Wat een fantastische sticker vellen
Shenavallie!
Ik heb een Tedi op 8,7km afstand liggen zie ik dus ik moet daar ook maar een keer langs gaan geloof ik haha.
Leuke kaartjes geschreven ook nog
Marjo!
—
Ik heb gisteren de eerste batch kaartjes van 2025 op de bus gegooid, waaronder het kaartje naar Kuala Lumpur. En ik kreeg vandaag de eerste kaartjes post van 2025 zelf in de bus. TAG kaartjes via het Postcrossing Forum.
Ik kreeg deze prachtige honden watercolor kaart via de
Random store bought tag van iemand uit DL. Ook echt super leuk met die sticker erbij en mooie border collie postzegel. Een heel verhaal ook
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
En ik kreeg van iemand uit Nederland deze
Christmas postcards only tag en
show your city tag card welke ik ook echt heel erg leuk vind. Ze heeft zich ook echt veel moeite gedaan. Deze kwamen in een envelop binnen. En ze heeft met zentangle design het Oldehove bouwwerk uit de stad Leeuwarden getekend voor me, echt super tof!
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Ik heb het stiekem enorm gemist om dit soort post te krijgen. Ik moet er echt niet meer zoveel tijd tussen laten zitten. En ook leuk dat deze TAG kaartjes er zo snel zijn want via de gewone postcrossing zal het met pech nog wat langer duren aangezien er pas 1 van de 10 kaartjes van mij geregistreerd is welke ik verzonden heb, dus daar zal misschien nog wat tijd overheen gaan voor ik iets terug krijg.