te staan.

Niet helemaal schoon, maar wel een stuk schoner.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 23:20

Ik zag gisteravond dat Sarah Millican naar NL komt in 2025.
Er waren heeeeeel weinig tickets over en kon continue geen stoelen reserveren op ticketmaster en had de hoop eigenlijk al opgegeven.... maar na 45 minuten proberen is het toch gelukt en ik ben zo happy! *\o/*

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 23:42

TheNovelist schreef:
Ik zag gisteravond dat Sarah Millican naar NL komt in 2025.
Er waren heeeeeel weinig tickets over en kon continue geen stoelen reserveren op ticketmaster en had de hoop eigenlijk al opgegeven.... maar na 45 minuten proberen is het toch gelukt en ik ben zo happy! *\o/*

Ze is geweldig!

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 01:56

Een ontzettend oud nummer terug gevonden. Pfff, 9 jaar later, altijd in het achterste deel van m'n hoofd, gevonden hoor. Was het het waard; mwa. :+ : https://www.youtube.com/watch?v=dJxeT1O ... lska-Topic (nieuwe versie.)
Blij het eindelijk gevonden te hebben. Ik word oud. :evaw:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 20:25

Met m'n nieuwe maatje naar mijn ouders gelopen vanaf stal. Geen wereldwandeling, maar voor mij persoonlijk wel weer even een overwinning. En pony heeft gelijk een appel en een banaan gescoord van mn moeder :Y)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 20:36

dat ik eindelijk mijn beide jeansbroeken heb ingekort.
de broekspijpen hoeven nu niet meer omgeslagen te worden, joepie.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 21:20

Heerlijke zondag. :D Vanmorgen gesport, vanmiddag met m'n hond in het bos gewandeld en daarstraks pannekoeken gebakken voor/met oma. <3

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 01:03

Vakantie geboekt en net thuis van een heerlijk concert van flemming .

Ange1a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 07:48

Gisteravond heerlijk uiteten geweest met de familie. :Y)
Ter ere van mijn overleden vader die afgelopen week 65 geworden zou zijn.

Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:01

Gedouchet, boodschappen gedaan, avondeten alvast voorbereid, eerste lading vaat in de vaatwasser, al met al een productieve ochtend!
Straks lekker met mijn vriendin een rondje kringlopen doen en vanavond nog even sporten, dan heb ik mijn vrije dag goed benut

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:04

Al maandenlang aan het tobben met mijn gezondheid en ik moet meer gaan doen met positieve gedachten en dankbaarheid. Ik zag net dit topic dus wellicht is dit wat voor me om regelmatig na te denken over waar ik blij mee ben. :o

Ik ben vandaag blij met dat het huis goed opgeruimd is. :j

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:13

Gisteren met paard meegedaan aan een puzzelrit op de veluwe, super leuke rit, mooie omgeving en fantastische galoppaden. Ik geloof niet dat mijn paard eerder zulke lange stukken heeft kunnen galopperen. En om de dag helemaal top te maken, liep hij zonder enige twijfel of gemekker zo de trailer op. En dan blijkt 's avonds ook nog dat we exact de gevraagde tijd hebben gereden en dus 'gewonnen' hebben. Zo cool!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 16:45

Mijn toekomstplannen worden steeds duidelijker en concreter en ik denk ook zeker dat deze haalbaar zijn. Nu nog een stappenplan nader uitwerken en stap voor stap naar mijn doelen toe werken.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 17:03

Ange1a schreef:
Gisteravond heerlijk uiteten geweest met de familie. :Y)
Ter ere van mijn overleden vader die afgelopen week 65 geworden zou zijn.

