ynskek schreef:De andere hint in de brief was een verwijzing naar jouw naam 3n die van je paarden
Verder heb ik niks in de envelop gevonden
Ooh dat is jammer, zat nog een theezakje en een zelfgemaakte boekenlegger in. Waar die dan gebleven zijn..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:Urbanus schreef:Joy_Mennings ben jij mijn santa? Wat een gaaf boek, ik denk dat het perfect bij me past!! Dankjewel!!!
Ja dat klopt! Ik ben blij dat het je leuk lijkt haha. Het was eigenlijk mijn tweede keus omdat het eerste boek steeds beschadigd aankwam
Ik kwam terug van het ziekenhuis en er lag ook hier een pakketje in de brievenbus![]()
[ [url=m/wY9pyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JCxxUG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3u2Xbb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GmYE7o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met één foutje de puzzel toch op kunnen lossen (denk ik haha). @ynskek ben jij mijn Secret Santa? Heb even snel de achterkant gelezen, maar lijkt me een heel leuk boekIk hoop snel mijn boek uit te hebben zodat ik met deze kan beginnen.
Apple schreef:Ryukapple, ben jij mijn SS?
Ben benieuwd naar het boek, de achterkant is in elk geval intrigerend genoeg. Snel mijn huidige boek uitlezen en dan er in beginnen
Moonlight91 schreef:Mijn pakketje kwam daarnet ook binnen![]()
[ [url=m/f22udk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk ingepakt met leuke herfstblaadjes en wat kekke boekenleggers
[ [url=m/dSRPcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb even lopen speurneuzen, maar LWDaisy ben jij mijn Santa? Vanwege de polaroid foto?
Het boek zegt mij echt helemaal niks, maar daar ga ik heel snel induiken, ziet er leuk uit :3