Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Je hebt geen idee waar je over praat Purny. Knap staaltje victim blaming. Het ongeluk is bij mij in de buurt gebeurt, ik ken het verhaal en jouw ongefundeerde mening is bijzonder ongepast en pijnlijk. Stop hier alsjeblieft mee.
). Maar zal komend weekend wel weer anders zijn. Komende nachten worden echt plaknachten zo te zien. Buiten blijft het ook in de avond warm als ik het zo zie. In de nacht wel wat afkoeling... Dus dan is het ramen open om 1 uur 's nachts ofzo
Josien_ schreef:Ik zit nog steeds met mijn ramen open want dan kan ik lekker met mijn warme trui aan zitten te werken.
Daarnaast is het doel om het huis zo koud mogelijk te krijgen voordat het weer zo warm wordt en het heel snel weer opwarmt
Trouwens wel opvallend hoe snel het lijf gewend is aan hitte en 19 graden ineens 'koud' is
Winged schreef:Josien_ schreef:Ik zit nog steeds met mijn ramen open want dan kan ik lekker met mijn warme trui aan zitten te werken.
Daarnaast is het doel om het huis zo koud mogelijk te krijgen voordat het weer zo warm wordt en het heel snel weer opwarmt
Hahaha dat was ook de bedoeling hierTrouwens wel opvallend hoe snel het lijf gewend is aan hitte en 19 graden ineens 'koud' is