Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Belachelijk druk gehad op het werk vandaag.
Daarnaast flinke ergernis van mijn opleiding. Eigenlijk al van zaterdag. De beoordelaar van mijn juridische schrijfexamen kreeg schijnbaar het door mij ingeleverde document niet geopend.
Kreeg ik een 1 met als commentaar dat ze contact op ging nemen met de administratie, omdat ze het document niet geopend kreeg.
Ik heb daarop meteen een mail gestuurd naar mijn opleiding dat ik het er niet mee eens ben en zeker niet de juiste gang van zaken vind.
Vanmiddag in mijn pauze gebeld met de opleiding en mijn klacht neergelegd. De medewerker aan de telefoon gaf mij gelijk. De beoordelaar heeft nog tot 1 juli om mijn examen te beoordelen + de medewerker aan de telefoon kon mijn document gewoon openen ( is een pdf-bestand )… De beoordelaar had éérst contact op moeten nemen met de administratie, er is immers nog zat tijd om te beoordelen.
De 1 is teruggedraaid en het examen staat weer op “ nog in afwachting van een cijfer “
Pff stress weer dit… Kon ik echt gebruiken “ not “.
xSagan schreef:Veel zenuwpijn gehad vandaag en nu als afsluiter:
Dat en mijn bovenbuurman met gitaar en zij buurman met terror muziek tegelijk bezig zijn. Volgens mij proberen ze elkaars muziek te overstemmen zodat ze hun eigen kunnen blijven horen en helaas zit ik daar midden in…..
Gelukkig houd mijn noise canceling het tegen, maar valt wel op dat ik hem vaker vooral de avonden nodig heb….
Luxorvalkje schreef:Sollicitatie verprutst.
Dus nu vertel ik mezelf dat die plek niet geweldig is voor mij.
En buren houden mijn pakketje gegijzeld. Levertijd was 3-5 werkdagen. Op de donderdag van Hemelvaart besteld. Zaterdag al geleverd bij de buren. Lijkt fijn. Maar ze doen niet open of ze zijn niet thuis. Ik heb die spullen nodig.
Mo_86 schreef:xSagan schreef:Veel zenuwpijn gehad vandaag en nu als afsluiter:
Dat en mijn bovenbuurman met gitaar en zij buurman met terror muziek tegelijk bezig zijn. Volgens mij proberen ze elkaars muziek te overstemmen zodat ze hun eigen kunnen blijven horen en helaas zit ik daar midden in…..
Gelukkig houd mijn noise canceling het tegen, maar valt wel op dat ik hem vaker vooral de avonden nodig heb….
Zet een opera op op volume 100. That’ll teach ‘em![]()
Mijn ergernis: verkouden aan het worden, geen zin in…