Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:14

Uitgeslapen na een super leuk concert, nu weer de realiteit van werkzaamheden doormidden van schuren op de vroege morgen….

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:14

M'n oor zit nog steeds dicht. :7 Maar aan einde van de dag gaat het weg.. Heeft het zin dat uit te laten spuiten? Het lijkt meer van binnen te zitten?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:25

De HA kan zien of je oor dichtzit, dan is het druppelen met olie en uitspuiten anders een neusspray van de HA?

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:07

Taart-reclame op bokt. Echt een fantastische oreo-red velvet taart.
Nu wil ik taart, reclame werkt :+

Spoiler:
Afbeelding

Maar de levertijd is een héle dag -O-

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:18

Aan het sint cadeau wat mijn vriend voor mij heeft gekocht. En dan vooral aan de aantrekkingskracht die het heeft terwijl het achter mij in de kast ligt terwijl ik was aan het vouwen ben....
Ik wil niet kijken, wil verrast worden. Maar oooooeeeeehhh wat is dat moeilijk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:25

Captain schreef:
M'n oor zit nog steeds dicht. :7 Maar aan einde van de dag gaat het weg.. Heeft het zin dat uit te laten spuiten? Het lijkt meer van binnen te zitten?

In elk geval beginnen met druppelen met olie 2 á 3x per dag. Dan “ week “ je het oorsmeer los en mocht je moeten uitspuiten dan gaat dat makkelijker.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:39

Captain schreef:

Xylometazoline neusspray gebruiken kan dan geen kwaad, huisarts gaat toch niets anders voorschrijven tenzij er al flinke infectie in zit.

Als er vocht binnen zit (middenoor) dan heeft uitspuiten iig geen nut.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:49

“al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alstublieft. U bent de eerstwachtende”
En dat al 15 minuten. Over 12 minuten heb ik een overleg en ik moet plassen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:52

HIer een hond die vannacht ineens is gaan loeien. Ja echt loeien, als een koe of een wolf. Eens in de zoveel tijd heeft hij dat met dromen denk ik. En dan begint ineens het gehuil/geloei. Het houdt niet aan maar het is zo hard en langgerekt geluid. Ik zat rechtop in bed.

Verder slaapt alles door behalve ik dan :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:41

Net intake gehad voor de psycholoog, ben kapot. En dan staan ze ook nog op dak naast mijn raam te boren en te doen. Hallo, ik heb het aangegeven. Achteraf overigens toch ingedeeld bij een vrouw die enkel via teams therapie geeft. Maar soit. In februari zit ik in mijn eigen huis en zo niet, dan trap ik m'n ouders wel buiten.

Nog een ergernis, pleister op mijn borst voor de ontsteking jeukt als een gek.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-22 14:52

Wat is dat nou, enkel via Teams? Wat een onzin -O- zo kun je toch geen mensen helpen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:55

Met je kale poes bij de dierenarts wachten. :')

Nee grapje, arm ding.
Vlooienallergie. :'(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 15:11

Jullie mogen niet meer raden want we weten allemaal wel wat er weer aan de hand is -O-
Rood sein dus mogen niet verder maar niemand weet waarom er een rood sein is?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 15:21

First world problem: ik hoor kerstmuziek. Eerst nog even Sinterklaas hoor, voor die muziek gedraaid kan worden.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 18:33

We hebben nieuwe ontvanger voor de tv. Tich stappen doorlopen maar kom ik uiteindelijk niet ingelogd. Heb gewoon gebruikersnaam en wachtwoord in mail ontvangen.

Had zware dag vandaag en wil gewoon even tv kijken :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 18:35

Ik heb dus al sinds halverwege september ontzettend veel pijn aan mijn ribben na een massage. Volgens de fysio gewoon wat overspannen spieren. Hielp ook niet mee dat ik sinds oktober heel erg aan het hoesten ben nadat ik covid heb gehad

Maar sinds een week voelde en zag ik dat mijn ribben op bepaalde plekken uitsteken. Dus ik foto maken, naar fysio sturen met de vraag of ik hiermee misschien niet toch naar de dokter moet. Nee hoor, zegt ze, dat komt door de spieren.

Maar het zit me niet helemaal lekker, dus ik naar de huisarts. Ze zouden een foto maken en ook gelijk een foto van mijn longen om te kijken of ik een longontsteking heb. Maar terwijl ze de foto's maken in het ziekenhuis, zie ik de dokters raar kijken, en ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed is.

...drie. gebroken. Ribben. Drie. Daar loop ik dus al twee en een half maand mee rond. Het bot wat uitsteekt is het nieuwe bot wat aan het helen is, want zo ver zijn we inmiddels. En al die tijd, gewerkt, alles gedaan, met drie gebroken ribben. Ik hoest al een maand lang m'n longen uit m'n lijf. Geen wonder dat het zo'n pijn deed.