[ [url=m/awl45T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er gezellig uit! Maar... wil ook iedereen zo met zijn gezicht op Bokt staan? Zou er zelf niet blij van worden als een familielid van mij dit zo deelt :o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:52

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:27

Celebi schreef:
Al maandenlang aan het tobben met mijn gezondheid en ik moet meer gaan doen met positieve gedachten en dankbaarheid. Ik zag net dit topic dus wellicht is dit wat voor me om regelmatig na te denken over waar ik blij mee ben. :o

Ik ben vandaag blij met dat het huis goed opgeruimd is. :j

Dankbaar: je hebt dit topic gevonden.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:34

Celebi, dat herken ik en daarom ben ik inderdaad ook aangesloten hier. Ik ben van nature kennelijk negatief ingesteld en het kost best moeite om elke dag iets te bedenken / herinneren waar ik blij van werd :o hoe klein ook.

Voor vandaag ben ik blij dat we een goede intake hebben gehad bij de psycholoog voor onze oudste zoon. Het gesprek was prettig, zij had hem al goed in de smiezen en hij heeft voor haar een mooie ‘hoe teken ik een formule 1 auto’ getekend :D

En ook nog steeds heel blij met hoe goed de beide jongens het deden bij de skiles vorige week <3 ze glommen helemaal wanneer we ze kwamen halen. Heerlijk!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:44

@Indy_Mouse_9 dat heb ik dus ook snel dat ik doorsla in het negatieve. Het voordeel is dat ik heel goed situaties kan overzien en problemen weet te voorkomen, maar de minder leuke kant ervan is dat ik teveel gefocust ben op de dingen die ik niet heb en de dingen die misschien mis gaan. Hopelijk gaat dat langzaam beter. Het herkennen en erkennen is de belangrijkste stap toch? :j

Nog maar eentje dan voor de positiviteit: ik ben blij dat ik vandaag mijn avondeten én taart heb kunnen eten zonder er ziek van te worden. Momenteel is dat echt een win.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:47

Officieel alles uit semester 1 gehaald! *\o/* Ik had maar 1 herkansing nodig terwijl ik tijdens dit semester ook nog bezig was met 2 vakken om mijn propedeuse te halen. :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 22:49

Gefeliciteerd! Dat is een mooi resultaat en eentje om te vieren. *\o/*

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 23:34

Ik heb vanavond een (min of meer) betaalbaar kaartje kunnen kopen voor John Mayer in de Ziggodome *\o/* Ik dacht eerst dat mijn betaling via ticketswap mislukt was, maar toen ik na een uur in mijn mail keek, bleek dat het wel gelukt was. Ben zo blij nu **\O/**

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 00:17

Blij omdat ik heel lekker gereden heb vanavond. Ging alweer een stuk beter dan vorige week.

En ook blij omdat de borstels die ik heb gekocht echt fijn zijn. De rosborstel en zachte borstel hebben vouwrandjes waardoor ze heel fijn om de curve van het lichaam vouwen. De rosborstel haalt alles goed los maar het blijft niet in de borstel plakken (valt in plaats daarvan in plukken op de grond) waardoor ik hem niet steeds leeg hoef te plukken. En paardlief vind de hoofdborstel niet enkel een fijne hoofdmassage, zijn voorhoofd is ook lang niet zo schoon geweest. Hij heeft cushings en hoewel zijn lichaam goed blijft nu met medicatie en scheren, heeft hij een enorme bos voorpluk en daaronder erg fluffy haar wat echt stof verzameld totdat het grijs ziet. Ik pak hem altijd mee en het is ook echt lastig schoon te krijgen. Maar vandaag na een grondige hoofdmasage waarbij hij tegen me aan ging slapen is hij weer mooi vosbruin en shiny :D .
Afbeelding
Ik ben heel goed in foto's van slechte hoeken die alle proporties verknallen. Of zoals nu dat het gewoon een zwevend hoofd lijkt.
Afbeelding
Borstels waren niet eens heel duur ofzo, dus geen idee of ik het getroffen heb of dat de borstels die standaard op de manege liggen gewoon niet zo fijn zijn. Maar het maakt ook niet uit. Ik ben blij met mijn nieuwe borstels ongeacht :) .

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 01:13

Afbeelding
Afbeelding
Deze knappe dame. <3