Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Gaat moeilijk worden. Heb op van alles gereageerd maar meestal is de inkomenseis 4000 euro bruto per maand.
San_ner schreef:elmiran schreef:Gaat moeilijk worden. Heb op van alles gereageerd maar meestal is de inkomenseis 4000 euro bruto per maand.
Ons appartement staat op dit moment te huur in Ede.
Maar volgens mij beschrijf je de appartementen die deze makelaar verder aanbiedt hierboven. Dus dan heb je hem waarschijnlijk al gezien.
elmiran schreef:Vrijdag een bezichtinging gehad. Zou er eerst 2 bezichtigen had hij aan de telefoon tegen mij gezegd. Op internet stond 30m2. Toen ik aan kwam ging er net iemand weg en die had dus al het appartement gekozen waar ik naar zou kijken. Hij zei gelijk dat de parkeerplaatsen bij het pand allemaal verhuurd zijn. Tijdens het lopen zag ik dat alles in straten daarvoor vol stond.
De gang en trap richting de woonruimte waren heel smal. De huidige bewoonster had geen bank, de gang is te smal om een bankstel erin te krijgen. Denk totaal 20m2. Dat koste totaal 850 euro.
Toen ik bij mijn vriend thuis kwam ingestort. Dacht als dit mijn leven is voor de komende 9 jaar heb ik er echt geen zin in. Ben extra gevoelig voor geluiden etc. altijd al gehad. Een soort van op kamers situatie zie ik niet meer zitten. Heb die hel zeker 9 jaar lang gehad met slaappillen, en oordoppen. Niet nog eens dat trek ik niet meer.
S'avonds stonden er ineens 2 leuke woningen op. Gelijk gereageerd. 1 leuke waar ik vorige week op gereageerd heb weer geen reactie op gehad en sinds gisteren onder optie . Huurprijs van 825 en zelfs daar nodigen ze mij niet eens uit voor een bezichtiging. Hoop maar dat ik met die 2 waar ik als laatst op gereageerd heb geluk heb. Zo van de foto's af weet ik gelijk dat ik ze zou accepteren.
Ondertussen ben ik aan het fotograferen voor de afleiding. Cursus erbij, en hopelijk straks wat extra inkomen.
Verder gaat het nog steeds goed, geen ruzie meer gehad. We doen meer leuke dingen samen.