Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:32

Aan provocateurs.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:32

Ghostattack schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik Google Maps niet kan uitsluiten van mijn schermtijd |o Ik gebruik dagelijks Android Auto en mn telefoon ligt dan dus met het scherm vergrendeld in de auto, gekoppeld via een kabeltje.

Maar die uren dat Maps draait op Android Auto worden gewoon meegeteld in mijn totale schermtijd.. Ja zo kom ik wel aan 8u schermtijd per dag :')

Je kan het bijhouden van je schermtijd ook uitzetten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:39

Suzanne F. schreef:
Ghostattack schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik Google Maps niet kan uitsluiten van mijn schermtijd |o Ik gebruik dagelijks Android Auto en mn telefoon ligt dan dus met het scherm vergrendeld in de auto, gekoppeld via een kabeltje.

Maar die uren dat Maps draait op Android Auto worden gewoon meegeteld in mijn totale schermtijd.. Ja zo kom ik wel aan 8u schermtijd per dag :')

Je kan het bijhouden van je schermtijd ook uitzetten.

Ik wil dus wèl mijn schermtijd weten, maar exclusief Google Maps. En ik vind t stom dat ik dat niet kan instellen :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:40

Dat shirt zou spontaan een scheur hebben. Oeps ja zoontje is er mee blijven haken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:02

Bezorg iemand een bloedende hoofdwond door iemand met een aansteker te raken en je wint…..60 uur taakstraf waarvan 30 uur voorwaardelijk ‘want je wordt bedreigd’.

Zou dat laatste geen reden moeten zijn om iemand preventief een maandje of wat op te sluiten? Worden die bedreigingen allicht ook wat minder gegeven de attentiespanne vandaag de dag……

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:20

Of te warm strijken :D

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:51

Aan mezelf opt moment :') Een lens die ik al heel lang graag zou willen hebben gezien voor een hele mooie prijs, maar nu denk ik, wel doen ? niet doen ? twijfel twijel terwijl ik er heel blij mee ga zijn en veel plezier ervan ga hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 23:30

Colaaa schreef:
Aan mezelf opt moment :') Een lens die ik al heel lang graag zou willen hebben gezien voor een hele mooie prijs, maar nu denk ik, wel doen ? niet doen ? twijfel twijel terwijl ik er heel blij mee ga zijn en veel plezier ervan ga hebben.
DOEN!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 00:05

Gewoon zo bang voor rijles dat ik niet eens kan slapen..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 06:37

Gisteravond om 22.30u ongeveer naar bed gegaan, en om 1.00u lag ik nog wakker, en om 6.15u wakker. :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 07:42

Ik ben ZO moe ;(.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 08:05

Hier ook extreem vermoeid.

Gisteren een sollicitatie gehad en natuurlijk onderweg naar huis bedacht ik me ineens allemaal supergoede antwoorden en dingen die ik nog had kunnen zeggen. Ik was zo nerveus. Heb er nu ook de halve nacht over wakker gelegen en hoop echt dat ik door ben naar de volgende ronde want anders ga ik mezelf heel hard schoppen vrees ik.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 08:51

Die reclame met Patty Brard.... en dat op de vroege morgen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 09:05

Aan mijzelf.

Achteruitrijcamera reageerde om de een of andere reden ietwat traag, net niet real time zeg maar.

Tegen een steen aangereden.
Verder geen echte schade ofzo, maar een beetje suf is het wel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 09:17

Pijn... Ik word er zo moe van, letterlijk ook want slapen gaat steeds slechter en alles kost steeds meer energie. Alleen wil ik medicatie niet verhogen, dat lijkt elk jaar te moeten en na een half jaar begint de pijn en slaaptekort weer erger te worden. En het zijn al extreme pijnstillers

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 09:42

Ik ben sinds zaterdag mijn stem kwijt door een keelontsteking. Waar ik me vooral aan irriteer is dat mensen maar tegen me blijven praten, bellen en vragen stellen terwijl ik aangeef niets te kunnen zeggen. En dan zeggen "Oh er komt echt geen geluid meer uit..." |o

Ik word er moe van..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 10:15

Irritant Jessica, hopen dat het snel over is!

Ik erger me aan mensen met een dubbele agenda...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 11:15

Heb straks examen.
Maar voor die tijd dingen in huis doen is dan heel lastig.

:')

Ik zou ook gaan paardrijden. Doen we ook maar even niet.

Ik kan gewoon slecht of bijna niet voor een belangrijke afspraak iets doen. :')

Daarom plan ik de meeste afspraken vroeg, want daarna kan ik gewoon weer alles.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 11:51

Ik erger mij ook weer eens aan mezelf, had een hele grote taak die ik af wilde hebben. Nu is morgen echt deadline, maar had er al maanden klaar mee kunnen zijn. Desondanks dat ik wel druk voel, heb ik 0 motivatie om nu te starten...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:01

Bus gemist, want de bus was 2 minuten te vroeg :') De intentie om eerder naar school te gaan was leuk in ieder geval, nu ben ik precies op tijd en moet ik nog op zoek naar iemand die voor mij een lokaal open kan doen :\

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:03

mijn ergernis is de irritante prik beestjes die mijn paard helemaal lekgeprikt hebben. Arme beest zit totaal onder de bulten, denk in totaal wel meer dan 150.

En hij heeft het niet zo op vliegenspray, sowieso werkt dat niet genoeg.
Dan denk je vliegendeken! en dat gaan we nu ook doen want dit kan zo niet langer, maar een vliegendeken is suboptimaal op zijn zachtsgezegd. Hij heeft namelijk een hekel aan dekens (loopt weg en trapt als je er een op wil leggen) maar vooral: hij staat in een ruinengroep in de paddock. Nou speelt Sjors niet veel maar de kans dat de deken dat niet overleefd is toch goed aanwezig. Duimen dus maar.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:04

Maralyn, zo herkenbaar :')

Hier gisteren gebeld om een afspraak van vanmiddag te annuleren, want ziek. Moest vanochtend maar even laten weten hoe het ging, dan definitief annuleren.
Nog ziek dus dat geappt, krijg ik terug "ja nu zeg je wel heel laat af. Ik wil het eigenlijk in rekening brengen".
Ja zo werkt het niet hè vrouwke :') ik moest het van jou vanochtend laten weten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:13

Van die bedrijven die bellen dat je energie contract beter kan. 8)7

Jaja gezien ik 60 euro in de maand betaal en ruim 300 euro terug krijg en t/m 2024 nog vast zit. En weet dat de prijzen niet veranderen. Succes en fijne dag. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:21

Dat ik soms zoveel nadenk over de meest simpele dingen.

Ik moet een boeket bestellen voor een verwant van een cliënt en ik doe net alsof ik de meest belangrijke levenskeuzes moet maken :')

Weken loop ik mij er al over op te winden en het was uiteindelijk hartstikke simpel via een formulier.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 12:34

pjer schreef:
mijn ergernis is de irritante prik beestjes die mijn paard helemaal lekgeprikt hebben. Arme beest zit totaal onder de bulten, denk in totaal wel meer dan 150.

En hij heeft het niet zo op vliegenspray, sowieso werkt dat niet genoeg.
Dan denk je vliegendeken! en dat gaan we nu ook doen want dit kan zo niet langer, maar een vliegendeken is suboptimaal op zijn zachtsgezegd. Hij heeft namelijk een hekel aan dekens (loopt weg en trapt als je er een op wil leggen) maar vooral: hij staat in een ruinengroep in de paddock. Nou speelt Sjors niet veel maar de kans dat de deken dat niet overleefd is toch goed aanwezig. Duimen dus maar.