Relaxed schreef:Dat jullie überhaupt reageren op zo'n vraag
Is ook wel weer waar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Na 3 maanden kun je weer besmet worden dus dat eigen imuum systeem ding werkt ook niet heel lang moet ik zeggen.
Zebrastreep schreef:Na 3 maanden kun je weer besmet worden dus dat eigen imuum systeem ding werkt ook niet heel lang moet ik zeggen.
Huertecilla schreef:Relaxed schreef:Dat jullie überhaupt reageren op zo'n vraag
Waar is dít voor nodig?
Omdat jij verstokt voor-álles bent en hij niet?
Electra63 schreef:Je kan zeggen dat het niet veel meer voorstelt. Maar bij ons in de ggz is het verzuim heel hoog en de besmettingen onder personeel en cliënten stijgen, zorgwekkend.
Je moet de roosters, zeker nu ook nog de vakantietijd begint, maar zien rond te krijgen.
Relaxed schreef:Dat is idd het grootste probleem, maar dat was ook maandenlang geen issue, alleen nu het weer oploopt icm de vakanties is het een probleem. Lastige is vooral dat je normaal om die klachten nooit thuis zou blijven, maar nu moet je wel omdat het corona is..
Relaxed schreef:Electra63 schreef:Je kan zeggen dat het niet veel meer voorstelt. Maar bij ons in de ggz is het verzuim heel hoog en de besmettingen onder personeel en cliënten stijgen, zorgwekkend.
Je moet de roosters, zeker nu ook nog de vakantietijd begint, maar zien rond te krijgen.
Dat is idd het grootste probleem, maar dat was ook maandenlang geen issue, alleen nu het weer oploopt icm de vakanties is het een probleem. Lastige is vooral dat je normaal om die klachten nooit thuis zou blijven, maar nu moet je wel omdat het corona is..
Zebrastreep schreef:Corona leeft bij mij in de omgeving enorm op. Vooral de mensen die het nog niet hebben gehad zijn nu het bokje.
Ik heb bij 2 besmette mensen in de auto gezeten tot nu toe lijk ik nog vrij uit te gaan. Of ik had het vorige week natuurlijk.
Op 1 werklocatie is het nu ook bij iemand die zo kwetsbaar is dus wordt wel even spannend voor die cliënt.
Nou ja het zou nog ruim voor mijn vakantie zijn mocht ik het nu krijgen
Relaxed schreef:Het is juist opvallend dat de wappies nog zo bij corona blijven hangen.
Winged schreef:Zebrastreep schreef:Corona leeft bij mij in de omgeving enorm op. Vooral de mensen die het nog niet hebben gehad zijn nu het bokje.
Ik heb bij 2 besmette mensen in de auto gezeten tot nu toe lijk ik nog vrij uit te gaan. Of ik had het vorige week natuurlijk.
Op 1 werklocatie is het nu ook bij iemand die zo kwetsbaar is dus wordt wel even spannend voor die cliënt.
Nou ja het zou nog ruim voor mijn vakantie zijn mocht ik het nu krijgen
Hier hebben we natuurlijk net 1,5 week geleden een groot festival gehad met meer dan 195000 bezoekers. Dus de kans dat het nu zou opleven was al enorm groot.
Hier vooralsnog gelukkig negatief. Morgen vliegenIk gooi nog wel een mondkapje in de tas.
Relaxed schreef:Electra63 schreef:Je kan zeggen dat het niet veel meer voorstelt. Maar bij ons in de ggz is het verzuim heel hoog en de besmettingen onder personeel en cliënten stijgen, zorgwekkend.
Dat is idd het grootste probleem, maar dat was ook maandenlang geen issue, alleen nu het weer oploopt icm de vakanties is het een probleem. Lastige is vooral dat je normaal om die klachten nooit thuis zou blijven, maar nu moet je wel omdat het corona is..
verootjoo schreef:Relaxed schreef:
In welke wereld was dit maandenlang geen issue? Niet in die van de zorg helaas.
Overal buiten de zorg is Corona weggeweest, de gevolgen zijn bij ons iig nooit weggeweest.
Nog zoveel mensen in de ziektewet na het doormaken van Corona en zoveel mensen die überhaupt de zorg uitgevlucht zijn. We draaien al twee jaar op ondercapaciteit.