Maar goed, we hebben antwoord. Maar ik ben echt pissig dat de fysio niets gemerkt heeft. Dat ze me niet eens aanraade om naar de dokter te gaan! En ik erger me aan iedereen die me ooit kleinzielig heeft genoemd :+

Maar.. ik maak me wel zorgen, want een massage hoort niet je ribben te kunnen breken..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 18:39

Lestrange01 schreef:
Ik heb dus al sinds halverwege september ontzettend veel pijn aan mijn ribben na een massage. Volgens de fysio gewoon wat overspannen spieren. Hielp ook niet mee dat ik sinds oktober heel erg aan het hoesten ben nadat ik covid heb gehad

Maar sinds een week voelde en zag ik dat mijn ribben op bepaalde plekken uitsteken. Dus ik foto maken, naar fysio sturen met de vraag of ik hiermee misschien niet toch naar de dokter moet. Nee hoor, zegt ze, dat komt door de spieren.

Maar het zit me niet helemaal lekker, dus ik naar de huisarts. Ze zouden een foto maken en ook gelijk een foto van mijn longen om te kijken of ik een longontsteking heb. Maar terwijl ze de foto's maken in het ziekenhuis, zie ik de dokters raar kijken, en ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed is.

...drie. gebroken. Ribben. Drie. Daar loop ik dus al twee en een half maand mee rond. Het bot wat uitsteekt is het nieuwe bot wat aan het helen is, want zo ver zijn we inmiddels. En al die tijd, gewerkt, alles gedaan, met drie gebroken ribben. Ik hoest al een maand lang m'n longen uit m'n lijf. Geen wonder dat het zo'n pijn deed.

Maar goed, we hebben antwoord. Maar ik ben echt pissig dat de fysio niets gemerkt heeft. Dat ze me niet eens aanraade om naar de dokter te gaan! En ik erger me aan iedereen die me ooit kleinzielig heeft genoemd :+

Maar.. ik maak me wel zorgen, want een massage hoort niet je ribben te kunnen breken..

Geloof het of niet, maar door hoesten kan je wel degelijk je ribben breken. Als je echt zo'n last hebt gehad van corona is de kans aannemelijk dat het daar door komt

Zie thuisarts.nl

Afbeelding

Desondanks bijzonder slecht dat je fysio dit niet heeft doorgehad tijdens de behandelingen!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 18:42

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Geloof het of niet, maar door hoesten kan je wel degelijk je ribben breken. Als je echt zo'n last hebt gehad van corona is de kans aannemelijk dat het daar door komt

Zie thuisarts.nl

[ [url=m/VBOULE.png]Afbeelding[/url] ]

Desondanks bijzonder slecht dat je fysio dit niet heeft doorgehad tijdens de behandelingen!

Klopt! Dat weet ik. Het zal ongetwijfeld niet meegeholpen hebben, en het helen van de ribben niet bevorderd hebben. Maar de pijn in mijn ribben was al een week of 3 bezig vóórdat ik ziek werd. Tijdens de massage had ik een trigger point op 1 van mijn ribben, dus daar had ze wat extra aandacht aan besteed mbv cupping, en toen begon alle ellende. Maar dat zou nooit een bot mogen hebben breken, en zeker niet drie. Tenzij ze me masseerde met een hamer :+.

Morgen moet ik voor de uitslag van de long foto sowieso de huisarts weer bellen, dus dan ga ik ook bespreken of er naar gekeken moet worden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 18:50

Gore mensen die hun dieren op de stoep laten schijten en het ook niet opruimen. Ik kan nu fijn de stront van de wielen van mijn boodschappentrolley boenen en daarna meteen de boel hier dweilen. En dat gaat zo vet lekker met 1 hand.
poedersuiker

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:14

Wow Lestrange! Vind dat toch best wel heftig :=
Je hebt misschien ook wel geluk dat de fysio het niet erger heeft gemaakt..
En nu? Want ja, rust heeft geen nut meer denk ik?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:16

aan mijzelf ..... ik ben een stomme sukkel....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:24

maralyn schreef:

Nee grapje, arm ding.

Van de week was ik met de kat van mijn schoondochter bij de dierenarts voor een echo. Die maakte een lange baan voor de blaas en bedacht dat ze toch ook aan beide kanten de nieren wilde bekijken, waarvoor naast/net boven de lange streep aan beide kanten een kort stukje is weggeschoren. Nu loopt ze met de vorm van een fallus op haar buik rond. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:33

Net ongeveer een centimeter nagel van een wijsvinger afgehakt met het keukenmes. Ik heb amper verbandmiddelen in huis en een pleistertje gaat dit niet tegenhouden #)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:35

xSagan schreef:
Uitgeslapen na een super leuk concert, nu weer de realiteit van werkzaamheden doormidden van schuren op de vroege morgen….

Nightwish? Was fantaaaaastisch!

Moest helaas om 7 beginnen, wat me ook weer bij mijn semi-ergenis brengt. Werk uitgekozen op onregelmatig werken, bijna alleen maar vroege diensten omdat een van mijn 2 andere collega's 7u beginnen ècht te vroeg vindt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:38

Shenavallie schreef:
maralyn schreef:

Nee grapje, arm ding.

Van de week was ik met de kat van mijn schoondochter bij de dierenarts voor een echo. Die maakte een lange baan voor de blaas en bedacht dat ze toch ook aan beide kanten de nieren wilde bekijken, waarvoor naast/net boven de lange streep aan beide kanten een kort stukje is weggeschoren. Nu loopt ze met de vorm van een fallus op haar buik rond. :')

Hahahaha owww sorry! Vergeef me. Jij wint!