Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 00:15

Het lijkt ook de komende tijd geen dag droog te blijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 00:20

Morgen proberen 4 concertkaarten te scoren , totaal prijs schrok ik wel even van 735 euro -O-

Ik krijg het terug hoor van iedereen , maar moet het wel even voorschieten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 00:27

imaudy schreef:
Het lijkt ook de komende tijd geen dag droog te blijven.

Nee en echt flinke hoeveelheden nog pff.
We hebben wel een goede bak, dus wat dat betreft niet heel veel te klagen, maar het is wel weer even genoeg geweest hoor.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 00:33

Zebrastreep schreef:
Morgen proberen 4 concertkaarten te scoren , totaal prijs schrok ik wel even van 735 euro -O-

Wow, welk concert is dat?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 01:07

Grrr. Plus heeft een nieuwe spaaractie waarbij je voor tegoedbonnen kan sparen. Allemaal al onduidelijk maar toch een bon gekocht voor de Blokker.
Product is eindelijk eens op voorraad dus wil net afrekenen, is de Plus bon geen optie? En via FB of een mailtje sturen kan niet.

Erger me hier even heel erg aan want vanmiddag een bestelling kapot binnen genomen dus ook weer gedoe om te bellen etc. En vanmiddag eind gereden om naar een winkel te gaan waar uiteindelijk het product niet op voorraad bleek en dus alsnog online moest bestellen.
Vet irritant is het gewoon :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 01:24

wyoming schreef:
Ineke2 schreef:
Wat zei je? Kan wel merken waar het pestgedrag vandaan komt?!
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.

Ik wilde het gewoon netjes het gesprek aan gaan maar na zo’n opmerking ben ik gewoon weggelopen. Eerst mijn zoon maar weer rustig krijgen en horen wat er gebeurt was.
Uiteindelijk bleken het idd gewoon pestkoppen, ze hadden eerst zijn huis dat hij aan het bouwen was gesloopt, daar had hij wat van gezegd en toen zijn ze hem gaan uitschelden. Die ouders zaten er overigens gewoon bijna naast toen ik hun zoon dus van die van mij aftrok. Maar dat ze het dus goedkeurde dat hun zoon dat deed, zegt genoeg over hun.

Nou, van mij mogen kinderen er op los meppen in zo’n situatie. Mijn zoon werd gepest. Langdurig. Toen heeft hij een van de pesters een paar rake jetsers op z’n Toet gegeven. Nooit meer last gehad.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 02:00

fohadie schreef:
Zebrastreep schreef:

Bruce springsteen , we zijn dit jaar ook al geweest maar mijn vader krijgt erg last van FOMO als hij er niet bij kan zijn :') en dit keer wil hij wel Golden cirkel kaarten , en die zijn prijzig en lastig te krijgen.

De vorige keer is het mij niet gelukt om voor Nederland kaarten te krijgen. Ik had ze in eerste instantie wel en toen vloog de site eruit en werd ik achteraan in de rij gezet.

Maar goed nu heb ik presale verkoop dus misschien iets meer kans dat het goed gaat komen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 08:39

rien10 schreef:
wyoming schreef:
Wat een stelletje zeg… Tuurlijk mag je zoon niet slaan. Pesten mag echter ook niet, laat hem gewoon met rust. Er vast aan voorafgegaan dat hij toch heeft laten merken dat hij het niet leuk vindt wat dat groepje van 4 aan het doen is.

Ik wilde het gewoon netjes het gesprek aan gaan maar na zo’n opmerking ben ik gewoon weggelopen. Eerst mijn zoon maar weer rustig krijgen en horen wat er gebeurt was.
Uiteindelijk bleken het idd gewoon pestkoppen, ze hadden eerst zijn huis dat hij aan het bouwen was gesloopt, daar had hij wat van gezegd en toen zijn ze hem gaan uitschelden. Die ouders zaten er overigens gewoon bijna naast toen ik hun zoon dus van die van mij aftrok. Maar dat ze het dus goedkeurde dat hun zoon dat deed, zegt genoeg over hun.

Nou, van mij mogen kinderen er op los meppen in zo’n situatie. Mijn zoon werd gepest. Langdurig. Toen heeft hij een van de pesters een paar rake jetsers op z’n Toet gegeven. Nooit meer last gehad.[/quote]

Rien helemaal mee eens!
Ik lag altijd met de juffen en meesters overhoop daarover dat als ze geslagen zouden worden dat ze van mij terug mogen slaan.
Ze wilden dat de kinderen naar hun toe zouden gaan waarop ik dan zei dat zij er later ook niet zijn als ze geslagen worden.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 08:45

Zebrastreep schreef:
fohadie schreef:
Bruce springsteen , we zijn dit jaar ook al geweest maar mijn vader krijgt erg last van FOMO als hij er niet bij kan zijn :') en dit keer wil hij wel Golden cirkel kaarten , en die zijn prijzig en lastig te krijgen.

