Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Gisteravond heb ik dit kaartje voor Polen geschreven en vanmorgen op de bus gedaan. Ik werd op slag verliefd toen ik het in het schap zag staan, dus heb er ook eentje voor mijzelf gekocht. Ga ik denk ik inlijsten. De bloemenkrans is voorzien van gouden spikkels. Weet niet of het goed zichtbaar is op de foto.
[ Afbeelding ]
cursebreaker schreef:Die komt uit deze set:
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0CCP31PG ... image&th=1
Die set is echt Zooooo mooi. Je ziet het op de foto niet maar het glimt en glinstert helemaaler is nog een andere set te krijgen in dit design, met landschappen o.a. ook, die staat nog hoog op m’n wishlist
Cheytjuh schreef:Prachtige kaarten Tancredaheel mooi! (Enne, waarom deed je niet mee met de Postcrossing SS editie?
Hmmmmm?
)
En idd kun je nu de decemberzegels plakken, maar dan ben je iets duurder uit. Verwaarloosbaar, dat wel.
Shenavallie schreef:Mijn kaarten naar Duitsland en UK zijn allebei aangekomen, dus mocht alweer nieuwe schrijven. Om te voorkomen dat ik weer helemaal los ga, heb ik er maar twee aangevraagd. Eentje Canada en opnieuw eentje naar Duitsland. Die van Duitsland is iemand die net met Postcrossing begonnen is, dus ben benieuwd hoe ze het ervaart!
Ondertussen toch maar nieuwe postzegels gekocht (want die zullen per 1 januari wel weer omhoog schieten met de prijs) en gisteren een oliebol aan stickers aangeschaft, want dat vond ik nodig.Toen mijn man vroeg wat ik toch met al die kaarten en stickers moest en ik hem uitlegde dat ik Postcrossing weer geactiveerd heb, moest hij wel lachen. Hij vroeg nog wel voorzichtig of het niet weer zo'n erge verslaving ging worden als dat het toen was. Ik doe mijn best om me aan mijn voornemen te houden.
cursebreaker schreef:Wat een fantastische sticker vellen Shenavallie!
Ik heb een Tedi op 8,7km afstand liggen zie ik dus ik moet daar ook maar een keer langs gaan geloof ik haha.
Leuke kaartjes geschreven ook nog Marjo!
—
Ik heb gisteren de eerste batch kaartjes van 2025 op de bus gegooid, waaronder het kaartje naar Kuala Lumpur. En ik kreeg vandaag de eerste kaartjes post van 2025 zelf in de bus. TAG kaartjes via het Postcrossing Forum.
Ik kreeg deze prachtige honden watercolor kaart via de Random store bought tag van iemand uit DL. Ook echt super leuk met die sticker erbij en mooie border collie postzegel. Een heel verhaal ook![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ik kreeg van iemand uit Nederland deze Christmas postcards only tag en show your city tag card welke ik ook echt heel erg leuk vind. Ze heeft zich ook echt veel moeite gedaan. Deze kwamen in een envelop binnen. En ze heeft met zentangle design het Oldehove bouwwerk uit de stad Leeuwarden getekend voor me, echt super tof!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb het stiekem enorm gemist om dit soort post te krijgen. Ik moet er echt niet meer zoveel tijd tussen laten zitten. En ook leuk dat deze TAG kaartjes er zo snel zijn want via de gewone postcrossing zal het met pech nog wat langer duren aangezien er pas 1 van de 10 kaartjes van mij geregistreerd is welke ik verzonden heb, dus daar zal misschien nog wat tijd overheen gaan voor ik iets terug krijg.