Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:M'n oor zit nog steeds dicht.Maar aan einde van de dag gaat het weg.. Heeft het zin dat uit te laten spuiten? Het lijkt meer van binnen te zitten?
Captain schreef:M'n oor zit nog steeds dicht.Maar aan einde van de dag gaat het weg.. Heeft het zin dat uit te laten spuiten? Het lijkt meer van binnen te zitten?
Lestrange01 schreef:Ik heb dus al sinds halverwege september ontzettend veel pijn aan mijn ribben na een massage. Volgens de fysio gewoon wat overspannen spieren. Hielp ook niet mee dat ik sinds oktober heel erg aan het hoesten ben nadat ik covid heb gehad
Maar sinds een week voelde en zag ik dat mijn ribben op bepaalde plekken uitsteken. Dus ik foto maken, naar fysio sturen met de vraag of ik hiermee misschien niet toch naar de dokter moet. Nee hoor, zegt ze, dat komt door de spieren.
Maar het zit me niet helemaal lekker, dus ik naar de huisarts. Ze zouden een foto maken en ook gelijk een foto van mijn longen om te kijken of ik een longontsteking heb. Maar terwijl ze de foto's maken in het ziekenhuis, zie ik de dokters raar kijken, en ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed is.
...drie. gebroken. Ribben. Drie. Daar loop ik dus al twee en een half maand mee rond. Het bot wat uitsteekt is het nieuwe bot wat aan het helen is, want zo ver zijn we inmiddels. En al die tijd, gewerkt, alles gedaan, met drie gebroken ribben. Ik hoest al een maand lang m'n longen uit m'n lijf. Geen wonder dat het zo'n pijn deed.
Maar goed, we hebben antwoord. Maar ik ben echt pissig dat de fysio niets gemerkt heeft. Dat ze me niet eens aanraade om naar de dokter te gaan! En ik erger me aan iedereen die me ooit kleinzielig heeft genoemd![]()
Maar.. ik maak me wel zorgen, want een massage hoort niet je ribben te kunnen breken..
fleurtjeuh schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb dus al sinds halverwege september ontzettend veel pijn aan mijn ribben na een massage. Volgens de fysio gewoon wat overspannen spieren. Hielp ook niet mee dat ik sinds oktober heel erg aan het hoesten ben nadat ik covid heb gehad
Maar sinds een week voelde en zag ik dat mijn ribben op bepaalde plekken uitsteken. Dus ik foto maken, naar fysio sturen met de vraag of ik hiermee misschien niet toch naar de dokter moet. Nee hoor, zegt ze, dat komt door de spieren.
Maar het zit me niet helemaal lekker, dus ik naar de huisarts. Ze zouden een foto maken en ook gelijk een foto van mijn longen om te kijken of ik een longontsteking heb. Maar terwijl ze de foto's maken in het ziekenhuis, zie ik de dokters raar kijken, en ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed is.
...drie. gebroken. Ribben. Drie. Daar loop ik dus al twee en een half maand mee rond. Het bot wat uitsteekt is het nieuwe bot wat aan het helen is, want zo ver zijn we inmiddels. En al die tijd, gewerkt, alles gedaan, met drie gebroken ribben. Ik hoest al een maand lang m'n longen uit m'n lijf. Geen wonder dat het zo'n pijn deed.
Maar goed, we hebben antwoord. Maar ik ben echt pissig dat de fysio niets gemerkt heeft. Dat ze me niet eens aanraade om naar de dokter te gaan! En ik erger me aan iedereen die me ooit kleinzielig heeft genoemd![]()
Maar.. ik maak me wel zorgen, want een massage hoort niet je ribben te kunnen breken..
Geloof het of niet, maar door hoesten kan je wel degelijk je ribben breken. Als je echt zo'n last hebt gehad van corona is de kans aannemelijk dat het daar door komt
Zie thuisarts.nl
[ [url=m/VBOULE.png]Afbeelding[/url] ]
Desondanks bijzonder slecht dat je fysio dit niet heeft doorgehad tijdens de behandelingen!
maralyn schreef:Met je kale poes bij de dierenarts wachten.
Nee grapje, arm ding.
Vlooienallergie. :'(
xSagan schreef:Uitgeslapen na een super leuk concert, nu weer de realiteit van werkzaamheden doormidden van schuren op de vroege morgen….
Shenavallie schreef:maralyn schreef:Met je kale poes bij de dierenarts wachten.
Nee grapje, arm ding.
Vlooienallergie. :'(
Van de week was ik met de kat van mijn schoondochter bij de dierenarts voor een echo. Die maakte een lange baan voor de blaas en bedacht dat ze toch ook aan beide kanten de nieren wilde bekijken, waarvoor naast/net boven de lange streep aan beide kanten een kort stukje is weggeschoren. Nu loopt ze met de vorm van een fallus op haar buik rond.