Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik erger me aan het feit dat ik Google Maps niet kan uitsluiten van mijn schermtijdIk gebruik dagelijks Android Auto en mn telefoon ligt dan dus met het scherm vergrendeld in de auto, gekoppeld via een kabeltje.
Maar die uren dat Maps draait op Android Auto worden gewoon meegeteld in mijn totale schermtijd.. Ja zo kom ik wel aan 8u schermtijd per dag
Suzanne F. schreef:Ghostattack schreef:Ik erger me aan het feit dat ik Google Maps niet kan uitsluiten van mijn schermtijdIk gebruik dagelijks Android Auto en mn telefoon ligt dan dus met het scherm vergrendeld in de auto, gekoppeld via een kabeltje.
Maar die uren dat Maps draait op Android Auto worden gewoon meegeteld in mijn totale schermtijd.. Ja zo kom ik wel aan 8u schermtijd per dag
Je kan het bijhouden van je schermtijd ook uitzetten.
pjer schreef:mijn ergernis is de irritante prik beestjes die mijn paard helemaal lekgeprikt hebben. Arme beest zit totaal onder de bulten, denk in totaal wel meer dan 150.
En hij heeft het niet zo op vliegenspray, sowieso werkt dat niet genoeg.
Dan denk je vliegendeken! en dat gaan we nu ook doen want dit kan zo niet langer, maar een vliegendeken is suboptimaal op zijn zachtsgezegd. Hij heeft namelijk een hekel aan dekens (loopt weg en trapt als je er een op wil leggen) maar vooral: hij staat in een ruinengroep in de paddock. Nou speelt Sjors niet veel maar de kans dat de deken dat niet overleefd is toch goed aanwezig. Duimen dus maar.