Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Ineke2 schreef:Wat zei je? Kan wel merken waar het pestgedrag vandaan komt?!
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.
Ik wilde het gewoon netjes het gesprek aan gaan maar na zo’n opmerking ben ik gewoon weggelopen. Eerst mijn zoon maar weer rustig krijgen en horen wat er gebeurt was.
Uiteindelijk bleken het idd gewoon pestkoppen, ze hadden eerst zijn huis dat hij aan het bouwen was gesloopt, daar had hij wat van gezegd en toen zijn ze hem gaan uitschelden. Die ouders zaten er overigens gewoon bijna naast toen ik hun zoon dus van die van mij aftrok. Maar dat ze het dus goedkeurde dat hun zoon dat deed, zegt genoeg over hun.
fohadie schreef:Zebrastreep schreef:Morgen proberen 4 concertkaarten te scoren , totaal prijs schrok ik wel even van 735 euro![]()
Ik krijg het terug hoor van iedereen , maar moet het wel even voorschieten.
Wow, welk concert is dat?
rien10 schreef:wyoming schreef:Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.
Ik wilde het gewoon netjes het gesprek aan gaan maar na zo’n opmerking ben ik gewoon weggelopen. Eerst mijn zoon maar weer rustig krijgen en horen wat er gebeurt was.
Uiteindelijk bleken het idd gewoon pestkoppen, ze hadden eerst zijn huis dat hij aan het bouwen was gesloopt, daar had hij wat van gezegd en toen zijn ze hem gaan uitschelden. Die ouders zaten er overigens gewoon bijna naast toen ik hun zoon dus van die van mij aftrok. Maar dat ze het dus goedkeurde dat hun zoon dat deed, zegt genoeg over hun.
Zebrastreep schreef:M'n pa zit ook al klaar voor de presale. We gaan deze keer voor gewone tickets, vorig jaar al golden circle gedaan in de ArenA, dus iets minder stress dit kaar maar alsnog maar hopen dat het lukt.fohadie schreef:Bruce springsteen , we zijn dit jaar ook al geweest maar mijn vader krijgt erg last van FOMO als hij er niet bij kan zijnWow, welk concert is dat?en dit keer wil hij wel Golden cirkel kaarten , en die zijn prijzig en lastig te krijgen.
De vorige keer is het mij niet gelukt om voor Nederland kaarten te krijgen. Ik had ze in eerste instantie wel en toen vloog de site eruit en werd ik achteraan in de rij gezet.
Maar goed nu heb ik presale verkoop dus misschien iets meer kans dat het goed gaat komen.
Cambionn schreef:Zebrastreep schreef:
Waren er toen rond trouwens rond 14:00 de dag zelf daar en hadden nummer 360~363. Max man of 5 voor ons in de zaal, dus als je de tickets hebt zou ik niet dagen van te voren gaan zoals sommigen of je moet per se écht vooraan willen. Maar beetje optijd kan geen kwaad.
Zebrastreep schreef:Wij wouden eigenlijk zitplekken deze keer maar die zijn er niet in Nijmwegen. Vorige keer ging die gast echt 3 uur zonder pauze door alsof hij nog in z'n 20ere jaren is, maar wij voelden ons in de 70 achterafvorige keer hadden we zitplekken in Düsseldorf dus minder stress voor een plekje.
Zebrastreep schreef:De nummers komen vanuit de fans, maar wordt in NL naar mijn weten altijd wel gedaan en erkent. Of iig dat zij m'n pa, want vorig jaar was mijn eerste keer. Je moet wel elk paar uur komen melden om je nummer te houden, maar daar tussen mag je weg en doen wat je wil. Vorig jaar gingen eerst de mensen op nummer op volgorde van nummers naar binnen, daarna de rest golden circle, en daarna de gewone tickets. In princiepe is het, buiten de fysieke scheiding normaal en golden circle, een free for all. Maar de meeste Springsteen fans zijn erg net en laten mensen met hoge nummers terug naar voren als die ff naar toilet gaan of een drankje halen.Maar fijn om te weten dat ze werken met nummer! Dat betekend in ieder geval dat je tussendoor gerust even uit de rij kunt lopen.
Zebrastreep schreef:Ik kan Lady Gaga als artiest erg waarderen, maar dit vind ik dus echt niet kunnenAan de andere kant hoelang we toen wel niet op Lady Gaga gewacht hebben. Zij komt standaard 2 uur te laat. Was niet echt een pretje in een heel warm gelredome. Maar was het wel waard!
Zebrastreep schreef:Oef dat is echt balen. Ik wist wel dat het 9:00 was. Ik durf enkel geen bericht te sturen naar m'n pa om te vragen hoe het gaat. Ben bang dat ik hem lastig val net wanneer het zijn beurt is en hij hem dan mist door mijOh eerste update al.... Sinds wanneer doen we kaartverkopen om 9 uur? Ik weet niet beter dat het vrijwel altijd 10 uur is. Ik ben dus te laat...
Mijn moeder kwam naar boven , ik wou net naar beneden gaan om alles klaar te zetten.
Nou ja ik blijf voor de zekerheid maar even ingelogd en we gaan het zien.
27000 man voor mij , ik schuif wel plekken op