De vorige keer is het mij niet gelukt om voor Nederland kaarten te krijgen. Ik had ze in eerste instantie wel en toen vloog de site eruit en werd ik achteraan in de rij gezet.

Maar goed nu heb ik presale verkoop dus misschien iets meer kans dat het goed gaat komen.
M'n pa zit ook al klaar voor de presale. We gaan deze keer voor gewone tickets, vorig jaar al golden circle gedaan in de ArenA, dus iets minder stress dit kaar maar alsnog maar hopen dat het lukt.

Waren er toen rond trouwens rond 14:00 de dag zelf daar en hadden nummer 360~363. Max man of 5 voor ons in de zaal, dus als je de tickets hebt zou ik niet dagen van te voren gaan zoals sommigen of je moet per se écht vooraan willen. Maar beetje optijd kan geen kwaad ;).

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 09:09

Ik sluit me aan bij Cambionn en Zebrastreep.. maar de ergernis over ticketmaster komt straks.. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 09:11

Mensen in de bus in het gangpad blijven staan terwijl er genoeg zitplekken zijn, ze staan continu in de weg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 09:22

Ik ben niet meer ziek maar ook niet helemaal beter.

Heb je precies niks aan. Maar het huishouden roept. :O

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 09:40

Cambionn schreef:
Zebrastreep schreef:

Waren er toen rond trouwens rond 14:00 de dag zelf daar en hadden nummer 360~363. Max man of 5 voor ons in de zaal, dus als je de tickets hebt zou ik niet dagen van te voren gaan zoals sommigen of je moet per se écht vooraan willen. Maar beetje optijd kan geen kwaad ;).

Mijn vader heeft zoveel over voor Bruce hij zou er in de ochtend om 6 uur haast al gaan staan :') vorige keer hadden we zitplekken in Düsseldorf dus minder stress voor een plekje. Ik koop wel een kaartje voor mijzelf maar twijfel nog wel een beetje ga ik mee. Mede omdat ik weet dat we daar uren moeten gaan staan wachten. Maar goed misschien is dat het waard hoor! Ik ben niet echt fan , maar mijn vader vindt dat we die beste man zeker eens gezien moeten hebben :+ En het concert in Düsseldorf vond ik tegenvallen. Helemaal achterin , geluid was niet echt al te best ( zang kon ik amper verstaan) en ik kwam er niet lekker in. Dus eigenlijk wil ik nog wel een herkansing. En als ik mij bedenk verkopen kan altijd nog.

Maar fijn om te weten dat ze werken met nummer! Dat betekend in ieder geval dat je tussendoor gerust even uit de rij kunt lopen.

Aan de andere kant hoelang we toen wel niet op Lady Gaga gewacht hebben. Zij komt standaard 2 uur te laat. Was niet echt een pretje in een heel warm gelredome. Maar was het wel waard!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:09

Oh eerste update al.... Sinds wanneer doen we kaartverkopen om 9 uur? Ik weet niet beter dat het vrijwel altijd 10 uur is. Ik ben dus te laat...

Mijn moeder kwam naar boven , ik wou net naar beneden gaan om alles klaar te zetten.

Nou ja ik blijf voor de zekerheid maar even ingelogd en we gaan het zien.

27000 man voor mij , ik schuif wel plekken op

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:11

Zebrastreep schreef:
vorige keer hadden we zitplekken in Düsseldorf dus minder stress voor een plekje.
Wij wouden eigenlijk zitplekken deze keer maar die zijn er niet in Nijmwegen. Vorige keer ging die gast echt 3 uur zonder pauze door alsof hij nog in z'n 20ere jaren is, maar wij voelden ons in de 70 achteraf :+ . Tof om mee te maken, maar we dachten laten we het hierna rustig aan doen :D .

Zebrastreep schreef:
Maar fijn om te weten dat ze werken met nummer! Dat betekend in ieder geval dat je tussendoor gerust even uit de rij kunt lopen.
De nummers komen vanuit de fans, maar wordt in NL naar mijn weten altijd wel gedaan en erkent. Of iig dat zij m'n pa, want vorig jaar was mijn eerste keer. Je moet wel elk paar uur komen melden om je nummer te houden, maar daar tussen mag je weg en doen wat je wil. Vorig jaar gingen eerst de mensen op nummer op volgorde van nummers naar binnen, daarna de rest golden circle, en daarna de gewone tickets. In princiepe is het, buiten de fysieke scheiding normaal en golden circle, een free for all. Maar de meeste Springsteen fans zijn erg net en laten mensen met hoge nummers terug naar voren als die ff naar toilet gaan of een drankje halen.

Zebrastreep schreef:
Aan de andere kant hoelang we toen wel niet op Lady Gaga gewacht hebben. Zij komt standaard 2 uur te laat. Was niet echt een pretje in een heel warm gelredome. Maar was het wel waard!
Ik kan Lady Gaga als artiest erg waarderen, maar dit vind ik dus echt niet kunnen _-:( . Wel fijn dat het het achteraf wel waard was. Ik vond de tijd van deuren open tot begin concert bij Bruce al lang...

