Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 13:49

Hahaha ja Daan. Dat zou een ideale boom zijn voor ons :')

Oh ik lees three days grace en silverstein <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 14:01

(Haar)maskertje op z’n tijd is wel lekker ja!

We hebben onze kerstboom vorig jaar in de tuin gezet, hij is nog best mooi nu :))

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 14:46

Zag dat ik een foutje maakte. Bring Me The Horizon is met A Day To Remember. Niet Three Days Grace dus.

Jolien87, mijn examen ging goed denk ik! Ik ben hopelijk geslaagd. Ik moet helaas nog geduldig wachten tot eind oktober voor het resultaat.. De weg naar mijn examen was wel drama zeg. Stond vast met de trein, moest nog onverwacht overstappen door de grote vertraging, vond mijn weg niet naar het gebouw.. :n Dus blij dat ik er vanaf ben.

Die hot chocolate station is echt mega tof zeg. Je huis is ook zo gezellig met al die lichtjes.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 15:59

Mocht je iets van drinken erbij willen doen, dat mag, heb de fanta wtf pink, frape, berry en exotic hélemaal ontdekt <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 18:49

Iloveiswan schreef:
Mm ja de kerstboom. Vorig jaar niet gedaan ivm kitten. Dit jaar wel proberen maar ze is nog super speels _O-

Dat is ook een beetje mijn dilemma. Ik ga het misschien wel proberen, maar ik ben bang dat hij het alsnog gaat slopen. En ik moet echt heel voorzichtig zijn met kleine onderdelen. Die hangertjes/haakjes bv moet ik niet proberen :=

@ Daan, die boom lijkt mij wel veilig voor Baby Poesj :))

@ Jolien ,wat een lief verlicht kersthuisje heb je! Dat chocolade station is ook echt geweldig.

Hot Chocolade lust ik wel tegenwoordig :j

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 18:53

Banyu schreef:
Mocht je iets van drinken erbij willen doen, dat mag, heb de fanta wtf pink, frape, berry en exotic hélemaal ontdekt <3

Echt? Opnaar de burger king voor de refill dus. :j :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 18:57

Hee wat fijn dat je al zo goed ziet Sam, blij voor je !!! En ik moet naar de Action.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 20:53

Veel plezier op huwelijksreis Pimaude! Gaaf hoor <3

Fijn dat de operatie goed is gegaan Sam. Goed herstel gewenst!

Hier gisteren ook sinds lange tijd weer bij de action geweest. Wel heel gezellig al hoor met alle kerstspulletjes haha.

Wij hebben een neppe kerstboom met witte kerstballen erin. Kerstboom is wel een beetje te klein voor in ons huis, moet eingelijk een keer een nieuwe komen haha.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 21:22

Gefeliciteerd Pimaude, en veel plezier op huwelijksreis.

Wat fijn dat de operatie zo goed gegaan is Sam!

Leuke kerstboom en kerst dorp foto's zag ik voorbij komen.

Na de foto's van de action wil ik daar ook weer even langs. Zo leuk als al die schappen vol liggen met kerst spulletjes. Ik word daar vaak een beetje hebberig van.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 21:36

Drinken is idd ook een goeie. Ik hou van frisdrank, maar wel light of zero vaak. Vind het anders echt te zoet :o

Een haarmasker is ook welkom, ik heb zeer lang(tot mijn billen) en krullend haar dus klitten zijn wel een ding :7

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 21:46

Hier vanaf dat de kittens een half jaar oud waren totnutoe elk jaar zonder problemen een kerstboom gehad!
Hoort voor mij ook gewoon echt bij kerst, zo'n boom :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 22:10

Mijn kat vind de kerstboom prachtig, maar gaat er niet in, hij ligt er heerlijk op zijn schapenvachtje onder. Ik ben heel benieuwd wat ons kleine meisje van de boom gaat vinden, dat zijn echt wel dingen waar ik naar uit kijk, haar eerste kerst!

Aparte kerstballen heb ik niet zoveel mee denk ik.

Wij hebben dit jaar een mooie veranda gebouwd, en daar wil ik zelf een kerstboom voor knutselen van gebleekte dennenappels (ik heb zakken vol dennenappels, dat is echt een tic van mij. Bij elke dennenboom neem ik weer dennenappels mee :') ) Maar ik zag dus op Pinterest een kerstboom van gebleekte dennenappels en die ga ik maken. Ik heb al leuke kerstlampjes voor buiten op een zonnepaneeltje, word vast leuk :D

Edit: ik heb trouwens helemaal geen moeite met aliexpress. Het is leuk, het is goedkoop, ze maken het toch wel en die mensen moeten ook een paar centen verdienen, dus ik bestel er best wel eens wat. Die kerstlampjes dus, haar spulletjes voor ons meisje, gewoon leuke, kleine dingetjes. Geen moeite mee.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 22:16

Ik zou ook graag nog eens onze boom buiten versieren met wat lichtjes (op een zonnepaneel of batterij), lijkt me het hele jaar door wel gezellig :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:04

Op een zonnepaneeltje is zo handig! Ik heb ook van die ijspegel sliertjes voor om de kapschuur, lijkt super gezellig en ze gaan automatisch aan en uit, zonder dat het me stroom kost. We hadden ooit zo'n dure slinger op stroom gekocht, eerste windvlaag: de helft kapot... En deze houden het nu al 4 jaar vol.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:28

Dit word het eerste jaar dat ik een kerstboom ga zetten met hond.. ik ben dus benieuwd :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:29

Plastic ballen nemen. Onze hond doet niets aan de kerstboom, maar die staart wil er nog wel iets uit rammelen.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:31

Neonlight schreef:
Plastic ballen nemen. Onze hond doet niets aan de kerstboom, maar die staart wil er nog wel iets uit rammelen.

Goeie tip! Ik denk dat ik dat sowieso doe. Ook voor de kinderen, mijn jongste wil ook nog wel eens lomp zijn :+ (ikzelf trouwens ook)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 00:04

Stekjes leuk, weet alleen niet of ik daar goed in ben. Denk wel dat het goed moet komen haha.

Onze kerstboom stond vaak al voor Sinterklaas maar aangezien we nu een kleine van bijna 2 hebben, stellen we het uit. Wij hebben een neppe kerstboom welke wel echt lijkt. Vorig jaar bruintinten en nu lijkt mij roze of juist blauw wel leuk!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 00:16

Hier ben ik dan officieel! *\o/* *\o/*

Ik mag van het beheer toch meedoen en zal daarom vanaf nu ook meepraten!! *\o/*

Stekjes, ja leuk!
Mijn stek van 2 jaar geleden is helaas wel overleden _O- :=

Haar of gezichtsmaskers gebruik ik niet.

En kerstspullen, ja loooove it! <3
Dit jaar de kerstboom maar extra vroeg opzetten zodat ik er nog een beetje van kan genieten _O-

En mokken zijn hier echt een dikke 10+!! Super leuk om te verzamelen haha. Volgens mij heb ik er maar 1 van SSS :oo ik dacht veel meer, maar volgens mij toch niet haha

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 03:57

Pimaudr gefeliciteerd met je huwelijk en geniet van je reis!

Wat een leuke kerstfoto’s komen er al voorbij. Ik vind dat echt superleuk maar woon te klein en heb teveel huisdieren om echt uit te pakken. Ik droom van een boerderij of zo, maar ja, wie niet? In ieder geval groter wonen zou echt heel fijn zijn. Later als ik groot ben.

Stekjes vind ik ook echt leuk, al ben iknog niet zo ervaren als plantenhouder. Hebben jullie dan ook voorkeuren voor wat voor soort plant je wil?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:09

Ik heb hier nog een top: steakmessen. Mijn set steakmessen heeft een houten handvat en helaas na 10 jaar sneuvelen ze nu geregeld. Niet het mes zelf, maar het handvat. Dus zijn ze aan vervanging toe.

Stekjes, nee, ik heb geen kamerplanten. Als er wat aan plant in mijn huis staat, dan zijn dat groentes die ik in huis opkweek.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:03

_KiMbErLeY_ schreef:
Hier ben ik dan officieel! *\o/* *\o/*

Ik mag van het beheer toch meedoen en zal daarom vanaf nu ook meepraten!! *\o/*

Stekjes, ja leuk!
Mijn stek van 2 jaar geleden is helaas wel overleden _O- :=

Haar of gezichtsmaskers gebruik ik niet.

En kerstspullen, ja loooove it! <3
Dit jaar de kerstboom maar extra vroeg opzetten zodat ik er nog een beetje van kan genieten _O-

En mokken zijn hier echt een dikke 10+!! Super leuk om te verzamelen haha. Volgens mij heb ik er maar 1 van SSS :oo ik dacht veel meer, maar volgens mij toch niet haha

Ik zit even te knipperen met mijn ogen van verbazing...
Waarom zou je niet mogen mee doen? :')

Edit: Never mind, ik weet het al weer, jij had een luxe probleem :') _O- :p
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 12-09-22 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:13

Ik ga proberen mee te lezen de komende dagen, maar ik zit straks een paar dagen in edinburgh. Mss kan ik daar nog wel wat leuks vinden voor m'n potentiele lootje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:26

ik denk dat wij dit jaar onze eerste echte kerstboom hebben :D

Eindelijke ruimte in plaats van een volgestouwde sociale huurwoning :D

Ik heb de nepkerstboom en kerstballenverzameling van mijn overleden vader, die altijd in mijn ouderlijk huis heet gestaan, maar dat vind ik eigenlijk ontzettend pijnlijk. Helpt niet dat mijn ouderlijk huis op een k*tmanier (achteraf gezien onrechtmatig :Y) ) door een familielid is afgepakt terwijl ik er met mijn vriend wilde gaan wonen (het was echt mijn safe space), dus ik wil eigenlijk niet aan die plek herinnerd worden. Te pijnlijk :+ .

Vorig jaar was het nog wel een soort van symbolisch om hem op te zetten, met jankmuziek op de achtergrond, maar dit jaar is het wel tijd voor een frisse start. Dus kom maar door met die kerstballen :D Hoe lelijker hoe beter :P

Verder; mocht ik een vlaamse santa hebben. Had dit weekend zo’n galler reepje chocola. Wit met kokospraliné. Nou dat doen jullie Belgen toch beduidend beter dan hier in Nederland. Jemig wat een heerlijkheid :D Dus wie weet dat dat nog wat inspiratie biedt O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:32

Dat zeg je goed Menino, ik was dit jaar op vakantie in Brussel en echt, ik heb daar de lekkerste chocolademelk ter wereld gedronken!
In oktober ga ik met mijn werk weer naar België toe, dus dat beloofd wat, want dan is het ook nog eens het juiste seizoen om chocolademelk te drinken (chocolademelk met +30 graden vonden de meeste Belgen toch een beetje raar geloof ik, kreeg behoorlijk wat vreemde blikken elke keer als ik het bestelde :') _O- )