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:13

Zebrastreep schreef:
Oh eerste update al.... Sinds wanneer doen we kaartverkopen om 9 uur? Ik weet niet beter dat het vrijwel altijd 10 uur is. Ik ben dus te laat...

Mijn moeder kwam naar boven , ik wou net naar beneden gaan om alles klaar te zetten.

Nou ja ik blijf voor de zekerheid maar even ingelogd en we gaan het zien.

27000 man voor mij , ik schuif wel plekken op
Oef dat is echt balen. Ik wist wel dat het 9:00 was. Ik durf enkel geen bericht te sturen naar m'n pa om te vragen hoe het gaat. Ben bang dat ik hem lastig val net wanneer het zijn beurt is en hij hem dan mist door mij :+ .

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:13

Mijn rooster van december nog steeds niet bekend. Fijn plannen zo...

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:16

Wat balen dat je te laat was, Zebrastreep! Hopen dat het toch nog lukt. Ik was even vergeten dat Springsteen weer kwam, dacht al: wat een geld voor een kaartje, dat moet een groot artiest zijn. :+

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:23

Net bericht van m'n pa, we hebben tickets *\o/*

Zijn iPad liep vast toen hij aan de beurt was, dus was wel stressen. Maar hij zat ook met zijn telefoon erin en is daar gelukt :D .
Laatst bijgewerkt door Cambionn op 02-11-23 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:23

Het valt weer mee we hebben tickets *\o/*

Geen Golden cirkel maar 750 euro is ook belachelijk veel geld , dus misschien ook maar beter :+
Wachtrij schoot best op zo! Vorige keer liep alles vast en was het drama.

Ja heel stom , de tijd stond er ook in kleine letters onder. Ik bestel al jaren bij ticketmaster en altijd was de standaard tijd 10 uur. Ik gisteren nog bedenken hoe laat ik mijn wekker wou zetten en hoe ik dan mijn ochtend in moest delen. Dus nooit echt verder over nagedacht.

En mijn vader heeft door medicatie een zeer slecht geheugen en denkt altijd dingen besproken te hebben wat niet zo is. En dat is nu ook weer het geval en daar kan hij flink boos van worden. Maar goed er zijn kaarten dus ik vindt het ook niet nodig om daar nu nog een punt van te gaan maken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:26

Wat goed Zebrastreep!! Fijn voor je vader ook :j zo vaak zal Bruce niet meer komen denk...
Ik heb ze laten vallen :o ik wil vrijdag weer FOS proberen.. en zo niet, dan niet.. Nijmegen veld is echt groot, en om dan achteraan te hangen is t ook net niet..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:31

Mijn vader regelt zelfs als hij geen tickets heeft via via altijd wel wat. Vorig jaar hadden we 0 tickets voor in Nederland , maar vervolgens zat hij alsnog in de Arena en op de andere locatie ( weet al niet eens meer waar terrein van Pinkpop?)

Dus ook al had hij geen tickets , dan komt het alsnog wel goed uiteindelijk. Hij sluit zo aan bij een totaal onbekende groep.

Maar goed dit is nu geregeld dus ik denk een fijn begin van de donderdag :')

En ik nu even genieten van mijn vrije dag zonder de druk dat ik nog afspraken moet regelen aangezien dat gisteren eindelijk gelukt is na een maand puzzelen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:59

Gisteren niet thuis, pakketje is naar een PostNLpunt gebracht.

Naar een PostNLpunt dat totaal aan de andere kant zit terwijl er vlakbij mijn huis (1km) een PostNLpunt zit. Meh.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:40

De NS die beweert dat een gestrande trein, inclusief evacuatie en dergelijke, toch echt geen 30 minuten vertraging op levert.
I wish.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:54

Gemeente ambtenaar die in begin augustus alle begrip uitspreekt over dat wij ons niet gehoord voelen maar zelf ook nooit antwoord op mijn mail. Het is 5 weken geleden dat ik deze vraag de eerste keer per mail stuurde en 3 weken terug reminder gestuurd. De geluidsoverlast die we hebben, gaat niet weg als jij mijn mails negeert. Wijkagent eind augustus gemaild, ook geen antwoord.

De persoon die door de projectontwikkelaar aan ons is toegewezen als contactpersoon, is na 3 maanden nog niet ingelezen en denkt dat als je op een willekeurige werkdag tussen 9-17u aan de deur gaat staan, mensen thuis zijn en per direct wel iets willen beslissen en tekenen.
Nee zo werkt het niet, ik ben niet altijd thuis en kan en wil onder werk etc niet met je te bellen. Je hebt mijn emailadres, mail me en ik antwoord binnen 2 werkdagen rustig en doordacht, geef antwoord op mijn vragen en dan ben ik best meewerkend. Ik haat de "overval-techniek" om burgers/bewoners te overbluffen en werk daar ook niet aan mee. Helemaal als je na 6 weken geen antwoord hebt gegeven op mijn mail met vragen die precies hier over gingen.